Glad lørdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen

God morgen...å sove bort lørdagen er bortkastet. Nå er det kaffe, forum og aviser før det blir trening og et par timer på jobben. Ha en bedre lørdag - du også!

Re: Glad lørdag morgen

Klokka er slagen 0640 og arbeidsdagen har allerede vart i nesten halvannen time.
Blir vel til å sove utpå ettermiddagen ;)
Nyt dagen alle sammen og får håpe på litt sol

glad lørdag!
Sitter her i sofaen med prinsessen. hun ser på Jubalong og jeg går gjennom bilder fra Museo del Aire i Madrid i går, det komemr snart en artikkel på Scanair.no

Her er en liten smakebit

Attachments

• 58-02_Museo_del_Aire_150207-1200b.jpg
    58-02_Museo_del_Aire_150207-1200b.jpg
    92.1 KB · Views: 201

God morgen fra snøværet.
Her er frokost med barna unnagjort da mor er på studiesamling i helga.
Det er fyr i alle ovner og snart blir det vel en tur ut med traktoren for snørydding igjen.
Det er store forskjeller i livet, fra jorden rundt på biz ene uka, til noe som er mye mer jordnært og ekte heime på Farmen ;-)

God morgen.
Sol fra en skyfri himmel her på Nannestad, Er det låv å håpe på en tidlig vår...
Denne uka har vert lang og hektisk, skal være lat i helga.
Ha en god dag alle sammen :)

Morn'

Formen er stigende og det blir en tur på jobb idag, 11-17 og tidligvakt i morgen fra omkring 5 til 13 - skal si S.A. tyner hviletiden til det ytterste.

Været ser bra ut, og T- én uke til jobbskifte.. Jippi!!

God morgen fra Stavanger....

Været er sånn så som så, men det får ikke hjelpe, det er jo lørdag! :D

Om en times tid så er det ut på tur, det er noen som må drikkes ut idag.....

God formiddag

Her nytes frihelgen. Solen skinner og nå er det straks ut på tur for familien. Har lovt snuppa at vi skal ut å kjøpe litt nye planter, og hun er helt klar.

Ønsker alle en flott lørdag

s

Noe sent opp idag, så det ble brunch i stedenfor frokost. Men speilegg, bacon og friskpresset appelsinjuice smaker godt uansett tid på døgnet!
Mulig at jeg beveger meg ut og kjøper en fryseboks til å ha i kjelleren, fiskebilen kom igår kveld, og det ble handlet uerfilet, breiflabbfilet og steinbitkaker. Fryseboksen i kjøleskapet er smekkfull, men nå har jeg fiskemat for et helt år.
Middagen er i ferd med å bli planlagt. Blir et kyllingbryst, så langt er det klart. Kanskje noe Asia-preg på tilbehøret, koriander bl.a. Deilig med orntli' kjøkken igjen.:)
Ha en fortsatt fin lørdag, alle sammen

Da EB stod opp, gikk jeg og la meg!

Men det ble bare 4 timers søvn, så var jeg lys våken. Blir nok en ettermiddagslur i dag før jeg skal ut å mikse drinker i kveld. Hadde egentlig planer om noe indretjeneste i dag, men føler ikke akkurat for det. Nå er det jentenes 15 km fra Falun på TV som gjelder! Trippel norsk etter 10 km! Heia Norge!!

BF:cool2

Heisann og god morgen fra Texas!

Venter paa at solen skal komme, men det blir fint vaer i dag. Datteren har sin foerste fotballkamp i dag etter iherdig trening saa vi faar sjekke at utstyret er i orden... :up:

Ble ikke noe merger mellom NW og DL denne uken heller og vi sitter paa sidelinjen... ^_^

Barak hadde en showdown med Hillary i Austin paa Torsdag og statistikken viser naa Barak med samme oppslutning som Hillary her i Taxas, noe som faa ville trodd...? Hun maa vinne Texas og Ohio, de neste delegatstatene, med stor margin for aa holde loepet...!

Go Barak... ;)

Dag

Vi er iferd med aa faa konas stoerste mareritt ... Obama mot McCain .... og Georgia's pauseklovn av en guvernoeridiot Sonny Perdue er nevnt som v-p kandidat for McCain ...

Velvel .. her blir det tur til Farmen i SC om litt ... guttungen maa sjekke opp 'fortet' vi har bygd i skogen og han har ogsaa forlangt fyrverkeri - siden det ikke ble skikkelig nyttaarssmell. Blir nok ogsaa litt ekornjakt ...

Regnet har gitt seg, men det er vaatt, vaatt, vaatt ...

och god morgon från Sigtuna

Efter en god middag med skaldjurssoppa och lite för mycket vin i Uppsala igår startade dagen i samma stad med en riktigt god brunch innan färden började hemåt. På vägen stannade jag vid det lokala flygfältet (nej inte Arlanda) och tittade lite på en AN2 och ett par MI8 som badade i solljuset. Blev även en kopp kaffe hos en god vän. Nu sitter jag och leker med min nya leksak, en N95 och funderar på om jag kanske borde gå ut en tur.

Ha en riktigt fin lördag!

God aften fra Singapore. Jeg har hatt en rolig dag, og gått en god runde i byen i dag, og sitter nå på en sval terrase og ser utover havnen, med laptop i fanget, iPod i brystlommen og en flaske kaldt vann ved siden av meg.

Jeg har i dag hatt både lunch-blund og middags-blund, så nå begynner søvn-underskuddet å komme seg. Kvelden i dag skal gå med til å kode litt koselig shell-script for å få litt orden på vedlikehold her og der...

...ha en bedre aften/morgen/påske hvor nå enn dere er på kloden! :D

-A

God ettermiddag fra Gamle Oslo. Sen lunsj (kalde steinbitkaker på brød) er inntatt i selskap med Hallo i uken og Ut i verden, der Rinsnæs i dag fortalte om billige Norwegian-billetter fra Rygge, som han ville bruke på Balkan-tur med utreise til Aten og tilbake fra Budapest.

Gårsdagens Donald-artsfrende fikk ikke den lovede varmebehandlingen i går, men i dag er det ingen bønn. Foreløpig er svisker lagt i portvin. Høres ut som begynnelsen på en bra plan... Sjefens julegave, en Barbera fra Ratti er valg som drikke til.

God aften fra sofakroken i Mosjøen!

Ligger her og henter meg inn igjen etter et par travle dager på jobb! Et United i storslag får meg bestandig opp igjen :)
I morgen er det jobb igjen, og siden det er avsluttning på vinterferien er det få flyseter å oppdrive...

E!

God kveld fra Tromsø!
Jeg har vasket min del av huset, slik at sjefen slipper meg fri til SK4411 og SK4795 i morgen hvor 5 dager i London venter....:) Det ble reise både til og fra LCY etter en aldri så liten endring i dag tidlig.
Ha en riktig god helg!

God ettermiddag fra Whistler. Da var siste dagen i bakkene her gjennomfort og etter 6 intensive dager paa ski er bena rimelig kjorte. Naa venter det snart en bedre middag. Imorgen er det tid for returen tilbake til Europa og det blir aa teste ut Air Canada for forste gang. Ha en fortsatt fin lordag (eller god sondag for de som ikke er langt vest)

Back