• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenet hjemme på Ris. Kaffe, aviser og rester av en marsipankake er dagens start. Så blir det en treningsøkt innendørs før vi går en bra tur i Nordmarka med nok et innlagt bad på programmet. Sommer i Oslo var jo ikke så galt. Make it great!

Re: Glad lørdag fra Ris

Morn fra Fevik. Her blir det å pakke bil og sette kursen nordover når det er tid for formiddagslur. Arbeidshverdagen truer i det fjerne

God morgen fra Hvalstad. Her skal vi ende opp på Radisson på OSL i dag, for å unngå stå opp alt for tidlig for morgendagens fly til NCE. Så ikke umulig det blir en liten pjolter i baren. Innen den tid skal det pakkes, vannes og jeg må få fullført månedens siste løpetur for i det minste redde stumpene av måneden rent løpemessig og komme meg over minimumsmålet mitt. Ha en fin dag dag

God morgen fra et solfylt nord. Det blir vel en tur ut en eller annen plass etter hvert her. Hva det blir vil tiden vise.

God morgen fra Chicago. Bolaget skal ta oss hjem via arn senere i dag. Innser at det ikke er noen Brooks Brothers igjen i sentrum av USAs 3(?) største by.

Hei fra Sørlandet. Selvfølgelig null jet-lag og lett hangover fra gårsdagen. Nå er det mimosa-time og deretter litt vannski og deretter hente litt nyplukket sjøkreps hos en lokal helt. Sommer i Norge er ikke guffent.

77DD5846-62E0-43A0-AE3F-0F14B0586CD8.jpeg

G’morgen. 23 grader på terrassen i dag også. Litt for tidlig å begynne å synge Jokke, men merker det blir litt mørkere om morran.

Ingen mail fra Lotterikontoret, så jeg er nok like fattig som i går. Ikke sikker på om noen tok kjempepotten, men det kan virke sånn. Var ihvertfall ikke meg.

Sitter og venter på ny pleierske. Greit å bli kvitt den forrige, etter 2 år og tre måneder var hun blitt litt for husvarm …. Nå blir det en tjeneste, så det blir flere ansikter men vi får 7 dagers dekning. Helt greit.

Porcupine Tree står for morgenens underholdning.

God dag fra Fondsbu. Har hatt en ruting hit som selv Bongos tryllereiser ville vært stolt av. Ok jeg starta dagen på Gjendebu og tok morgenbåten kl 0835 over til Gjendesheim. Og der ventet en korresponderende buss mot Fagernes som i Innlandstrafikk sin sommerkampanje betyr 10 kroner. Bygdinbåten går hele to ganger om dagen og den bussen korresponderer ikke selvsagt. Noe som betyr enten noen timer å slå ihjel på Bygdin hotell eller litt kortere tid på Beitostølen. Valgte sistnevnte siden Beitostølen har fasiliteter for så å backtracke litt. Så da bussen endelig kom så var det en gruppe damer som veiva den bussen avgårde og mente det kom en annen buss straks..det gjorde det ikke så jeg ringte Øystre Slidre taxi. Nei det var feil nummer på 1881 , ring dette i stedet sa fyren som tok telefonen. Så tok taxien da til den nette sum av 470 kroner. Neste gang går jeg ruten tror jeg men ville se den båten over Bygdin.

Gjende har en yacht til sammenligning. Ms Bitihorn på Bygdin er fra Titanics dager bokstavelig talt. Ellers burde jeg nok egentlig vært på Trollrock på Beitostølen som jeg har jobba litt for. Men følte jeg trengte noe litt annet denne helga enn festival. Ha en fin dag med eller uten Bongos Fjellreiser AS. Og ja jeg har nok fjellutstyr til å gå en lenger tur. Men var usikker på hva jeg ville og ønsket . Her er det iallfall dekning og wifi faktisk noe som er uvanlig for DNT hytter. Det fine med DNT hytter er at forhåndsbestilling ikke er nødvendig, man får plass om de så fylle opp pipa.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

God dag fra Major Livingroom.

Røyk visst på en liten bytur og en burger.

Relativt «Bongos’k» routing, og de står visst for deler av gin-utvalget her også.

Ha en god en :)
4b0000e5c7433ea249f81013a8340046.jpg

790550612694f817596850852aae4ef1.jpg

938d5690770b7eb8ec8c8aec64f6b093.jpg

God kveld fra Lillestrøm. Her er jeg litt misunnelig på Martin sin burger. Kjenner det hadde funket med en slik.

Men her har vi kost oss med reker på verandaen til det ble for varmt og vi tok en nap. Nå skal vi straks føne en biff.

Nok en gang er jeg storfornøyd med årets funn, nemlig Ringnes Lettøl. Smaker 100% øl, det er litt alkohol i, men jeg kan også sitte og drikke og kose meg så mye jeg vil uten å bli særdeles bedugget... noe jeg egentlig er lei av å bli.

Skål! Eller... halv-skål... ellernoe.

Nok en gang er jeg storfornøyd med årets funn, nemlig Ringnes Lettøl. Smaker 100% øl, det er litt alkohol i, men jeg kan også sitte og drikke og kose meg så mye jeg vil uten å bli særdeles bedugget... noe jeg egentlig er lei av å bli.

Skål! Eller... halv-skål... ellernoe.

Høres ut som LN-RTP's forhold til Coors Light .. Er vel i nærheten .. ;)

Ringnes lettøl, Coors lite. Syke folk! Drikker ikke noe av dette frivillig..

Ringnes lettøl, Coors lite. Syke folk! Drikker ikke noe av dette frivillig..

Husker at vi som yngre definerte lettøl som øl for folk som hatet å bli fulle men elsket å gå og pisse .... ;)

Back