• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Glad lørdag morgen

Som om det er noe bedre i tørketrommelen :drunk:

Det finnes ihvertfall mykemiddel for å ha i tørketrommel, sepe i tørketrommel finnes vel ikke i det hele tatt...

(selv benytter jeg noen "magiske baller" fra USA - men det finnes jo dryer sheets og annet. Det ville ihvertfall vært en nooooooe bedre tanke av gjerningsmannen!)

Her i Alpharetta er det (kun) 22 grader, og mørke skyer henger truende over oss. Pause i Stabæk-kampen og med litt mer effektivitet kunne det godt stått 5-1 istedet for kun 2-1. Bør uansett gå greit å ta tre poeng i kveld.

Har vært rundt og fikset på og malt vinduskarmer på formiddagen. Dårlig kvalitet på skiten - flere er halvråtne og det gjelder bare å holde det visuelt OK til den dagen vi selger skiten .. Blir også en tur ut med spaden ... bikkja har gravd opp et dreneringsrør som må repareres og legges ned igjen ...

Blir været OK blir det å feire 17 mai i kveld med en sigar og konjakk ved utepeisen.

Bør uansett gå greit å ta tre poeng i kveld.

Og det gjorde det! :YES

Tror graveprosjektet blir utsatt ... nå pissregner det, så jeg tror jeg drar på Barnes & Nobles og tar meg en kaffe og leser litt flyblader ..

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Havana-sigaren er funnet fram her i huset allerede. Måtte tømme en gammel flaske Bombay Sapphire. Kjøpte ny i Berlin. Bordeauxen ble litt for krass til indrefileten, passet bedre til lam og lammefett. Dette til orientering.

Det blir vel muligens både AaFK og Norge-seier i aften....

. Siden jeg ønsker å støtte selve konseptet med US-hylle, så ble det kjøpt inn et par Flying Dog Indian Pale Ales for kvelden. Huhey.

Flying Dog er helt godkjent. Selv sitter jeg her med en Dogfish Head IPA som jeg nappet med meg sammen med en Sheep Dip som var på tilbud på brennevinssjappa. Blir forøvrig bombet med Everett-bilder fra Tommy777 som akkurat har sett Dreamliner1 bli fuelet, sannsynligvis for første gang.

packShot.jpg

God aften fra KNM Harald Haarfagre..!
Rekrutten går mot slutten, og jeg er akkurat ferdig med feltuken (slitsomt !).
Ble i dag dekorert med to merker, det ene - skarpskyttermerket, og det andre - idrettsmerket ( :D :D :D !!!)!
Selv jeg på min størrelse bestod forsvarets krav både i utholdenhet, styke, hurtighet og spenst!
Gjorde ikke det med en gang - men etter retesten ett vi var her i 6 uker var jeg innenfor! :D

I morgen er det åpen dag i leiren, og min tropp skal få barnetoget korrekt inn i leiren - blir morro! :D
Hvis noen kommer innom leiren, send meg en sms så kanskje vi sees? =)

Hmmm, hun fra Azerbaijan og hun Island er jo søte.....alt for få som stemmer etter mine kriterier:p

Hvordan skaffe billige billetter til Azerbaijan? Men først: Hvor er det egentlig?

Det er vel en endelig avgjørelse når det er 11-12 land igjen som skal stemme ser det ut som.

Hvordan skaffe billige billetter til Azerbaijan? Men først: Hvor er det egentlig?

Fløy nonstop FBU-BAK og retur med en hvitmalt MD-83 LN-RMF like etter at den kom tilbake fra Scanair 1. juledag en gang på nittitallet. Fikk et glimt av Svartehavet, så det er nok der nede et sted.
Fikk med oss noen kasser med lokal børst hjem også - ikke en toller på FBU den natten ... :)

Gratulerer Norge og Aleksander Rybak!!! :nor:nor:nor

Back