Glad lørdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag morgen...

..og glad Pinse! Ny morgen solen skinner og det er meldt om både varme og blå himmel i hele dag...jippi. Skal på jakt etter lite foppall mål til nevøen som fyller 7 år i dag...:wow: Ha en bedre lørdag og Pinse...

Replying to Topic 'Glad lørdag morgen...'

Full fart i Monaco idag. Lägenheten skall målas från topp till botten och till det får jag hjälp av mor och far som dyker upp om en timme.

Liten tur i solen blir det nog också. Ha en bättre lördag

God lørdag..

Nå forsvinner jeg på hyttetur til Mandag, med noen i klassen:D:cheers:

God Pinse!

Endelig en helg som jeg skal nytwe fullt ut, etter at de fleste røde dagene i mai allikevel gikk bort til jobbing. Om et par timer setter jeg kursen mot Oslo, hvor jeg border MS "Crown of Scandinavia" som tar meg og en kamerat til København.

Originally posted by EB

Skal på jakt etter lite foppall mål til nevøen som fyller 7 år i dag...:wow:

Blitt helt Freiholt? :love

God morgen og god Pinse ønskes eder fra Buskeruds Rivera !, (Hurum)

Etter at "grevlingene" (leses snekker, murer, rørlegger, elektrikker) har inntatt heimen for extreme makeover på baderom og andre fasiliteter som det moderne mennske trenger så er vi innlosjert hos bestemor og bestefar og nyder solen her ved fjorden.

/Geir

Originally posted by EB

. Skal på jakt etter lite foppall mål til nevøen som fyller 7 år i dag...:wow: ...

Hehe .... flere enn meg som har Pondus-kalender? :love

Fredfylt morgen her i Amerika ... England-Jamaica paa boksen om et par timer - kaffen putrer i trakteren - 18 grader ute og litt mer behagelige temperaturer de neste dagene etter at gaaarsdagens relativt voldsomme tordenvaer klarnet luften.

Sitter foroevrig her og hoerer Bjoerge Lillelien referere Norge-England paa NRK. Stor underholdning! ''Klokka gaar ulidelig sakte! Faa tak i en urmaker!!!''

God morgen (ettermiddag?) fra Nærsnes,sørlandsidyllen på Buskeruds Riviers.Streiken i NRK kan føre til så mangt! I reprise ble det nettopp sendt et program med Richard Herrmann på radioen.Det var et kåseri om London,der han var NRK-korrespondent i en mannsalder.Jeg sitter her med "hjemlengsel",London er også mine gleders by.Skal jeg la hage være hage og heller tilbringe pinsen i London,tro? Decisions,decisions!:)

Originally posted by FBU 4EVER

Streiken i NRK kan føre til så mangt! I reprise ble det nettopp sendt et program med Richard Herrmann på radioen.Det var et kåseri om London,der han var NRK-korrespondent i en mannsalder.Jeg sitter her med "hjemlengsel",London er også mine gleders by.Skal jeg la hage være hage og heller tilbringe pinsen i London,tro? Decisions,decisions!:)

Hoerte det, veldig bra! Kom rett etter Bjoerge ...
Har en av hans boeker i bokhylla her - er fristet til aa dra den fram.

Sist jeg leste "Mine gleders by" av R.H.,tok jeg en dagstur til London på sparket.Bodde rett ved FBU,spaserte til terminalen,tok ut en ID-billett,SK509 bort,div. pubbesøk og litt shopping.SK514 hjem.Fin dag!:devot:

'Seks skudd ved stengetid' sitter i hyllen min .. og jeg har selv hatt mange fine dagsturer til London .... mmmm ... 'The Tottenham' .. Foyles - HMV - Virgin Megastore ... :cheers: :up:

Originally posted by LN-MOW

... 'The Tottenham' ..

The Tottenham,ja! Only pub in Oxford Street.Et "turisthøl" vel å merke.Mye bra i bakgatene på nordsidenav gata,for ikke å snakke om forlengelsen,New Oxford Street og Holborn. Fytterakker.n! Abstinensen herjer!:cheers:

Gikk en del paa The Tottenham for aa gaa igjennom 'fangsten'. Og kanskje mer paa en pub like ved Foyles (litt inn i en sidegate) men jeg husker ikke hva den heter ..

