Det er noe som skurrer LN-MOW, jeg kan jo se hva som er levert, hva som skal leveres paa alle adressene vi bruker hos Amazon (i disse dager bruker vi Amazon ogsaa for leveranser til Svigermor til hennes adresse i Portland). Saa uten tvil at Amazon Chat kan se hva som leveres, de har et aldeles utmerket CRM (som ogsaa benyttes av ganske mange andre e-Commerce bedrifter (du kan kjoepe alle ledd i kjeden fra pakking hos fabrikant via frakt, toll helt frem til leveranse paa doera fra Amazon).
Jeg ville nok ikke tenke saa mye paa hvorvidt det er Indere paa Chatten eller ikke, men derimot ha en leveranse plan for uken klar og hvis UPS, USPS eller FedEx dukker opp utenfor forventet leveranse, nekte aa ta i mot sendingen. (Dere har vel ikke Drone Leveranser ennaa

)
Jeg ville ogsaa se paa hvem forsendingene kommer i fra (Produsent - Leverandoer) og se hvorvidt det finnes «Rating» fra dere (det er jo formaalet med disse falske ordrene - aa kunne skrive «Certfied Customer Rating» (Knytte kjoep til rating»