Glad lørdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Ris

God morgen fra kjøkkenbordet. Nespresso og nyheter er dagens første kombo. Ingen store planer for dagen...annet å se på regnet som er meldt fra go` stolen. Ha en bra lørdag du også.

Re: Glad lørdag fra Ris

Mornings fra Tjøme. Etterhvert får vi vel pakke, før turen går videre til Sandefjord i ettermiddag. Ha en fin dag

Mornings folkens, det er skyet og grått ute denne tidlig lørdag morgen. Her er stille og rolig og tven har det gått 2 gamle episoder av Mot i Brøstet og nå annonser de 2 episoder med Western also BONANZA - til info folkens.

Jan

God morgen fra Stavanger. Het føles det som om høsten har gjort sitt inntog, været er grått og regnfullt. Frokosten er akkurat inntatt, og en er klar for dagens aktiviteter.
Ha en fin fin lørdag :)

God morgen fra Orkland.

Skyet opphold, og ikke den helt store temperaturen heller.

Her kom man seg hjem i går ettermiddag, etter 4 dager hos mormor sammen med det moderlige opphavet og lillesøster. Første besøk siden november, så det gjorde godt.
Resten av sommerferien er egentlig ikke planlagt, så man får nesten se hva som skjer. Det er dog ikke utenkelig at man sniker inn noen dager i Åfjord hos det faderlige opphavet.

I dag skal det kort sagt sløves, med et lite innhold av klesvask.

En god en ønskes.

Morn fra Plaka Beach, Naxos.
Her er planen å jobbe med siste boka til Jon Michelet, brunfargen og et par iskalde Mythos. Blir vel også et par turer uti havet.

God lørdag fra Oslo. Nå må jeg da skjerpe meg og sette på den klesvasken jeg aldri gjorde i går. :D Sånn bortsett fra det så blir det en bursdagsfeiring i kveld av en venn som fylte år tidligere denne uka. Må vel også sørge for at kattene får påfyll med vann og mat og at kassa tømmes. De har tydeligvis fest på nettene - var oppe i 4 tia for å hente meg vann og da lekte de med hverandre. Var litt overraska for å se meg da. Men men katter er katter - mest aktive om natta.

G’morgen. Ryggen tvang meg tidlig opp, så nå sitter jeg her med kaffe og ipad etter at bikkjene fikk sitt.

Ny omgang med ‘Dad’s Dogfood’ ble produsert i går med den vanlige reaksjonen. Gutta lever godt. :)

Godt med fridag. Blir nok en runde med gressklipper’n og det skal brennes litt buskvekster til tross for forbudet. Bor såpass langt ute at ingen bryr seg. Litt FA-cup blir det sikkert også.

Hei og hopp fra «Opphavet B&B» i Rørosområdet. Gubben sykler over et fjell, mens jeg har vært på en rolig skaugtur med muttern. Skiftende skydekke, og kort mellom regn og sol.

Hei og hopp fra Lillestrøm. Fin tur hjem fra Flåm med Vy i går. Lite folk i kafeen, så vi satt der med kald øl og så på folk som var helt ute av stand til å finne døråpneren for å komme ut. Kunne blitt et bra "pling party". Det var også det med korrelasjonen mellom muskler og viljen til å forsøke å se etter en knapp som åpnet døren. Spennende greier.

Nå er det big relaxing med en øl og X-Ray Mega Airport på TV her hjemme.

I morgen skal elgen returneres til moderen.

Ha en fin en

I morgen skal elgen returneres til moderen.

Ha en fin en

Lurer av og til på hva folk som tilfeldigvis snubler innom forumet her tenker. Må jo tro folk her ikke er helt normale?

God ettermiddag herifra. KJEMPEeffektiv lørdag etter at jeg først klarte å duppe av i går kveld og sov ca. fra 18-ish til 23-ish. Deretter et forsøk på å være våken som resulterte i ny søvnperiode fra en gang på mårrakvksten til ca. 11:30.

Nå må jeg på butikken fordi jeg er tom for sjokkis. Den jeg hadde forsvant visst en gang mellom 2 og 4 i natt.

Ha en god en :)

God kveld fra Lier hvor regnet høljer ned, uten at det legger nevneverdig demper på stemningen. Her feires det gode nyheter fra Samordna opptak, kom inn på førstevalget ved UiO og fra august blir det å sette seg på skolebenken igjen. :)

God kveld fra Lillestrøm.
Tja, for utenforstående ser vel de siste innleggene litt merkelige ut. MEN, har man først hengt litt her inne blir det meste normalt. ;) Dessuten er ikke vi fra Lillestrøm så rare. MAKAN!
God aften ønskes. Neste lørdag er man på Gjøvik.

Jeg har hengt her i over 10 år, men helt ærlig aner jeg ikke hva slags dobbeltbetydning det skal ha at en elg skal til mora til Fnate? Jeg trodde det elgkosedyret var noe LN-MOW hadde? Altså må det ikke bare være nye folk som reagerer på å snakke i merkelig kode... :p

Halloheihei, her har jeg sovet bort ettermiddagen da den for en høysvanger flodhest ble alt for varm. Nå sitter jeg og ser på youtube og spiser middag. Sånn går nu dagan.

Jeg har hengt her i over 10 år, men helt ærlig aner jeg ikke hva slags dobbeltbetydning det skal ha at en elg skal til mora til Fnate? Jeg trodde det elgkosedyret var noe LN-MOW hadde? Altså må det ikke bare være nye folk som reagerer på å snakke i merkelig kode... :p

Hallo?? Det er jo snakk om Helge, Skogens Kongle, reisekompisen til Fnate (elefanten) som bor hos mora til Fnate (forumbrukeren).

Og du kan bare prøve å kalle de gutta for kosedyr.

Back