• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Glad lørdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbenken hjemme på Ris. Den store elektrikeren er pakket og klar - lite døgn på Finnskogtoppen venter. Blir både museumsbesøk, gåtur til stadet tippoldefaren min bygget og ikke minst opphold med massasje, mat og drikke på Finnskogtoppen. Definitivt en annerledes helg….njuta du også!

God morgen fra AlFursan lounge på JED. Da har en fått testet SV i Biz, og det må sies å være meget bra. Eneste som trekker ned er noe treg og ineffektiv servering.
Nå har en trykket i seg noe små kaker og sjokolade før vi skal vandre litt rundt å titte.
Ha en strålende flott lørdag :-)

Hallo fra Hotell Alexandra i Loen! Fortsatt utrolig bra, og i mitt syn noe av det beste i Norge! Kidsa våkner forhåpentligvis snart, slik at spisingen og badingen kan fortsette 🤩

God morgen fra Bryne. Det er meldt regn, med det har ikke begynt helt ennå. Noen skyer har likevel krøpet inn over landskapet, så utsikten er definitivt gråere enn i går. Noen ærend må gjennomføres, men ellers tilbringes nok dagen mest hjemme. Noen skal også bade i løpet av dagen, for badekar er populært.

God morgen fra Trondheim. Konfirmasjon i dag, det blir kjekt. For oss som pleier å ratte rundt en Berlingo, er vår leiebil - en Polestar 4 - en ganske annen opplevelse. Ha en fin dag!

Last edited:
Morgen fra sandkassen på lekeplassen. Min tur å stå opp i dag. Vi skal komme oss i en konfirmasjon litt senere vi også, så da må ungen aktiviseres litt først. Men foreløpig nyter vi at regnet tydeligvis lar vente på seg.

God morgen fra et solfylt Knaus. Ble an ufattelig herlig dag-fest på Kongen Marina i går med herlige Dubai venner. FruS startet fødselsdagen med hangover, men det stelles bra med hun. Gjestene kommer 14.00 hvor det blir laaaaanglunsj med and og Bandol.

Attachments

• IMG_3042.webp
    IMG_3042.webp
    84.5 KB · Views: 8
Morn fra litt utenfor Bergen.

Konfirmasjon nr 1 av to denne helgen.
Null fest og fanteri.
Så dette blir en laaaang helg.

God helg

God Morgon från Clarion Home Helsingborg,

Lugn hotellfrukost och en promenad på stan. Efter paniksamtal från en kollega blir det att krypa igenom VPN tunneln från något café och se till att systemet gör som det skall efter en driftsättning.

Ikväll blir det en tur långt in i Skåne för 25årsfirande.

Ha en strålande lördag!

God morgen fra Sørlandet. Hvor det nærmer seg konfirmasjon 1 av 2 denne helgen. Retur til Tigerstaden i kveld for 2 av 2 i morgen.

God morgen fra AlFursan lounge på JED. Da har en fått testet SV i Biz, og det må sies å være meget bra. Eneste som trekker ned er noe treg og ineffektiv servering.
Nå har en trykket i seg noe små kaker og sjokolade før vi skal vandre litt rundt å titte.
Ha en strålende flott lørdag :-)
Her må det da være lov å nærmest kreve en trip report? :)

Konfirmasjonsfri helg på meg her i sør.
I dag skal jeg være sjåfør for de unge lovende. Kanskje like greit med en hvit lørdag etter et par kvelder med gode saker i glasset. Så får man kanskje gjort noe mer i morgen enn de andre dagene.
Jaja. Været spiller fortsatt på lag og det er jo ikke så dumt.

Fortsatt god helg ønskes!

Back