God lørdag fra en stor grønn kloss der står «Ruter» på. På veg for å hente solbrillene som klarte å bli igjen på OSL forrige lørdag. Og når man først er ute på tur, så fikk man skvist inn litt type 73.
Hva skal du reise med Tog? Jeg trodde du skulle reise meg Fly igjen denne helgen
Da må jeg finn ut hvor Tog 73 går.
Gjesp fra knausen. Dette er temmelig tidlig til å være lørdag.. Snart ned og fyre opp peisen og mekke egg og bacon til klanen. Dragen har bestilt mimosa så dette blir nok en lang frokost.
Noen vellagrede entrecôter romtempererer seg og skal bli en del av qesedillas i kveld. De skal skyldes ned med en 92 poenger - Faustino I 2009
Ikke tog 73, Type 73. Opereres av Vy på Østfoldbanen, Go Ahead mellom Oslo og Stavanger, og SJ mellom Oslo og Trondheim.
Type 73 brukes vel også mellom Oslo og Bergen.
Har igjen arrangert vinlotteri på hjemmekontoret….og jeg vant alle 10 flaskene. Blir bra dette her![]()
Feil. Har ikke gått 73 tog på Bergensbanen i ordinær trafikk på mange årType 73 brukes vel også mellom Oslo og Bergen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.