Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Hjemmekontoret er åpnet med nyheter i bakgrunn og Nespresso i kopp og kropp. Satser på å få gått nok i løpet av dagen - solen skinner så da skal vel det ikke være så vanskelig å få gjennomført. Ha en bra start på uken.

God morgen fra Furuset. :) Ny uke starter og den inneholder 4 arbeidsdager, så allerede fra torsdag er det drøye to ukers ferie! Ha en fin en! :)

God morgen fra Stavanger. En kopp kaffe nytes mens nettet tråles for oppdateringer.
Frokost får det bli litt senere. Litt arbeid i hagen her på godset står på planen, og med det medfølger det besøk på hagesenter.
Ha en fantastisk mandag :)

Hallo fra Sandefjord. Som vanlig var vi de første på frokosten. Neste stopp Foldvik, før vi i kveld ender opp i Porsgrunn. Ha en fin dag

God morgen, ny uke, sommer, herlig ferie hjemme i Groruddalen. Vi kunne ha reist til Mallorca og Alcudia, men vi respekterer myndighetene som mener at vi skal holde hjemme i Norge.

Ha en flott mandag videre.

Jan

Heisann fra Forus. To uker gjenstår før det er ferie. Satser på en roligere ettermiddag/kveld i dag uten de store planene.

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det ut på Color Magic etter hvert. Vi ble litt lurt av den tidlige innsjekken kl 11 for 5* lugarer, men oppdaget nå at man ikke får lugaren før kl 13 allikevel. I og for seg forståelig pga rengjøring, men det kunne vært litt bedre annonsert. Så nå satser vi isteden på å ankomme rundt kl 12.

Gleder oss uansett ganske mye til tur igjen.

Ha en fjong dag

God morgen fra Lillestrøm. Her bærer det ut på Color Magic etter hvert. Vi ble litt lurt av den tidlige innsjekken kl 11 for 5* lugarer, men oppdaget nå at man ikke får lugaren før kl 13 allikevel. I og for seg forståelig pga rengjøring, men det kunne vært litt bedre annonsert. Så nå satser vi isteden på å ankomme rundt kl 12.

Mener å ha hørt at man får tilgang til noe gratis brus mens man venter? Kanskje av interesse for elefanten?

God mandag fra jobben. Ikke så altfor mye å gjøre, så en overlever.

Bare 4,5 dager igjen til helg.

Ha en god en :)

Hei fra syden. Hadde helt glemt hvor fantastisk fint det er i dette området og maken til mye god og rimelig mat. Litt "artig" med påtvungen Europa-sommer og ser at dette er et område man definitivt skal tilbake til etter viruset. I dag blir det bil-sightseeing til Ronda som er en fantastisk vakker by jeg så sist på midten av åtti-tallet.

Vi våget oss ut på en fantastisk strandrestaurant i går hvor vi følge at smitte var tatt meget seriøst med diskret renhold, masker på kelnerene og meget god avstand mellom bordene. Dragen er fin der og det er no-go med trange middager innendørs.

10E6E525-D43B-4B04-95D8-D4711103C9AB.jpg

Glad Mandag fra EU. Nå skal jeg ikke jobbe mer for samfunnets energiproduksjon på 2 år. Men i stedet arbeide for å sikre framtidens kloke hoder. For en absurd følelse.

«Feirer» med en kanelbolle.

Er det 2 års mammaperm i EU?

3 år kan man ta permisjon. Men jeg tror ikke jeg holder det ut, så har tatt 2 år i første omgang. Heldagsbarnehage er et fremmedord her nede.
Betalingen derimot, er noe annet. Man kan få 1 år med 64% av netto lønn, eller 2 år med 32% netto lønn. 3.dje året er uten betaling uansett. Heller ikke dagpenger, da mannens lønn skal bære hele familien.

Glad Mandag fra EU. Nå skal jeg ikke jobbe mer for samfunnets energiproduksjon på 2 år. Men i stedet arbeide for å sikre framtidens kloke hoder. For en absurd følelse.

«Feirer» med en kanelbolle.

Gratulerer så mye!😊

Morn fra Dagali.

Får pakke ned Tyin Dome’en og komme meg vestover til byn. Kjøpte flybilletter til Oslo i morgen ved frokostbordet i dag så nå har jeg noe eg skal.

Håper sommertrafikken over fjellovergangene er "forsvunnet" - Det hadde vært deilig.

FQTV

G’morgen ... Frimandag igjen før languka starter i morgen. Ingen planer for dagen, men Tor (med hammeren) skal ha planer om besøk. Så da holder jeg meg inne. Kanskje finne en teit tv-serie å binge?

Men først frokost og en liten lur ...

Ingen Tor, men småklamt .. Jaja, kuler’n med Kindle og iste på sørstatsmaner.

879d00892047f7c40e3dcf58a4f86a1d.jpg

Back