• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad mandag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen alle sammen. Snart på Bryggekontoret og klar for dagens oppgaver. Kvelden byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en bra start på uken:-)

God morgen alle sammen. Snart på Bryggekontoret og klar for dagens oppgaver. Kvelden byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en bra start på uken:-)

Her har vi oss to morgenfuglene, EB-san.

BA761 venter. Fikk ikke printet ut boarding kort online, og reiser economy... så da får man pelle seg tidlig opp til OSL.

Boston neste. Skal, for første gang, teste morgenbalja som lander i BOS kl13.30. Det strider mot alle prinsipper, men vi får se hvordan det blir.

Ha en finere en enn meg

God morgen fra prærien. Tidlig start her på hovedkontoret. Blir kort dag da eldstejenta har "oppkastkarantene" fra barnehagen. Det er jo egentlig helt greit å måtte være hjemme med en frisk jente i dette været[emoji4].

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Oslo nord, våknet til sol og 15 grader pluss - herlig årstid på Østlandet den siste tiden og håper den var til 9.juli :)

Ha en flott dag videre.

Jan

God mandag fra Oslo. Her skulle jeg ønske kunne satt meg selv i karantene. Eneste unnskyldning må ha vært solbrentkarantene... Men det er ikke smittsomt. Sover fremdeles ikke optimalt men har nå ting jeg må gjøre. Les begynne på å lage en presentasjon av masteroppgaven.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Urk fra Sola!

Her i er man enda en smule groggy etter å ha "gjort slik som undommanne likar" og ranglet til til mornings natt til søndag! Men et par kaffekopper til på norgenen bør vel fikse den biffen! Utover dette, så blir det å invitere til familieselskap på feire andremann som og endelig er blitt tenåring!

Ha en fin en forumister! :)

Grynt fra et sted "borti gata" fra forrige taler

Arbeidslysten er non-existent her, men utsetting vil ikke hjelpe da det bare blir varmere og varmere der jeg skal jobbe.
Satser på å jobbe fysiskt frem til lunsj og drive med papirarbeid etter lunsj, om det går eller ikke finner jeg ut i løpet av dagen.

Frykter at temperaturen kommer til å holde seg en god stund :drunk:
Trenger at temperaturen går ned noen grader neste uke, for da blir det ganske mye fysisk arbeid.

Ha en fin dag forumister :)

God dag fra Oslo ! Her har man også "gjort slik ungdommen likar" - både fredag og lørdag, men det er jo nesten umulig å ikke nye sol og øl og brunt brennevin (...) når det er så fint vær. Men venter besøk i dag og jeg orket ikke ta noen tak med verken støvsuger eller annet på søndag, så får ta noen timer fri til denslags i dag... Skulle også helst ha sovet litt ekstra... Vi får se hva som er mulig å få til. Ha en bedre mandag !

Mornings fra Prærien. På plass for dagens få arbeidsoppgaver og møter som jeg må få unna i dag. Nok et "eksternt møte" i ettermiddag, det første av fire denne uken. Ha en fin dag

God formiddag fra hovedstaden.

Her er man på plass på kontoret for en litt komprimert dag. Fotingen skal hentes av de gamle i ettermiddag da fruen og undertegnede må på Bavaria for å hente det nye familiemedlemmet fra Tyskland ;) Blir godt å eie eget transportmiddel igjen etter over 3 måneder i unntakstilstand.

Ha en strålende start på uka (bortsett fra Fnate som nok får en for j..... start :colgate:)!

Ha en strålende start på uka (bortsett fra Fnate som nok får en for j..... start :colgate:)!

43H in yo' face!!!

Elefanten har tenkt å gjøre gode penger på dette og løper rundt i T5 for å få kjøpt inn loddbøker og en liten torader (han har sett dem samle inn penger på tbanen mellom National og Majorstuggu, ved å spille en trall). Også har han tenkt å lodde ut Drammen, Norwegian og Mia

God mandag fra Berger. På plass for nok en ukes innsats, den nest siste sådag før man har to uker fri. Fikk også bekreftet at det var her (på pulten på jobb) jeg hadde lagt igjen kortholderen min. Takk for MobilePay for å si det sånn, ellers hadde jeg vært sulten nå ^_^

Ha en god en, enten den tilbringes på onn, på ferie, eller bakerst i en sardinboks :)

43H in yo' face!!!

Selv om det er aisle, så hadde jeg ovenfor BA vore helt:

10648_funny.jpg

God mandag ifra en tiggerstaden hvor det ifølge Storm nå skal ha regnet minst 6 timer i strekk. Har riktignok ikke fått det med meg i solskinnet. Vurderer om jeg etter å ha ferdiggjort dagens runde med internasjonale forhandlinger skal gjøre som Samsung ber meg om, ta factory reset på mobilen, i håp om at den skal slutte å krasje. S7 edge har absolut endel utfordringer. Jeg må nesten gjøre som de sier før kjøp heves, men det vil jo ta en god del tid å sette opp igjen alt på mobilen.

Ha en god en alle som ikke må ta strafferunder tilbake til fabrikken.

G'ettermiddag - tørt her, men ser det går regnbyger en del steder
God mandag ifra en tiggerstaden hvor det ifølge Storm nå skal ha regnet minst 6 timer i strekk. Har riktignok ikke fått det med meg i solskinnet.

Alltid kjekt med tekstvarsel isf disse tegneserieværmeldingene, så kan man vurdere og ta avgjørelser selv
En del sol, men ustabile luftmasser gir mulighet for enkelte lokale regnbyger. Sannsynligheten for ettermiddagsbyger som kan inneholde torden ser ut til å være størst i deler av Buskerud og Oppland.

Back