• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hjemmekontoret...her plager jeg ingen andre med min rest av forkjølelse. Nespresso i kopp og kropp, ferdig sjekket inn på morgendagens KLM tur... Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra en av Ruters grønne i retning Oslo. :) Ny uke venter og nye muligheter. Neste flytur på lørdag nærmer seg. Ha en fin en! :)

Mornings fra Grønland. Definitivt slutt på slaraffenlivet... Dagens første gjøremål er hyggelig, men kostbart. Skal på kontraktsmøte hos eiendomsmegler. Ha en rimeligere start på uken[emoji846]

God morgen fra hjemmekontoret. Foreløpig sitter jeg på kjøkkenøya og venter på det skal begynne putre i Bialetti’n . Litt kontorering herfra før jeg blir med minstemann på rutinekontroll og drar på kontoret etter det. Om ikke annet er klokka 747

3938be89d9ef118840b5a73bf21a255e.jpg

Morn fra InterContinental JNB.

Forrige ukes forsøk på å komme seg på jobb som endte med langweekend på sjukehus har nå utviklet seg til hjemreise igjen.

Skulle liksom reise hjem i går kveld på øko med AF sin A380 og 8 timer venting på CDG før BGO. Tytes.

Så ble en natt her på JNB, så QR hjemover nå snart. At det ble i C istedenfor gjør ingenting og at dagens maskin er utstyrt med QSuiter i C gjør heller ingenting.

Så blir det A359 på OSL i morgen.

Tastes.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Trondheim!
Ingenting interessant å melde herfra, og det er egentlig like greit.

Bra du snart er hjemme igjen FQTV, og det på en bedre måte enn planlagt :) Du får melde om QSuites er "sykt gode".

God morgen fra Stavanger. Stille og rolig her, fyr i ovnen, kaffe i koppen mens diverse nettsider tråles. Om litt skal jeg hjelpe datter med å fylle ut innreisedokumenter til Australia, for om 5 uker ish, går turen dit for oss begge.
Utover det blir det en rolig dag.
På kveldingen skal det spises på en biffresturant i Sandnes, om vi tar bil eller tog dit er jeg nå litt usikker på.
Ha en super bra mandag :)

På kveldingen skal det spises på en biffresturant i Sandnes,

Oooh! Biffrestaurant i Sandnes (Husker ikke navnet på sjappa, men husker jeg ble mett)

God mandag herfra. Første hele uke i år. Den virker laaaaang.
Julebord med jobben venter i andre enden. Heldigvis en amputert uke neste uke.

Ha en god en :)

God mandag fra det Sørlandske!
Dagen startet med et par minusgrader og en fantastisk oransje himmel utover havet. Men det sies at dagen snart vil by på 7 plussgrader og regn.
Full fart på kontoret i dag, før det blir et par dager i hovedstaden. Skal bli fint det. Har jo ikke flydd eller vært i Oslo siden i fjor. Det er nok derfor jeg drikker!

God mandag ønskes!

God lunchtid fra Gaustad. Fin og uthvilt etter en lun helg som ble rundet av med KOPPS på TV og litt rødvin i går.

I dag tidlig slepte elefanten meg med på DNB Majorstua for å telle opp bonusen hans, som han får i kronestykker hvert år.

Alt om det på hans nye hangout - "Lukka Avdeling by Fnate" på Feisbukk

Ha en fin en.

‘Lukka avdeling’ og ‘Gaustad’ i samme post ..... jahaja ...

https://youtu.be/hnzHtm1jhL4

G’morgen. Nok en sommerdag på gang her i vestsørøst. Attpåtil på en fridag. Storveis! Kalenderen er ryddet og ertstattet med .. ingenting!

Oooh! Biffrestaurant i Sandnes (Husker ikke navnet på sjappa, men husker jeg ble mett)

Big Horn Steak House?

Vedrørende kaffe sitter man her med en V60-brygget etiopier fra et lokalt kaffebrenneri. Trumfer nespresso-maskinen en høy gang. Savner iblant Bialetti-kanna jeg tror jeg satte igjen i et kollektiv for fem år siden. Men man kommer langt med kaffekvern, vekt, V60 eller Aeropress og ikke minst nykverna ferskbrente kaffebønner.

God ettermiddag fra Stavanger. Regnet plasker ned og jakke og bukse henger til tørk etter en bytur på sykkel som startet med oppholdsvær, men sluttet med himmelens sluser osv.

Ferdig med fem ukers ferieavvikling i dag, men fortsatt for syk til å jobbe. Venter på nyheter fra arbeids og velferdsetaten. I mellomtiden blir det vel litt indretjeneste resten av dagen tenker jeg.

Last edited:
Big Horn Steak House?

Ikke akkurat. Det navnet glemmer jeg ikke.

Var av den brasilianske varianten der kelnerne kommer med kjøtt og skjærer opp rett på tallerkenen din, og de stopper ikke før det renner over.

Ikke akkurat. Det navnet glemmer jeg ikke.

Var av den brasilianske varianten der kelnerne kommer med kjøtt og skjærer opp rett på tallerkenen din, og de stopper ikke før det renner over.

Da var det sikkert Fogo?

Back