Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen. Her er jeg godt i gang med dagen….så da er det på tide med en liten kaffe og gullvaffel pause. En tur innom favorittbutikken for å bunkre opp til morgendagens selskap. Ha en bra lørdag der du er.

Re: Glad lørdag fra Ris

Glad morgen fra Lillestrøm! :) Sola titter akkurat fram og straks må man ha litt kaffe. Deretter er det småflytur på programmet i dag! Så en herlig lørdag! :)
Ha en fin en!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen. Eldstemanner sendt til fetterne, så her skal slaraffenlivet som ettbarnsforeldre leves. Det ligger an til både en polferd i Asker og tur inn til Oslo for lunsj. Ha en fin dag

God lørdag fra Stavanger - kom inn med nattoget før tidtabellen og til og med. Rom var det ikke å oppdrive så tidlig så henger bare i resepsjonsområdet. Været er nå fint så får vel gå en tur i finværet snart. Sov ikke så veldig godt i den sovekupeen, Sørlandsbanen er virkelig ikke bygget for søvnkvalitet. Ble nesten litt sjøsyk gitt. Bergensbanen og Dovrebanen er langt mer behagelig sånn sett. Ha en fin dag der dere er. Man kan fortsatt finne tegn etter NSB på Go Ahead sine vogner.

Glad lørdag fra Ris

God lørdag fra Warszawa Chopin. Jeg sitter på LO481 til Oslo, men etter et vintercomeback er flyet 30 min forsinket da deicing-kapasiteten er redusert. Vennlig besetning som bød på litt drikke da forsinkelsen ble opplyst om.

Edit: 90 min forsinket
Sent from my iPhone using Tapatalk
c99303f778c7ee5c18c1dc8fb335cdad.jpg

Last edited:

Gjesp fra knausen. Dette er temmelig tidlig til å være lørdag.. Snart ned og fyre opp peisen og mekke egg og bacon til klanen. Dragen har bestilt mimosa så dette blir nok en lang frokost.

Noen vellagrede entrecôter romtempererer seg og skal bli en del av qesedillas i kveld. De skal skyldes ned med en 92 poenger - Faustino I 2009

God formiddag. Meste av feber sluppet taket, men er vel litt tidlig å kjøre på med joggetur. Går rykter om at det forventes rydding i dag. Da er det vel innlysende at det er jeg som skal sette på plass malerutstyret i boden som kona dro frem for fire uker siden.

God lørdag fra en stor grønn kloss der står «Ruter» på. På veg for å hente solbrillene som klarte å bli igjen på OSL forrige lørdag. Og når man først er ute på tur, så fikk man skvist inn litt type 73.

Ha en god en :)

Heldigvis er "1 aprilsnarr" dagen over, så nå kan man slappe av og nyte livet :)

God lørdag fra en stor grønn kloss der står «Ruter» på. På veg for å hente solbrillene som klarte å bli igjen på OSL forrige lørdag. Og når man først er ute på tur, så fikk man skvist inn litt type 73.

Hva skal du reise med Tog? Jeg trodde du skulle reise meg Fly igjen denne helgen :(

Da må jeg finn ut hvor Tog 73 går.

Hva skal du reise med Tog? Jeg trodde du skulle reise meg Fly igjen denne helgen :(

Da må jeg finn ut hvor Tog 73 går.

Ikke tog 73, Type 73. Opereres av Vy på Østfoldbanen, Go Ahead mellom Oslo og Stavanger, og SJ mellom Oslo og Trondheim.

Gjesp fra knausen. Dette er temmelig tidlig til å være lørdag.. Snart ned og fyre opp peisen og mekke egg og bacon til klanen. Dragen har bestilt mimosa så dette blir nok en lang frokost.

Noen vellagrede entrecôter romtempererer seg og skal bli en del av qesedillas i kveld. De skal skyldes ned med en 92 poenger - Faustino I 2009

Bedre sent enn aldri..

C8F85059-1520-46FD-9086-04F54DE6DD8A.jpeg

Har igjen arrangert vinlotteri på hjemmekontoret….og jeg vant alle 10 flaskene. Blir bra dette her:-)

Har igjen arrangert vinlotteri på hjemmekontoret….og jeg vant alle 10 flaskene. Blir bra dette her:-)

På hjemmekontoret?!?
Da er du jo garantert å vinne :colgate:

Jaja, teknisk på flyet så ingen tur i dag. Sånn skjer og jeg fikk en tur til Kjeller ihvertfall! Men vi holder kontakten og flyr en annen dag. :) Lange lyse kvelder utover nå.
Ha en flott dag!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

G’morgen .. Solen har akkurat stått opp, men fortsatt litt friskt ute. Men det går seg nok til. Må sparke liv i gressklippertraktoren i dag. En utfordring som vanlig. Mulig jeg investerer i nytt batteri snart. Drivreima må også gjøres noe med.

Ingen pleierske i dag, så må sveive igang svigerbeistet på egenhånd. Alltid en utfordring ….

God morgen fra køya. Var oppe grytidlig og skrapte på døra hos Meny når de åpnet for å kjøpe reker til frokost. Nå er vi tilbake i køya for å sitte med Mac'en og fylle ut raideren foran neste helgs hotellopphold i London.

I kveld blir det grillmat med flatbanka kylling og de supreste pølser.

Ha en super duper dag.

Back