Glad lørdag fra Siracusa

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Siracusa

God morgen fra en ny favoritt...Siracusa på Sicilia er definitivt et sted vi skal tilbake til - men gjerne på våren eller høsten - sommeren er utrolig varm:-) Skal vel bade litt i havet i dag også...ellers ingen store planer. Nyt lørdagen du også.

Re: Glad lørdag fra Siracusa

Mornings fra Tjøme. Ikke det helt store sommerværet i dag, så blir vel litt mer innendørsaktiviteter. Ha en fin dag

God morgen fra Faro!
Nå skjønner jeg hvorfor businesseter som ikke er 180 grader er så forhatt, for sovestolen gikk ikke helt ned.
Må rapportere om enorm klasseskille, for det er kun pasienter som får godsakene som seng, dyne og pute samt rikelig med (ifølge datteren kvalm) mat og drikke.
Skulle gjerne skrevet ‘er det rart man drikker’, men Sagres 0,0% er det nærmeste man kommer her i gården. I det minste er kantinematen (som pårørende må kjøpe selv) grei og superbillig. 2,55 euro for en baguett med skinke, en espresso og en flaske appelsinjuice er ikke mye.

Ha en bedre lørdag!

God morgen fra Faro!
Nå skjønner jeg hvorfor businesseter som ikke er 180 grader er så forhatt, for sovestolen gikk ikke helt ned.
Må rapportere om enorm klasseskille, for det er kun pasienter som får godsakene som seng, dyne og pute samt rikelig med (ifølge datteren kvalm) mat og drikke.

MAKAN!!!!

God lørdag fra Lillestrøm. Er fremdeles på Island time og våkner pling kl 08, så jeg har stått opp og sittet og jobbet et par timer. Litt kaffe er konsumert og nå skal jeg vel iflg sjefen ut og klippe håret. MAKAN.

Så skal jeg vurdere å gå tilbake til youtube og forsøke å forstå hvordan kvantekomputere funker. Var igjennom ca 6 videoer i går. Mulig jeg dropper det og forsøker å lese isteden.

Ha en fin en

God lørdag fra Stavanger. I går klarte en jaggu å å holde seg våken hele dagen (bortsett fra en cowboystrekk på SK4141) etter en nattevakt og tørna inn ved 21-tiden, følgelig opplevde jeg uvanlig god søvn natt til i dag. Var opp ved 8-tiden og har vert en tur rundt Stokkelandsvannet til fots og i området på Ganddal forøvrig, så en ligger godt an på telleren. Til kvelden blir det hjemme mekka middag med to av døtrene.
Ha en glitters lørdag :)

God lørdag herfra.

Sjekket inn for morgendagens flytur. Seq# 13. Flaut. #flyskam
Det til tross for at jeg sjekket inn to timer før Lufthansa mente det skulle gå an.
Fikk i hvertfall seq# 1 på neste flyvning, som ikke er før på mandag. Og Lufthansa kunne visst allerede også opplyse om gatenummer, hele to dager før avgang.

Blir vel å pakke litt koffert i løpet av dagen, og prøve å ta kvelden litt tidlig, så en faktisk rekker bussen i morgen.

God lørdag ønskes :)

God morgen fra Downtoen Miami.. Byen våkner sakte og vi skal tusle bort og få i oss frokost på en cubansk sjappe som var stamstedet vi kjipet på nær vi bodde på 4S for åtte år siden. Herlig sjappe med nydelig bacon.

En kjapp svømmetur (imponerende 70m basseng på W) og etterhvert sjekke inn på MSC Seaside som kom inn i dag tidlig.

Klimaet er som vanlig deilig og vi gikk 1.4 mil rundt i gatene i går kveld.

Ha en fin dag.

7ED17499-D15C-4224-8830-D7CDFA592058.jpeg

Last edited:

Hepp hepp. Her har man allerede vært ute og fanget frokost. 22 grader og 99% luftfuktighet gjør dog gjeller til halvobligatorisk ekstrautstyr.

Det rister godt litt lenger vest, ser jeg. Vi får håpe det er over for denne gang, før liv går tapt. Skumle saker og på ett eller annet tidspunkt vil jo hele staten rase ut i havet.

Da får jeg fylle opp NW-koppen og åpne opp vpn-tunnellen ....

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Morn fra Kolsås. Ryddet, skrudd IKEA møbler og sjekket inn på morgendagens Norweg... Avion Express Malta til Berlin

God morgen fra Downtoen Miami.. Byen våkner sakte og vi skal tusle bort og få i oss frokost på en cubansk sjappe som var stamstedet vi kjipet på nær vi bodde på 4S for åtte år siden. Herlig sjappe med nydelig bacon.

En kjapp svømmetur (imponerende 70m basseng på W) og etterhvert sjekke inn på MSC Seaside som kom inn i dag tidlig.

Klimaet er som vanlig deilig og vi gikk 1.4 mil rundt i gatene i går kveld.

Ha en fin dag.

View attachment 47173

Er det noe negativt med Downtown Miami da? Ja - de har faktisk enda fler av de jævla elektriske sparkesyklene enn de har i Oslo.. de er overalt og sneier deg hele tiden med unger, fulle folk eller tjukkaser bak roret. Tareisammen..

Er det noe negativt med Downtown Miami da? Ja - de har faktisk enda fler av de jævla elektriske sparkesyklene enn de har i Oslo.. de er overalt og sneier deg hele tiden med unger, fulle folk eller tjukkaser bak roret. Tareisammen..

Samme her i Atlanta. Sist jeg var downtown sto de hensatt overalt, selv midt på fortauene. Vært en del ulykker, så det snakkes om forbud her og.

Ganske så ordnede tilstander her. Testet en i dag, men brustein og sparkesykkel må jeg så fikk ristet litt på dobbelhaka... helt trygg føltes det ikke men var tross alt på vei til sykehuset så hvem bryr seg.

SUbBosA_d.jpg

Zq3OQKw_d.jpg

God kveld fra Sogndal. Dagens flytur var med Loen Skylift. Veldig spektakulær tur.

Back