Originally posted by EB
Skal på jakt etter lite foppall mål til nevøen som fyller 7 år i dag...:wow:
Originally posted by EB
. Skal på jakt etter lite foppall mål til nevøen som fyller 7 år i dag...:wow: ...
Originally posted by FBU 4EVER
Streiken i NRK kan føre til så mangt! I reprise ble det nettopp sendt et program med Richard Herrmann på radioen.Det var et kåseri om London,der han var NRK-korrespondent i en mannsalder.Jeg sitter her med "hjemlengsel",London er også mine gleders by.Skal jeg la hage være hage og heller tilbringe pinsen i London,tro? Decisions,decisions!![]()
Originally posted by LN-MOW
... 'The Tottenham' ..
Mener den heter "The George".Originally posted by LN-MOW
Gikk en del paa The Tottenham for aa gaa igjennom 'fangsten'. Og kanskje mer paa en pub like ved Foyles (litt inn i en sidegate) men jeg husker ikke hva den heter ..
Originally posted by LN-KGL
Og tyskernes begrep "Wein auf Bier, rat ich dir. Bier auf Wein, lass das sein" ble fulgt til punkt og prikke. :up:
Originally posted by LN-MOW
Sitter foroevrig her og hoerer Bjoerge Lillelien referere Norge-England paa NRK. Stor underholdning! ''Klokka gaar ulidelig sakte! Faa tak i en urmaker!!!''
Originally posted by FBU 4EVER
Mye bra i bakgatene på nordsidenav gata,for ikke å snakke om forlengelsen,New Oxford Street og Holborn. Fytterakker.n! Abstinensen herjer!:cheers:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.