Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

Kaffe, papiraviser og forum er dagens første kombo. En tur til opphavet på morgenkvisten før det blir litt indretjeneste i ettermiddag før kveldens rakfisklag. Ha en best lørdag du også.

Re: Glad lørdag fra Ris

Morn fra Kolsås. Vekkerklokka nekter å godta vintertid så vært våken siden kl 6...
Må etterhvert få strøket penskjorta da man skal en tur på rådhuset i Oslo for å se på to personer svare "Ja" før de spanderer lunch på Theatercafeen

Glad lørdag fra Ris

G’morgen, ja …. Da har man så smått begynt å rydde ‘hytta’ før første etappe av hjemreisen påbegynnes. Begrenset med flytrafikk på lørdager, så vanskelig å klare alt i ett strekk. Mye folk på flyene, så godt man har fast plass.

Visstnok ‘bevermåne’ om dagen, men ingen som kom og banket på døra ihvertfall .. ;)

664acfa743ca0a79a9ffec42bd7adf64.jpg

God morgen fra Kongsberg. Da er det straks tid for litt frokost i heimen. Litt senere i dag går turen til Ullevaal for å se på cupfinalen for damer mellom Brann og Stabæk. Sønnen ville gjerne på kampen så da blir det til at vi drar. Rimelige billetter i dag da de koster ingenting. En sponsor betaler alle billettene. Vi satser på at Brann valser opp med Stabæk i dag.

God morgen fra Baden!

Her har man akkurat spist frokost og drukket god kaffe til. Hotel Blume er et gammelt fint spa hotell med aner fra 1421.
Faktisk var det et lite julemarked som åpnet her i Baden i går kveld. Om to uker skal vi til et større et i Wien! :)

Etterhvert blir det å pakke for utsjekk klokken 12 og på ettermiddagen går ferden mot OSL. Helvetic airways og samme sete i front! :)

Ha en super lørdag! 20221105_064326.jpg20221105_065959.jpg20221105_073446.jpg20221105_073610.jpg20221105_072409.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Snart på tide å fore gribbene frokost, før eldstemann sendes på hockeytrening. Tenker jeg meg inn har jeg vel lovet bort en vaffel til begge to i hallen etterpå. Det årlige skalldyrsfesten med familien, så snart blir årets hummer levert. Og jammen ser det ut som jeg fant en anledning for å klemme inn en løpetur også. Ha en fin dag

God morgen fra Hotell Bristol. Første gangen her, må jo si det er relativt bra til å være et Thon hotell :p

Nå blir det et par ærend i sentrum før jeg må få jobbet litt mer med masteroppgaven. Prøver å bli ferdig den kommende uken. I kveld blir det fest og reunion med gode venner!

God Morgen fra Lommedalen.
På denne dag for 10 år siden dro jeg sammen med en venninne til Paris for å se Stabæks damer spille Champions league camp. Med biletter til 149kr med Ryanair var det billigere å bruke dem ned mandag, hjem fredag, med 4 netter på hotell, en SAS eller AF ett par dager senere og en eller 2 netter på hotell. Nå har vi vært samboere i 9år og gift i 4 år....
Vi er, 10 år etterpå, fremdeles opptatt med Stabæks damelag.
Dagens plan er enkel, Cupfinale, der Norges ære skal forsvares. Det starter med et lite vorspiel på Onkel Blaa, så til Ullevål der vi skal være på VIP tribunen, dog ikke VVIP med krompen og frue, men nivået under. Så blir det Cupfinale-Bankett på Ullevål før en busstur tilbake Onkel Blaa og forhåpentlig siersfest. Jeg tror vi, for første gang på de 9 årene vi har bodd her i Lommedalen, koster på oss Taxi hjem.

La dagen bli BLAA

God morgen fra Brussel og en messe som kanskje (les: åpenbart) ikke var spesielt ekstra best markedsført. Men noe gøy er det. Det skal være "2 meter sessies" på produktene jeg promoterer. Så en lokal TV helt skal si mest og spille flest sanger.

Jeg lagde også et slagord for dagen isted. Alle var enige og syntes det var bra. Men det er nok mest fordi de ikke kan Fransk.

Avoir toujours un fromage prêt dans le voilier!!!

Ha en deiligst lørdag.

Hei fra knausen.. Her sitter man endelig i godstolen etter en massiv bacon/frokost, Dragen lagde mimosaen i dag, så det ble Bærum-varianten med Prosecco.

I dag skal vi endelig får bestilt huset til sommerferien, denne sommeren blir det gode gamle Frankrike da vi skal prøve Florida mer som vintersted. Barna har plukket ut et par hus, men tor ikke banken er helt enig.

Ser ut som det blir andre natt på rad som hotell for andres barn, noe jeg egentlig synes det blir litt mye av.

Ser ut som det blir andre natt på rad som hotell for andres barn, noe jeg egentlig synes det blir litt mye av.

Litt av greia er vel å balansere det ut, så man også jevnlig får huset for seg selv? [emoji6]

Kjølig Lørdag i Trondheim.
Rusler litt rundt i byen og prøver å bli kvitt jet-lag, det blir ikke lettere med årene, har nok fløyet for mange langruter i sin tid.:cry:
Bor på Scandic Bakklandet, et tidligere Rica hotel.
Knøttlite rom mot broen, ganske bra isolert men man hører knatring fra piggdekk på bar asfalt. (Trodde pigger var forbudt i Norge, eller faset ut, men er nok populært i Trondheim)
Får vel finne en brukbar pub utpå dagen og slikke litt pils som seg hør og bør.

Attachments

• 8D2406F4-D6FB-4954-B964-5B510CBA53AF.jpeg
    8D2406F4-D6FB-4954-B964-5B510CBA53AF.jpeg
    406.5 KB · Views: 40

God lørdag fra Oslo. Snart bærer det en tur til en hytte i marka hvor jeg tror agendaen er fest og drikke eller no. Drev i går og kartla kalenderen for desember så da tror jeg det blir booket en tur til Amman før jul, det mystiske kongedømmet øst for Israel og vest for Irak og sør for Syria. Og ikke minst kan jeg kanskje børste støv av min begrensede arabisk..jeg gikk på kurs hos en i Oslo en periode for en del år siden. Vanskelig språk , de sløyfer jo helt korte vokaler i skriftspråket selv om de har vokalmarkeringer.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Da er vi klare for kamp på Ullevaal.

Attachments

• FB_IMG_1667658549563.jpg
    FB_IMG_1667658549563.jpg
    101.4 KB · Views: 42
Back