og jeg skulle ta ut kjøttdeig fra fryseren til Pizzaen jeg planlegger å lage i dag.. men husket jeg det i morrest? NOPE.. så må sjekke om en av de 7 dagligvare butikkene i byen har fersk kjøttdeig når jeg er ferdig på jobb![]()
Jeg har vært ute å gått en tur idag fra Nesbru til Lysaker. Måtte bare komme meg ut litt..
Strand restaurant var stille nå på morgenen og Telenor Arena dominerer hele Fornebu, ikke bare i Nord. Skal se om jeg gidder å ta noen blider etterpå.
LCH78: Er det seriøst 7 dagligvare-butikker i Vadsø!? (No Offence! )![]()
Hvis du skal ha den til pizza, så er det ikke noe problem å tine den i mer eller mindre lunkent vann (i innpakket utgave) såpass lenge (1-2 timer) at den kan tas i biter og stekes.![]()
Jøss, imponerende fysisk fostring må jeg si. Det er jaggu meg et stykke å gå....:wow:
Nå har vel Maura en del større sentre innenfor relativt kort kjøretid. Det er vel mer enn en kan si om Vadsø er jeg redd!I følge Wikipedia, har Vadsø (som by, ikke kommune) i underkant av det dobbelte i innbyggerantall som Maura.. Maura har to matbutikker, mens Vadsø (sentrum) altså har 6.. Imponerende..
Nå har vel Maura en del større sentre innenfor relativt kort kjøretid. Det er vel mer enn en kan si om Vadsø er jeg redd!
Strand restaurant var stille nå på morgenen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.