Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

Aviser,kaffe og nyheten Sjokoladeboller med banan og jordbærkrem…en smaksbombe av en start på lørdagen. Fikk kjøpt ny italiener i går - tilbake som eier og ikke leasingkunde - skal bli digg å være herre over egne kilometere igjen. Nyt lørdagen du også.

Re: Glad lørdag fra Ris

God morgen fra Kongsberg.

Godt å være hjemme igjen og sove i egen seng. Formen kjennes fin ut heldigvis.Om ikke lenge kommer det en lastebil med singel til oppkjørsele vår. Det trengs, da den gamle er otrent helt borte.

Fikk kjøpt ny italiener i går - tilbake som eier og ikke leasingkunde - skal bli digg å være herre over egne kilometere igjen. Nyt lørdagen du også.

Gratulerer med ny bil til EB.

Goood morgen fra Lommedalens morgensol side.
Deilig å tenke på at om en uke har jeg (for håpentlig vis)vært gjennom sikkerhetskontrollen på OSL og sitter å skriver i denne tråden mens jeg venter på Norse atlantic skal starte boarding til FLL
Men sommerferien er ikke over etter en uke i Florida. Vi skal også på bilferie til England for å se Europamesterskapet i Fotball. Det har kommet en vannlekkasje på VW Caravellen og jeg synes det høres ut som en eksoslekkasje også. Håndbrekket tar ikke på den ene siden og de splitter nye sommerdekkene skal på bilen, samt at det skal ryddes i bilen, som er full av ting og tang. Videre skal jeg ta med kona en tur for å kjøpe ny mobiltelefon til henne og kanskje til meg også. Muligens blir det også innkjøp av nytt video kamera og er jeg heldig orker vi en tur innom en bilforhandler for å se på mulig ny elbil til henne av typen stor med firehjulsdrift.
Til middag blir det nok hvalbiff på grillen.
Ha en fin dag alle sammen.

Mornings fra Hvalstad. Solen skinner og jeg fikk en ekstra time på øyet da gutta klarte seg selv i dag. Foreløpig kan jeg bruke tiden på å fundere på dagens middag, ellers lite planer. Ha en fin dag

God morgen fra Gullstuen i CPH, den begynner forøvrig å bli noe slitt etter hvert.
Det ble CPH transit idag og ikke OSL. SK4703 ble kansellert 21.45 i går kveld.
Ombooking gikk greit , fikk noen gode tips i back-up fra en annen Gentleman her inne på Forumet inatt.
Nå litt mat og et streif i CPH før neste leg ned til NCE med SK793.
Ha en fortsatt fin helg.

God morgen fra Oslo. Kaffe og frokost unnagjort. Strålende vær, så blir kanskje en MC-tur til Notodden. Ikke for å klappe på fly, men se på gamle biler som deltar i verdensarv-løpet. Vurderer en billett til Loaded-festivalen også, men får sjekke med fruen om andre aktiviteter kan være planlagt i kveld. Ha en aldeles strålende helg[emoji3]

@EB; gjerne bilde av den nye italieneren[emoji634]

Hei fra Knausen. Masse egg og bacon har forsvunnet og tilværelsen som 66% alenepappa er gøy. Takløs råning er bestilt av junior så da blir det råning til Østmarka hvor det blir gåtur med bestefar.

Lørdager ass..

Gratulerer til EB, vi tutes og vinkes.

God lørdag fra Oslo øst. Tannlegen sa iallefall null hull i går så slipper å komme tilbake dit før neste år igjen da. Fikk til og med tatt sånn kjeverøntgen som de sa de tar hvert 5 år. Vel jeg har ikke tatt det hos den tannlegen før så jeg ble litt forvirra da de sa de skulle ta det av meg. Trodde de hadde tatt feil av pasientene eller no, men neida det var jeg som skulle bli tatt kjeverøntgen av. Man står inni en sånn maskin og biter med fortenna på en greie så surrer det kameraer rundt deg i 10 sekunder, så var det gjort.

Jaja har iallefall trent i dag og så vurderer jeg en liten tur til sentrum for å se på en bukse eller noe. Trenger en behagelig tur/reisebukse.

God ettermiddag fra prærien. Her har vi rukket løpertur før 50% av damilien reiste på fotballcup. Gresset er klippet og litt lett fotballtrening utført med den eldste. Vi rakk også bomtur til Meny der de norske jordbærene på tilbud hadde blitt til belgiske…. Nå skal DN fordøyes her mens regnet nok snart kommer på besøk.

Fikk kjøpt ny italiener i går - tilbake som eier og ikke leasingkunde - skal bli digg å være herre over egne kilometere igjen. Nyt lørdagen du også.

Gratulerer med ny balje!

God dag fra Lillestrøm. Her sitter jeg på kontoret etter å ha vasket resten av kåken, mens jeg venter på at gulvene skal tørke før jeg subber rundt etterpå. Rutinert som jeg er hadde jeg plantet depot av Bris og kaffe på kontoret.

Storsmurfen har på sin side gaflet ned all Ananasbrusen min.

Neste stopp vask av duskabinett!

Ha en fin en

Hello fra SVG. Sitter her på utland med klØLig drikke og har allverdens tid før bolaget skal ta oss ned til ALC om et par timer. . Skal bli good med en uke i Syden. Ha en fin en!

God sen morgen fra 0319.

Etter å ha låst inn alt av tilgjengelige nøkler i garasjen igår(inkl portåpner etc)måtte jeg gå til det skrittet å hente frem motorsaga å sage høl i veggen for å ta meg inn der. Veid opp imot ødelagt garasjeside dør evt låsesmed så tror jeg dette ble billigst. Panelet der jeg tok meg inn skal byttes etterhvert uansett - plastret idag med ei OSB plate:-)

Er det rart man drekker og uttrykket "MAKAN" har sjelden passet - sorry Fnate..

God ettermiddag fra Stavanger. Her våknet en av fuglekvitter ved 6 tiden, så ble det kjapt noen rolige timer i godstolen. Ellers har en vert ute å handlet litt stæsj til hagen, planting er også utført. Etterhvert dukket ex-svigerbeist opp utforbi hvor hun rørte rundt uten å vite hvor hun var, en nabo kom dragene med henne, så da måtte hun kjøres hjem og følges opp i kåken sin. Så etter en halvannen time der er jeg nå hjemme igjen, totalt utslitt av usammenhengende tyt og mas. Så nå blir det en velfortjent strekk i godstolen.
Ha en glitters lørdag :)

G'morgen, ja ... her er man i gang med lørdagsvakten og er allerede tom for Hvals marsipansjokolade. Dette vil bli en lang dag ....

Svigerbeistet er godt i gang med sitt og i hagen romsterer en gjeng meksikanere. Sa noen helgefred? Makan ....

God lørdag. I likhet med LN-MOW er det meksikanere involvert her også.

e410fae5c7384638a4c45d803c31ab9d.jpg

Nja ...... California er ikke annektert ennå. .. :cool:
Annektert av hvem :p ? - selv Saudi Arabia kan jo bli kjoept opp av Los Angeles County (mer inntekter og velstand genereres innen Los Angeles County enn i Saudi Arabia ;)

Annektert av hvem :p ? - selv Saudi Arabia kan jo bli kjoept opp av Los Angeles County (mer inntekter og velstand genereres innen Los Angeles County enn i Saudi Arabia ;)

Mexico, i referanse til Martins post. Fluffy er nesten like amerikansk som Trump.

Back