• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad lørdag fra Gjøvik

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad lørdag fra Gjøvik

God morgen fra Gjøvik. Klar for en dag med interiørshopping og flytting. Hjelper en venninne med å flytte inn i ny stor leilighet...og den må fylles. Skal se det blir nok skritt i løpet av dagen til at vi nok fortjener noen glass i kveld. Ha en bra lørdag du også.

Re: Glad lørdag fra Gjøvik

Mornings fra snøføyka på Gaustablikk. Fikk til en skitur i går, så bør vel klare i dag også. Skikkelig espressomaskin her på hytta og fikk laget meg en på et eller annet vis. Ha en fin dag

God morgen fra Gdansk!
Nesten så jeg hadde glemt morrapilsens gleder, men når man skal ut å fly med kun håndbagasje, er det eneste måten å få den med på hjemturen.
Reisen i seg seg selv er kun en enkel direktereise, via AMS, CPH og TRF. Siste etappe til BÆR står Vy for.
Lun lørdag ønskes :)

d31dbf8fbafd3241124a7fda8bbd9863.jpg

cefa690514cd076637ab12eefcde9767.jpg

God morgen fra øverst i Groruddalen, stedet hvor det er passe surt ute denne morgen, litt regn, mye blåst - ikke noe vær å være ute i og da er flott vær å være inne i :)
Ha en god lørdag, enn hvor du befinner deg.

Jan

Hei og hå fra et latterlig overfylt SZG. Tipper ca. 100-200 stykk står og ingen fly tar før tidligst om 30 min. Mitt om 2 timer [emoji85] Reisen til var til MUC, og går for retur dit også ved neste anledning... SZG er bare tullete [emoji23]

En norskregistrert DY-maskin står for direkte turen i dag, blir vel sjeldenere det også [emoji847] God lørdag ønskes alle!

God morgen fra Lillestrøm. :)
Her skulle man reist til Hamburg i dag men pga dårlig vær med stormkast både på CPH og HAM bestemte min kone og jeg sammen at en tur med ATR fristet mindre i dag. Sikkerheten er sikkert god og ivaretatt men når det skal regne i Hamburg i tillegg valgte vi å bli hjemme. Vi har langhelg så noe skal vi finne på! :) Dessuten to turer til venter til Hamburg utover og Molde tur om to uker. :) Ha en fin en!

Back