Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle sammen. Klar for en hel dag på hjemmekontoret - men først et par kopper kaffe. Som alltid på en mandag - trening i kveld. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra Ensjø!

Her er man straks igang med å forberede Sparkende Foting på første skoledag! En dag som denne får en til å reflektere - den lille fyren som fikk en tøff start på livet (og som fortsatt har sine utfordringer) er nå klar for skole - noe som var rimelig utenkelig for snart 6 år siden.

Ha en flott og minnerik mandag alle :)

God morgen. Følte jeg trengte en dobbel espresso før jobb, så er på en liten pitstopp på Steam på Ø. Litt amputert dag da vi skal med arvingen på besøk i den nye barnehagen dit vi flytter. Middag hos de gamle, hvor vi også parkerer arvingen for natten da vi har endel ærend i dag. Inkludert en tur til det blågule svenske helvetet på fire bokstaver....

Ha en fin dag

God morgen fra Groruddalen, dagen har startet på kontoret med rykende varm kaffe i koppen - ha en flott dag videre.

Jan

God morgen fra Trøndelag!
Mye nytt som skjer i dag for folk rundt meg; Samboeren startet i ny jobb i dag, barna på ny skole.
For meg selv er det meste som alltid. Det som er nytt er at jeg tok tid til frokost hjemme framfor på toget. Føltes som veldig bortkastet tid som heller kunne ha vært tilbrakt i sengen.

Blæ mandag!
Her var det brå start på uka.
Ungene skulle starte på skolen, jeg skulle til tannlegen kl 8 og ikke mer enn man er kommet på kontoret så innkalles det til allmøte hvor det opplyses om omorganisering og reduksjoner.

Tell me why I dont like mondays var det vel en sang som het...

Er det rart jeg drikker?

Er det rart jeg drikker?

Nei, ikke i det hele tatt. Mer å undres over er at Someone klarer å holde seg til kun espresso når han vet hva som venter i de blå-gule gemakker senere i dag. Vår varmeste medfølelse. "May the Force be with you!" som de sa i filmen.

God dag fra utti havet. Her er lunsjen sånn halveis ferdig, så da er det snart på tide å stikke ut å se på dingser. Tipper jeg er på land iløpet av en dag eller to :)
Gleder meg, for det er snart overtagelse av landsted, samt ett fabrikksbesøk neddi Tyskland.

Alkoholkonsum (og annet unyansert viss vass) har jeg fått streng beskjed om å droppe å prate om :drink

Last edited:
Hepp hepp .. her er siste fridag for denne gang såvidt sparket igang. Første kaffekopp er inntatt og bikkjene har fått morrasnacksen.

Værgudene holder seg i ro foreløpig, men det ser ut til at det kun holder til rundt lunch ..

Hei fra Stavanger. Startet dagen med å spise lunsj med brorsan i byen. Ellers ingen store planer for dagen utover litt nødvendig indretjeneste. Og antageligvis et ukjent antall kaffekopper.

God morgen fra Cupertino, etter en trist tur fra Portland ned til San Jose, nydelig vær hele strekningen, allikevel kunne vi bare skimte hva vi fløy over på grunn av røykteppe fra skogbrannene. Må jo si at vi «Environmentalists» er ganske resurssterke i følge Trump, vi har «Redirected Rivers to flow into the Ocean» det går med noen helger med frivillig arbeid for å lage nye elveleier !

Attachments

• 488243D6-50E5-403B-8542-F185DDF73EF0.jpg
    488243D6-50E5-403B-8542-F185DDF73EF0.jpg
    60.5 KB · Views: 112
Back