Glad lördag från Bangkok

Swedeline F28

ScanFlyer Silver
Glad lördag från Bangkok

God morgon! Idag är det mulet här borta och en annan är lite trött efter gårdagens utflykt till Chiang Rai. Gissningsvis blir det några timmar vid poolen innan något annat händer. Ha en fin dag!

Re: Glad lördag från Bangkok

God morgen #2 fra Bangkok. Da vi i går kveld var på Hard Rock på middag og drikke ble det en time ekstra på puten i dag. Det var sykt bra trøkk på musikken der i går og de hadde en kanonbra fremføring av Uprising av Muse, steike ta asså.
Nå nytes dagens Ice Mocha på Amazon før en spaserer hjem igjen for noen timer ved og i poolen.
Ha en nydelig lørdag :)

God morgen fra Oslo. Straks avreise jobb. Da det dukket opp en kveldsvakt i går ble det jo lite søvn nå men det får bare gå. I kveld blir det vel å ta noen øl. Ja det fortjener jeg da.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Kan allerede melde om feststemning på en av sentrumsstasjonene om folk som skal oppi åsen bak ved EB og Sud. De måtte faktisk få tilsnakk av en vekter fra tbanen.
Faktisk 100 prosent sikker på at den gjengen skulle oppi der og ikke noen som hadde hatt en lang fest.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen. Ser ar preppemaskinene allerede er godt igang i marka så nå blur det en pause fra DN for litt fysisk fostring. Hypernsmelding her tyder på at planen om å unngå Frognersetern er en god plan. Fikk ellers tak i to billetter til Shanghai i går så nå må det forhandles litt med kona om jeg kan ta med ett stk datter på tur. Sjefen på jobb sa bare god ferie da jeg sa jeg hadde 198 t avspasering og 65 dager ferie til gode.

Mornings fra Asker. En økt som hockeypappa i hallen, litt forberedelser til svigers kommer i morgen, også skal jeg ovenfor favelaen til EB og SudC for et dobbelt 40års lag. Det blir sikkert av det fuktige slaget, så kona og jeg tar inn på hotell etterpå. Ha en fin dag.

God morgen fra Hotel Comfort Vesterbro. Glad for at jeg reiste hit i går i stedet for med 7-flyet fra Oslo i dag. Ligger an til kraftig forsinkelse på TG951, så da blir det å slå ihjel noen timer i Kongens by. Morgenmad utgår nok til fordel for en litt tidlig frokost med øl & snaps. Ha en finfin lørdag[emoji846]

God morgen fra Knausen. Mimosaen satt som et skudd og tonnevis med bacon ble fortært av 6 pax denne gangen. Nå er det bak i krattet på langtur med håp om å unngå for mye bønder.

I kveld skal 4 kilo snow crab mævles.

G’morgen. Nattens uvær har beveget seg videre, og det er straks klart for morgenens skautur.

Dagen står i søplas tegn ….

Da har man inntatt en litt skuffende frokost på Nyhavns Færgekro. Det har alltid vært en god back-up løsning om man ikke har fått booket bord et annet sted. Nå var servicen treg, ingen av de to servitørene snakket dansk, egg & rejer hadde krympet, brødet var seigt, tappeanlegget for fatøl funket ikke og snapsglasset var ikke fullt… Farvel Færgekro

c1ec3bbc9bee257223684124c1f999f1.jpg

Da har man inntatt en litt skuffende frokost på Nyhavns Færgekro. Det har alltid vært en god back-up løsning om man ikke har fått booket bord et annet sted. Nå var servicen treg, ingen av de to servitørene snakket dansk, egg & rejer hadde krympet, brødet var seigt, tappeanlegget for fatøl funket ikke og snapsglasset var ikke fullt… Farvel Færgekro

c1ec3bbc9bee257223684124c1f999f1.jpg

Jøsses, den har jo pleid å være nokså tipp topp. Nye eiere eller noe da kanskje?

EDIT: Blandet med Nyhavnskroen litt lengre ut. Der liker vi oss.

Her er formen litt bedre etter å ha ligget flatt i køya i et drøyt døgn. Helt utslitt, småfeber om øm i muskler og ledd. Bedre i dag, som sagt, men tilbake i køya etter å h vært ute og handlet sommerkoteletter og vin.

Tror muligens bare jeg har trengt/trenger å slappe av litt. Kjører ofte litt Duracell-triks på jobb.

Ha en ekstra best lørdag

Last edited:

Jøsses, den har jo pleid å være nokså tipp topp. Nye eiere eller noe da kanskje?

EDIT: Blandet med Nyhavnskroen litt lengre ut. Der liker vi oss.

Her er formen litt bedre etter å ha ligget flatt i køya i et drøyt døgn. Helt utslitt, småfeber om øm i muskler og ledd. Bedre i dag, som sagt, men tilbake i køya etter å h vært ute og handlet sommerkoteletter og vin.

Tror muligens bare jeg har trengt/trenger å slappe av litt. Kjører ofte litt Duracell-triks på jobb.

Ha en ekstra best lørdag

Takk for tips om Nyhavnskroen[emoji846] Spurte om det var nye eiere, men det visste ikke servitrisen noe om.

Her er formen litt bedre etter å ha ligget flatt i køya i et drøyt døgn. Helt utslitt, småfeber om øm i muskler og ledd.
Du har sikkert bare fått en snev av Brexit-smitte etter å ha vært der borte. :spin God bedring

Du har sikkert bare fått en snev av Brexit-smitte etter å ha vært der borte. :spin God bedring

Sikkert en reaksjon på å ha vist meg hos BA med bare sølvkort.

Back