Glad mandag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ble en sen kveld på E. Ødegaard Spiseri og drikkeri i går kveld...men hyggelig og godt var det. Nå skal forberedelser til morgendagens show i Stavanger gjøres - siste for denne gang og det skulle bety skikkkelig fest etterpå. Ha en bedre start på uken!

God morgen fra Gardermoen/Hamar. Ble sent i går med t/r BGO og bortekamp for Kamma. 3 timer søvn og så direkte på jobb, men pytt,pytt hva gjør manikke for sitt kjære fotballlag !!:D
Hvit snø på bakken og småglatte veier på Hedemarken men flytrafikken går greit så langt minus DY som kaneselerer morgenmaskinen til CPH ser jeg.

God morgen fra CPH. Overskyet og litt små surt her og nå bærer det snart avsted til jobben, før det sent i etermiddag er tid for nok en forelesning. Ha en fin dag

Riktig god morn fra Tromsø

Her har det kommet masse snø i natt , og det er blitt skikkelig vinter. Deilig det...

Har kommet meg på jobb etter feiring av seriegull i går
:colgate: :colgate: :colgate:

Idag blir det lang arbeidsdag......

Ha en strålende mandag :nor

God morgen fra Alta.

Ikke noe snø her oppe siste døgnene. Det ligger litt snø på bakken fra tidligere i uken. Men kaldt er det i nord. Temperaturen var -13,5 grader nå i 7 tiden i morges.

Ble nok ikke noe seriegull å feire på meg i går dessverre. Vi får nøye oss med sølv i år. Men en stor trøst er det i allefall at det nå er klart at Molde må spille i 1. divisjon neste år. Der er vi vel skjønt enige LN-FHU ?

Originally posted by SK384

Ble nok ikke noe seriegull å feire på meg i går dessverre. Vi får nøye oss med sølv i år. Men en stor trøst er det i allefall at det nå er klart at Molde må spille i 1. divisjon neste år. Der er vi vel skjønt enige LN-FHU ?

Oh yess , der er vi veldige enige..... :colgate:

glad mandag fra Askerbyen! Rotfylling og jobbintervju i dag - jeg vet ikke helt hva som er værst... Det ble en liten spottertur på OSL med en stakkars blåfrossen svensk kollega i går - Hans, neste gang har du på deg SKIKKELIGE sko! Bilder kommer!

Her er ett:
LN-RNN-OSL291006.jpg

Glad mandag morgen! I dag var første gang det lå skikkelig is på rutene på bilen denne sesongen - eller rettere sagt, på naboens biler. Jeg hadde stilit inn dieselvarmeren. :cool:
Dagen blir brukt til planlegging av ukens aktiviteter ute hos kunder, pluss diverse produkttesting.

CK, lykke til med jobbintervjuet i dag!

God KVELD fra Carnis Australia. Turen gaar videre i morgen til darwin for aa fikse nytt pass. Broken the old one. Saa naa faar vi se hva konsulatet er godt for. Snakket med ambasaden her saa ser ut til at det gaar i orden.

Ha en fott mandag

God morgen fra Nydalen!

Martin L, har du pass av den maskinlesbare typen uten RFID? Da skal du få nytt på
statens regning, de gamle var feilkonstruerte. (plasten var for stiv og sprø)

vet, ikke mitt pass som er blitt "broken". Kompisen sin. Men ja, vi vet det. Har snakket med ambasaden og vi skal ordne det fra konsulatet i Darwin foer vi flyr over til Bali. Men takk for info!

God morgon!

Svävar forfarande i ovisshet om mitt jobb och söker för fullt på nya tjänster runt om i Norden.

Slapp skrapa is på rutan då termometern visade +1 i morse.

Önskar er alla en fin start på veckan

Seks grader her i Alpharetta og klarvaer ...

Hans, neste gang har du på deg SKIKKELIGE sko'

Hans? Blast from the past! Si hei! :hi2

Vel .. paa tide aa svelge ned siste kaffedraapene og faa opp Lillegutten.

Kjølig og grått på Nærsnes idag.Gårsdagens dugnad på friarealet på andre siden av veien har satt sine spor.4 timer med grenkutter har avslørt uanede muskler rundt omkring.Nesten umulig å spise corn flakes!:( Det fløy noen snøfnugg rundt hushjørnet i går kveld,men snøen la seg ikke. Det blir omlegging til vinterdekk iallefall på Alfa'en idag. Ikveld er det foredrag med Olav Grahn-Olsson om "annerledeslandet". Spennende!

Det ble hverken cupfinale eller seriegull på Stabæk i år,men 8-0 over Molde er absolutt noe å feire! Takk for "sist" Molde.Og måtte dere bare bli i 1. div. så lenge som mulig!;)

Enig LN-MOW?

Originally posted by LN-MOW

Originally posted by FBU 4EVER

Enig LN-MOW?

:devil :nor

Slenger meg med på den
24.gif
24.gif
24.gif

AaFk opp i Eliteserien, MFK ned i 1. divisjon! La det bli slik i maaaaange år!

Ellers en nydelig dag her på Okume idag, den times lange lunsjen ble brukt til et godt måltid, så slikke sol på helidekket, deretter en dukkert i bassenget før en rask dusj!

Back