• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny dag, ny uke og ikke minst nye muligheter...hovedstaden er for tiden tåkelagt - men vi kan da håpe på sol og vårstemning. Mange møter i dag før det igjen er tid for trening i kveld - etter noen ukers opphold. Ha en bedre mandag...

God Morgen fra ett regnfylt Rogaland 7 grader ute, men 22 grader ombord i min taxi
Ha en fredelig mandag, er lenge igjen til helg :angry:

God ettermiddag fra en kjølig, men solfylt dag i Tokyo.
Natten ble tilbrakt på TG640 fra Bangkok, i en helt grei Biz stol på deres 777-300. Egentlig litt for lite med bare 5,5 timers flytid, da det ikke blir tid til så mye soving.
Dagens møte er unnagjort, så nå skal jeg snart få meg noen timer på øyet før det blir middag med mer i kveld her.

God morgen fra København. Tilbake til hverdagen etter 5 fantastiske dager i Kitzbühel masse løsnøkjøring, hyggelig selskap, og god mat og drikke. Sol, men disig her i København og er på plass på kontoret men sitter mer å drømmer om puddersnø enn arbeider akkurat nå. Ha en fin dag

God morgen, god morgen. Jeg kan nok ikke skilte med noe eksotisk oppholdssted, for jeg er på hjemmekontor. Høydepunktet til nå har vært en god kopp te, servert i en diger BA-kopp som jeg har fått av EB en gang.

Ha en brillefin dag, hvor dere enn er!

Mvh Sture Stress

God morgen fra Tananger,
Er omsider i gjenge igjen etter siste måneds Kina opphold. Det blir en travel uke som vanlig og en tur inn til kontoret på Lilleaker i slutten av uken.
Det går mot vår selv om det ikke ser slik ut alle plasser. Hekken har begynt i sire med grønne blder i hagen og krokussen blomstrer. Det lover godt.
Ha en fin dag og innholdsrik uke.

Morn morn! Da er vi klare til aa kaste oss ut i Atlantas rushtrafikk!! Gaarsdagen boed paa flere-og-tyve varmegrader, og det var fortsatt t-skjortetrmperatur da jeg gikk tur med bikkja.

I dag blir det travel kontordag ...

Hva er det med været i Atlanta området egentlig? - Iflg weather.com meldes det om 26 grader på Onsdag, mens på Fredag skal det ned på 14.. (C's)

Vel her "hjemme" er det tåke, yr og gode 3 pluss.. Yiha! :old

Originally posted by Thomas

Hva er det med været i Atlanta området egentlig? - Iflg weather.com meldes det om 26 grader på Onsdag, mens på Fredag skal det ned på 14.. (C's)

Gaar gjerne litt opp og ned foer sommeren 'setter seg'.

Kun litt over halvtimen hit til veikrysset idag ... det er skolefri, og det merkes paa trafikken.

Ahh, endelig mandag ^_^

Helga sitter ganske godt i enda, men det blir nok bra med 10-12 timer søvn som jeg har planlagt i natt, he he
Grått og regnfullt i Mosjøen i dag. Vinteren er i ferd med å regne bort, så med litt flaks så er våren her allerede *håpehåpe*

Giv akt!!!

Her har vi påbegynt uken i Kongens Klær. Sitter og ser ned på rullebanen på Kjevik. Så det er jo hyggelig med et lite pauseinnslag når det lander eller tar av et fly.

Dette blir nok en anderledes uke. Men vi står den vel av! Neste uke står en tur til Stockholm på programmet! Vi får glede oss til det!

BF:cool2

Det er vår i luften på Nærsnes også.Ikke sol men noen få varme pluss fuglekvitter.
Kvelden skal tilbringes på Vettre konferansehotell og foredrag om El-energisituasjonen i Norge.Kan bli interessant.

Og imorgen bærer det avsted til CPH og EWR.Som passasjer i C-klasse! Blir første gang jeg reiser med SAS IC som pax siden 1993.Jeg skal klage på maten,på setene,på vinen,på A/H'ene,på ALT.Jeg har bestemt meg allerede.:colgate:

Ser for meg dette oppslaget i VG FBU4EVER - "Flykaptein på tur med SAS til USA kastet av på Island" ;) :lol: :cool:

Originally posted by LN-KGL

Ser for meg dette oppslaget i VG FBU4EVER - "Flykaptein på tur med SAS til USA kastet av på Island" ;) :lol: :cool:

For ikke denne: Returflyging fra New York til Stockholm innstilt pga. manglende flykaptein!:cry:

Back