• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag!

God morgen fra Ris. For å komme seg på trening må jeg først bruke en times tid på å måke sne...så i dag blir det en bra treningslørdag. Kino i ettermiddag før noe godt fra Strøm Larsen står på menyen i kveld. Ha en flott lørdag du også.

Re: Glad lørdag!

God morgen fra Hvalstad. Måketreningsøkten ble tatt i går, tror det var kommet nesten 20cm siden sist da jeg satte i gang. Bialettien har nettopp putret ferdig, og etterpå en en lengre skitur planlangt. Dog basert på preppestatus hos Skiforeningen ligger det an til plan B. Ha en fin dag

God morgen fra et helt nedsnødd hus. Ingen tegn til snøfreserøkten i går kveld.
Skal ned for å ta toget til det noe mindre nedsnødde Finse og det er jo i seg selv en utfordring. Taxienene kommer ikke opp og det å leke måkebil nedover til et P hus på Oslo S kan jo fort bli kaos. Det blir nok en Amundsen-ekspedisjon ned til trikken for en strand/sofa-gris som synes dette er galskap.

Hmf..

God morgen fra Snøhelvete i Lommedalen. Dersom jeg får doningen ut, blir det noen timer med Jobbing i dag. Blir en Tur til Moss. Forhåpentlig ingen trailere som sperrer E6 eller noen andre veier jeg skall kjøre på. Regner med å være hjemme fra jobb ca kl18.30 og 19.30 kommer limousinen å henter oss, dvs. fadern kommer i sin Nissan Leaf og kjører oss til OSL, der vi skal prøve DYs 737max til Dubai, i sete 27E og F 2x8kg håndbagasje er ferdig pakket, 4 hoteller for de 5 nettene i Emiratene er bestilt og betalt, det samme er leiebilen i 3 dager. Får bare håpe vi får sove på flyet så vi er litt uthvilte til det som i henhold til Yr blir årets første nedbør i Dubai. Ha en fin dag alle sammen.

God morgen fra Hvalstad. Måketreningsøkten ble tatt i går, tror det var kommet nesten 20cm siden sist da jeg satte i gang. Bialettien har nettopp putret ferdig, og etterpå en en lengre skitur planlangt. Dog basert på preppestatus hos Skiforeningen ligger det an til plan B. Ha en fin dag

Her måkte vi tre ganger i går...og det var det ingen tegn til i dag. Må være deilig å bo på et snøfattig sted som Hvalstad;-)

For oss som bor i borettslag i Groruddalen er måking vaktmesterens ansvar. De har skikkelige traktorer for sånt. Så jeg slipper å måke.

Go lørdag. Skal på et lite seminar. Var litt tungt å stå opp da gårdagen var litt fuktig

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra et helt nedsnødd hus. Ingen tegn til snøfreserøkten i går kveld.
Skal ned for å ta toget til det noe mindre nedsnødde Finse og det er jo i seg selv en utfordring. Taxienene kommer ikke opp og det å leke måkebil nedover til et P hus på Oslo S kan jo fort bli kaos. Det blir nok en Amundsen-ekspedisjon ned til trikken for en strand/sofa-gris som synes dette er galskap.

Hmf..

Så langt så bra.. Sud gjør ting han ikke kan. I dag er det mye man ytterst sjelden eller aldri gjør; reise kollektivt, reise med tog, reise med olabukser og enda verre, bo på tre eller fire stjerners hotell :wow:

9B4FF09D-F870-4A9C-9050-EFFA47B00C88.jpeg

God lørdag fra Lillestrøm. Snøen laver ned og det er nesten litt i overkant magisk at søsteren min ringte fredag morgen for å si at de brått måtte ta seg litt ferie... Så kanskje jeg kunne passe på måking om det kom snø.

På den andre siden... Så slipper jeg sit-ups i dag og kunne spise en sjokkis til kaffen med god samvittighet.

Ha en fin en

God Groundhog Day fra stranden i Los Angeles. For å få meg spiselig mat i USA måtte jeg etter 20 turer med enda flere mislykkede forsøk bestemte jeg at jeg hadde fått nok grevling og ville prøve én helt uten kjøtt. Umami var riktignok ikke helt som den skulle så får vel prøve en annen variant idag, det var også litt vel mye tilbehør...
attachment.php

Og for returen har jeg kun fått dårlige seter å velge mellom. :-(
attachment.php

Hadde tenkte meg en tur til Catalina Island, men det er vel ikke optimalt under styrtregn som er varslet. Strand er vel heller ikke optimalt.

God lørdag for alle som ikke setter for mye lit til grevlinger.

Attachments

• impossible.jpg
    impossible.jpg
    104.7 KB · Views: 265
  • sasbiz.jpg
    sasbiz.jpg
    47.4 KB · Views: 267

God Groundhog Day fra stranden i Los Angeles. For å få meg spiselig mat i USA måtte jeg etter 20 turer med enda flere mislykkede forsøk bestemte jeg at jeg hadde fått nok grevling og ville prøve én helt uten kjøtt. Umami var riktignok ikke helt som den skulle så får vel prøve en annen variant idag, det var også litt vel mye tilbehør...
attachment.php

Og for returen har jeg kun fått dårlige seter å velge mellom. :-(
attachment.php

Hadde tenkte meg en tur til Catalina Island, men det er vel ikke optimalt under styrtregn som er varslet. Strand er vel heller ikke optimalt.

God lørdag for alle som ikke setter for mye lit til grevlinger.

Huff huff huff. Livet kaster liksom bare vanskeligheter og grusomheter etter deg. Må du plutselig sitte på 1A hjem, når 3A er favoritten. Hva er meningen med livet da?

Det er for mye tilbehør på burgeren. Maaaaaakan!!!

Ha ha… :) Forumet hadde vært kjedeligere uten deg. Ha en fin en kall'. We love you

Huff huff huff. Livet kaster liksom bare vanskeligheter og grusomheter etter deg. Må du plutselig sitte på 1A hjem, når 3A er favoritten. Hva er meningen med livet da?
Here burde du da visst bedre, det er rad 2, 4 og 6 som gjelder hos SAS.

Det er for mye tilbehør på burgeren. Maaaaaakan!!!
Skulle kanskje formulert med annerledes. Det var med tilbehør som kunne skremt både katter........ og kanskje også grevlinger.

Grevlinger er de eneste som spiser slik resirkulert vegetarsøppel med glede. For de vet ikke bedre. ;)

Back