Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen...

Våknet til nok en strålende dag... snart morgenbad før det blir nok en dag ved fjorden. Blir i Åsgårdstrand til i morgen for så å ta en rask tur hjemom før vi fortsetter med nye 2 uker med ferie - herlig! Ha en bedre lørdag du også!

Re: Glad lørdag morgen...

God morgen fra Oslo. Litt rusten i formen etter noen øl ute igår. Idag er det en liten dagstur til Tjøme som stårpå programmet. Ha en fin dag

En NYDELIG dag her oppe i Norge-Midt. Turen gaar on en droey time til EU, hvor det skal vaere noen form for marked, eller tivoli, eller no saant. Det finner vi ut. Trenger jeg pass?

Nei, er vel bare om du skal reise til Sveits eller UK du trenger pass nå. Du er jo i Schengen ;)

Sitte på jobb i det været her, det er en skandale. Godt jeg har FM og bærbar pc med meg :drunk:

God formiddag fra ENKJ. Synd at det ble et par pils og noen Jäger for mye på Klimt i går kveld, men sånn er livet...

Skal være ute i det fine været sammen med sønnen i dag, og jeg gleder meg stort til kona er tilbake fra jobb i 3 tida :)

Da begynner begynner familien å våkne til her, slik at nå er det ikke lenge før konebilen med 8 seter settes i gir, vi henter LN-MOW og setter kursen til EU, hvor det er martna i Tærnaby. Kombinert harrytur og hyggetyr ;-)

God morgon från Göteborg,

Ännu en dag med sol förväntas och den tror jag nog mest kommer att tillbringas med en god bok någonstans i Sveriges näst största stad.

I morgon bär det av norrut igen.

God morgen fra Oslo. Blir vel en tur inn til sentrum for litt shopping. Ellers ingen planer.

Været for hovedstaden i helgen kan vel ikke bli bedre? :)

Attachments

• ScreenShot004.jpg
    ScreenShot004.jpg
    118.1 KB · Views: 138

God morgen ja. Glad jeg skal på jobben, der er det meget god aircondition.

Morn ja. Da er det tid for en tur på Flesland, få med seg A343 idag.

Blå himmel og steikende varmt i nydelige Bergen idag.

Ha en flott dag..

Alex.

God "morgen" fra Egersund.

Her er det strålende vær, men ikke like varmt som på østlandet - HELDIGVIS. Ligger vel på en rundt 25 grader. Blåser litt, men det hjelper jo på med å kjøle ned :)

Fikk kofferten min tilbake igjen, like hel og "fin", og med alt som var oppi. Så var det bare solbrillene som jeg glemte igjen på SVG på utreisen....

God ettermiddag fra Trondheim. Varmen og det gode været fortsetter og i skrivende stund er det 29 grader her ute, deilig. Bilen er til polering, gleder meg til å se resultatet i ettermiddag:)

God lørdag ettermiddag fra Stjørdal :)

Nuuudelig vejr her ja !!! Har vært en tur i Sverige på harrytur ( ikkeno' gærn't i det Odd og Andreas ), samt prøvekjørt nye Passat CC.......du snakker om fete linjer, og bil en var en drøm å kjøre..... :colgate: :colgate:
Resultat; 48 bokser Sort Guld,3 flasker Chablis,6-pack med Newcastle Brown Ale, 5 brett med div.leskedrikker, en kartong Lucky Strike og div. kjøttvarer.

Toll.....neida :) :) :)

Ha en strålende lørdag :cool:

:nor :nor :nor

Hehe.. Ha en flott tur til Sverige, gutter... Du finner sikkert noe kjempebillig aa ta med hjem til Hotlanta..:D

Egil gjorde helt aapenbart ikke jobben i gaar kveld, Andreas er ikke fyllesjuk overhodet paa morran.

God morgen fra Chicago. VAAARMT!

Her har Pottery Barn akkurat levert den nye bad innredningen, klart for montering av et par polakker til uka.

Ble sent i gaar, besoek paa en bar som hadde over 150 oelsorter paa flaske. Hoeydepunktet var Fin Du Mond fra Canada. Triple fermented 9%.

Klokka 12 sitter vi sammen med en gruppe venner i gode seter paa Wrigley Field for aa overvaere Cubs-Marlins. Er fare for det blir noen flere kalde der.

Hehe.. Ha en flott tur til Sverige, gutter... Du finner sikkert noe kjempebillig aa ta med hjem til Hotlanta..:D

jadda .. gaver er innkjøpt både til kjerring og svigermor til ytterst gunstige priser, så nå blir jeg nok ønsket velkommen hjem.
Farmer & Co fylte doningen med svensk kjøtt og ost, og nå sitter jeg og venter på at øllen skal bli kald.
Blir overnatting på farmen i kveld - så jeg regner med at det dukker opp en konjakk etter middag. Skål kosmonauter!

God lørdag kveld - vaaaaaaarm og pent i dag også.

ENAL 261750Z 00000KT CAVOK 23/15 Q1022=
ENBO 261750Z 01007KT CAVOK 16/11 Q1026 =
ENBR 261750Z 33005KT CAVOK 26/13 Q1021 NOSIG =
ENCN 261750Z 08006KT CAVOK 24/10 Q1022=
ENEK 261750Z 11011KT CAVOK 18/16 Q1018=
ENGM 261744Z 18007KT CAVOK 28/12 Q1023 NOSIG=
ENHD 261750Z 36005KT CAVOK 21/14 Q1022=
ENNO 261550Z 13007KT CAVOK 30/12 Q1022=
ENRY 261750Z VRB02KT CAVOK 28/14 Q1022=
ENTO 261750Z VRB01KT CAVOK 28/10 Q1022=
ENZV 261750Z 31006KT CAVOK 22/15 Q1021 NOSIG=

Ikke dårlig andre steder heller, men dette var nå CAVOK-lista i kveld :cool:

NB! Husk nok kjølevæske!!

God lørdagskveld fra Drammen! Her har dagen gått med til flislegging av verandaen blant annet, i 32 grader. Godt vi har ferie sånn at det ikke haster allverdens med å bli ferdig. Ellers har det vært besøk både på Megaflis og Maxbo i dag, og flere blir det i opptil flere byggevarekjeder i dagene fremover. Nå er det imidlertid tid for å stikke nedom den lokale kina'n (på folkemunne kalt Jingern) for litt takeaway. Ha en bedre kveld! :)

Back