Best lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Best lørdag:-)

Glad morgen fra Ris. Liten tur ut til opphavet før resten av helgen tilbringes innendørs på Idrettshøgskolen - som jo bare er en rusletur unna der vi bor….så blir det litt frisk luft til og fra. Bruk lørdagen sprekt du også.

Re: Best lørdag:-)

God fredag kveld fra Chicago . Her sitter jeg på en bar og lurer litt på om hele tipskulturen er en stor konspirasjon. Det må jo finnes noen seriøse arbeidsgivere der ute selv i restaurant/utelivsbransjen? Som liksom kunne hengt opp et skilt no tips required.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Morn fra Tønsberg. Klokka var nærmere 7 før oppstandelse, riktignok med litt overtalelse av yngste. I morgen blir det nok en time "tidligere" opp, men da er det ikke min tur. Har enda ikke lest noen artikler denne sesongen om at det kanskje er siste gang vi stiller klokka da, selv om jeg håper de får rett snart

God morgen fra Grønland. Nydelig å våkne i egen seng etter tre dager i Göteborg. Torsdagen ble frisk, middag og drinker på Toso, karaoke i VIP-rom og til slutt barbesøk med fri flyt. Nesten som i gamle dager[emoji16] Helgen blir rolig, eneste som er på planen er et besøk til selveste Lillestrøm. God helg!

God formiddag,

God frokost er inntatt , nå ut på Flymuseet for å forberede dugnad og 40 års Jubileumsfest for FMS og SFFK i kveld iden nye utstillingshallen.
Over 60 gjester og medlemmer til bords.
Ha en fin lørdag

Hei og hå ..

Kaffetrakteren sover ikke. Heller ikke berner’n min .. Selv om sistnevnte er den som tvinger frem trykking på knappen på førstnevnte.

Diskusjonen om sommer-vintertid er en årviss greie her også. Men de får nok aldri ut fingeren. Men hensikten er gått ut på tid for lenge siden.

Finfin utetemperatur til å sitte her på terrassen. Straks frokost, deretter lang tur med nevnte berner.

God morgen fra Knausen. Peis, mimosa, nykvernet grønn Evergood, skogsbacon, landbrød.. For et opplegg. Nå straks ut bak garasjen for en langtur i marka. Kvelden er litt ad hoc da resten av klanen skal alt mulig annet i kveld. Qesedillas med junior blir nok der vi havner.

Nyt helgen.

Ikke bare kaffetrakteren til @LN-MOW som ikke sover. Samme gjelder lakse-mafiaen i fly cateringbransjen. :)

eadcd540fc3a951721547729765ad818.jpg

Men sånn ellers.... riktig god morgen fra Nobu Warszawa. Nå skal vi ut og late som vi arbeider litt før vi skal feire kraftig i hotellrestauranten i kveld. Eller strengt tatt bor vi vel heller på restauranthotellet. Ellerno'

Ha en best lørdag

God dag fra Kongsberg

Formen er fremdeles litt skral etter forrige ukes mageoperasjon. Operasjonssmertene er heldigvis i ferd med å forsvinne litt, men jeg sliter litt med dårlig matlys og lite energi. Men det går seg vel til etterhvert. Opplevde mye av det samme etter Whipple operasjonen for to år siden. Det vil si da var egentlig lagt verre den gangen enn nå. Lakseburgen til Fnate frister ikke spesielt nå.

God morgen fra Las Vegas. God stemning på kampen i går. Vurderer en pokerturnering for det er booket på Tao i kveld. Plan A er å finansiere sistnevnte med førstenevnte.

96e1c1ff6d3d1a15194df699fc51eea1.jpg

2db24dd138fd47b92719b215dd732aec.jpg

Så har du jo noen delstater som Hawaii som ikke stiller klokka at all. Uansett litt forvirra - USA har vel sommertid noen uker til? Bare Europa som stiller nå til natten?

Jaja god morgen fra Chicago - fortsatt ikke helt klart å løse opp i Ticketmaster floken min, support sa at man kunne dra til box office på arenaen og få billetten der mot ID og kredittkortet billetten ble kjøpt med. Det fungerte nå sist Ticketmaster bølla litt. Så da satser jeg på å møte litt i god tid bortpå United Center. Her har man nå trent og får gå på jakt etter litt frokost etter en dusj. Forøvrig så har nasjonalt id kort fungert som ID på barer her, så det er litt greit å slippe og drasse på passet.

Hypern said:
Så har du jo noen delstater som Hawaii som ikke stiller klokka at all. Uansett litt forvirra - USA har vel sommertid noen uker til? Bare Europa som stiller nå til natten?

Ikke glem Arizona (unntatt Navajo-reservatet.) samt noen øyer i karibien og Stillehavet.

Vi beholder sommertiden en uke ekstra.

Last edited:

Kjører litt knaus stil i dag jeg . Sjeldent jeg tar noe alkoholholdig til frokost men når et sted rett i nærheten kjører det på toppen av brunsjmenyen så får man det. Og jeg klarte også å finne en workaround hva gjalfy Ticketmaster. Lasta ned appen til Chicago bulls. Det fungerte
3ce2a1d4b8fab7861a026d66453773b5.jpg

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:

God kveld fra Lillestrøm.
Deltabyen denne helga også, nå håper jeg virus og sånn skit sier takk for seg snart! Kona er i ferieleiligheten så her sitter man litt syk alene, dog bedre i dag heldigvis! Flyturer er det ganske lenge siden med gitt. Men har jo noen i år, en tiger moth og to cornell turer pluss Wien tur på våren.
Har planer om en småflytur om to uker også en Wien tur i slutten av neste måned.
Kalallit Nunaat ja. Den avbestilte jeg for et par år siden da det var meldt orkan de dagene jeg skulle være der. Hvis det passer for jobben, håper det, blir det en tur til Grønland neste år. Turen er booket med SAS plus og full fleks. Det er jo litt stas at det blir med første avgangen SAS flyr direkte til Nuuk fra CPH da! :) Men altså, det er leeenge til.
Uansett, god lørdag folkens!

Ah, en strålende dag .. Her har jeg vært under huset og frostisolert vannrør, jeg har vært oppe på en ustabil stige og blåst løv av taket og jeg har vokset et biltak. Slike dager føler man at man lever!
Nå mangler det bare at konemor kommer hjem med et ‘prosjekt’ som må plantes eller settes sammen ….

Forøvrig så har nasjonalt id kort fungert som ID på barer her, så det er litt greit å slippe og drasse på passet.

Greit å vite. Er det et ungdommelig utseende spm gjør at du avkreves legitimasjon eller er det et krav for alle kunder?

Back