• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

Og noen på OSL er nok glad for at han inviterte alle som ville møte ham der søndag kveld. Kan vel bli litt kaotisk.

Gratulerer Norge og Aleksander Rybak!!! :nor:nor:nor

Da får vi bare håpe de har vett til å legge finalen til Oslo - og gjerne Telenor Arena på FBU - og ikke Tromsø eller Grieghallen eller noen andre begynner å tøve det til. Dette blir gøy.

Gøyalt med norsk MGP seier! Bra låt, og så utklassing da!!
:nor

BF:cool2

Dette var herlig. Først og fremst fordi låten og artisten var mange hakk over alle de andre. Jeg er vanligvis anti-sjåvensit. Men i dag::nor:nor:nor La oss ikke glemme at vi er en del av: :EU:EU:EU

Fornebu Arnea er vel allerede bestilt av Dinamo. Hadde vært artig om det var "rett nede i høgget" og vegg i vegg med jobben, på Spektrum. Men men. Flott dette.

Slapp helt av. Dette kommer nok til å gå i Tromsø, helt garantert!

Når ting foregikk i resten av Europa fikk vi høre Synnøve Svabø snakk om at hun hadde hvite tennissokker i BHen sin. Og Giske pratet bla bla. Og en rødvinsuklar Stoltenberg snakket om betydningen for norsk næringsliv.... Synd at NRK svikter de de siste metrene når de ellers har laget et bra MGP-opplegg. Det blir nok intern oppvask.

Grattis til Rybak!! Men er det noen som er med på å starte en Facebook-gruppe mot Synnøve Skravlebø?

Grattis til Rybak!! Men er det noen som er med på å starte en Facebook-gruppe mot Synnøve Skravlebø?

Ja, det var ille. Skulle virkelig hatt alternativer i dag. Hva var det NRK drev med. Hun må gjerne være stuntreporter, men dette gikk helt galt for henne. Ellers gratulerer til Rybakk for den klart beste låten, men selv da klarte hun ikke å holde kjeft, men pratet og pratet og pratet, akkurat mens hun bare skulle latt den internasjonale sendingen gått uten kommentering. Huff...:drunk:

Og akkurat en snøvlete Stoltenberg fra valgkamp på Costa Blanca OG Giske ble i meste laget. Hadde det ikke i det minste holdt med en av dem?? Og Stoltenberg hadde hun snakket om at hun skulle snakke med hele kvelden, og så ble det først kontakt akkurat da Norge var klar og Aleksander Rybakk skulle frem og hylles...

Jeg som måtte følge med på DR1 - siden NRKs nettsending hakket noe jævlig - også når jeg prøvde å se den på 1 minute delay - savnet Skabø - han danske kommentatoren var jo bare bitter, og når DK ikke fikk poeng i de første 7 fra Norge bare "jaaa, ingen poeng fra Norge heller" - og når de fikk sine åtte poeng, var det bare et kaldt "nuja" å få fra ham. Heller Skarbø.

Ellers er Jo Kobro advart av VG!

20090516-n43w93asp4wcpqrqbikhm4gpap.jpg

Gratulerer Norge. Synes nesten dette fortjener egen tråd!! Det er bra å være norsk i dag!! :) Etter hva jeg husker var det poeng fra alle, med minimum 2 poeng

Helt riktig, alle gav poeng!!

NÅ SKAL JOE UT!! Den rolige kvelden skal visst ikke ende likke rolig! Ha en god natt!

God aften fra Seattles offisielle julebordhotell. Nyyydelig dag her. Som sagt, ble 787 fuelet for foerste gang I dag.saa vanvittig flott ut I finvaeret. Naa baerer det snart til sas crewhotellet der man skal moete en haarfoeneoperatoer som har med en dy 6000 modell

Jeg som måtte følge med på DR1 - siden NRKs nettsending hakket noe jævlig - også når jeg prøvde å se den på 1 minute delay - savnet Skabø - han danske kommentatoren var jo bare bitter, og når DK ikke fikk poeng i de første 7 fra Norge bare "jaaa, ingen poeng fra Norge heller" - og når de fikk sine åtte poeng, var det bare et kaldt "nuja" å få fra ham. Heller Skarbø.

Ellers er Jo Kobro advart av VG!

20090516-n43w93asp4wcpqrqbikhm4gpap.jpg

Skarbø? Du mener Svabø? Mine foreldre har et sett brullupsgaver som kommer fra foreldrene til Svabø. Står på bordet i julen. Det var omgangsvenner på bygda da Svabø den eldre var ung og lovende distriktslege. Trodde JoeW hadde meir greie paa disse legefamliene. :lol:

Back