I Kensington - Notting Hill området finnes det også en del bra vannhull Stein. Var innom Churchill Arms (119 Kensington Church Street) under en rugbylandskamp i begynnelsen av februar i år - skal si det var livat! Det ble ikke tid til mer enn et par pint-er siden vi skulle rekke noen vannhull i Soho og deretter en nydelige middag på Quo Vadis i Dean Street. Denne restauranten kan på det varmeste anbefales - og Stein de hadde masse god italiensk vin.
Og tyskernes begrep "Wein auf Bier, rat ich dir. Bier auf Wein, lass das sein" ble fulgt til punkt og prikke. :up:

Gikk en del paa The Tottenham for aa gaa igjennom 'fangsten'. Og kanskje mer paa en pub like ved Foyles (litt inn i en sidegate) men jeg husker ikke hva den heter ..
Mener den heter "The George".
Kurt,Churchill Arms er et av stamstedene mine i London.Pleier å bo i Bayswater/Notting Hill som er innen spaseravstand.Ved siden av "The Goat",så er det også stampuben til SAS-crew når de har stopp.Bakenfor pubdisken ligger en av Londons beste Thairestauranter.

"Quo Vadis" har jeg besøkt noen ganger,ja.Forholdsvis dyr men god mat og bedre vinliste.Nærmest 100% italiensk. Favorittitaliener i London er "L'accento" i 16 Garway Road,en sidegate til Wetbourne Grove. :up:

Originally posted by LN-KGL

Og tyskernes begrep "Wein auf Bier, rat ich dir. Bier auf Wein, lass das sein" ble fulgt til punkt og prikke. :up:

Jeg kan denne: Bier vor Wein,fein.Wein vor Bier,schmier! :cheers:

Gof kveld fra Skottland. Her er det nydelig vaer og jeg har faktisk prestert bragden og bli sorlbrent i Skottland etter aa ha tilbrakt store deler av helgen til naa utendors med en ol eller to i haanden. Dette er forste gang ilopet av min e 3 aar her jeg har prestert og bli solbrent og jeg er normalt en person som ikke blir lett solbrent. Eller er jeg naa klar som god viking jeg er klar for nok ett rover tokt paa byen :cheers: :devil

God kveld fra regnfulle Mosjøen. Kom hjem i ettermiddag, med tog!!
Har vært i Nice siden tirsdag på en konferanse og ettersom det sluttet så sent der i går kom jeg meg ikke lenger enn til Frankfurt i går kveld, og måtte via Mo i Rana og deretter siste biten med NSB ( Pføy ...)
Nå er ungene i seng og jeg får se om jeg ikke skal knekke en flaske god rødvin sammen med fruen ;-)

Sitter foroevrig her og hoerer Bjoerge Lillelien referere Norge-England paa NRK. Stor underholdning! ''Klokka gaar ulidelig sakte! Faa tak i en urmaker!!!''

Ja det er stor underholdning. Jeg kjøpte boken til Arve Fuglum for et par år siden. Den inneholder de største øyeblikkene til Radiosporten. Det fulgte med to CD'er til boken også. Der er alle gamle klassikere til Lillelien (og andre) med, som f. eks Norge - England i 1981, Vest Tyskland - Norge i 1979, Oddvar Brå sitt gull løp på 15 km i Oslo VM i 1982, Ivar Formo sitt gull på 50 km i OL i Innsbruck i 76 osv.

Norge - England ble for øvrig kåret til tidens kommentatorøyeblikk av The Observerer i 2002.

http://observer.guardian.co.uk/toptens/story/0,,1079234,00.html

Originally posted by FBU 4EVER

Mye bra i bakgatene på nordsidenav gata,for ikke å snakke om forlengelsen,New Oxford Street og Holborn. Fytterakker.n! Abstinensen herjer!:cheers:

God kveld fra York!

Stein: Om du beveger deg i nærheten av Covent Garden er puben Lamb & Flag absolutt verdt et besøk. Litt vanskelig å finne siden den ligger i en liten sidegate (Rose Street), men dette gjør den kanskje til noe mindre turistifisert en en rekke av pubene i området.:up: Ellers så ligger det en interessant pub et stykke sør for Themsen (Borough High Street) som heter The George Inn - visstnok en gammel skysstasjon om jeg husker rett.

Back