• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fritorsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Etter 10 dager på jobb har jeg fått beskje om å ta dagen fri...en helt grei ordning:-) Starter dagen med nyheter og Nespresso og så blir det en tur til opphavet på Kolbotn. Ha en digg torsdag du også.

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor man er oppe, og etter hvert må ut døren for en innsats på jobb igjen, etter 15 dager fri. Kjenner derimot at det gjorde godt for kroppen med de ukene fri.

Etter jobb får man vel avlegge den lokale butikken et besøk for noen nødvendigheter til helgen.

En god en ønskes. :)

God morgen fra Lillestrøm hvor man også har fri. :) Etterhvert settes snuta mot OSL hvor SAS skal ta meg til Arlanda. Deretter er det cockpit suite i Jumbo stay som venter. Ha en fin dag! :)

Mornings fra Hvalstad. Her ligger vi som vanlig godt an til å «rekke» barnehagen. En tur til Asker sentrum for noen ærend etterpå, så ikke umulig vi får lurt i oss noe god gjærbakst, full av gluten [emoji38] Trening i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Clarion CPH Airport, hvor jeg netop har lagt en frokost- bund, inden jeg om et par timer forflytter mig til SAS business lounge. Årets første
flyvetur går til SFO med ‘bolaget’, som har været så elskværdig at acceptere
mit Plus-grade offer!
Nu håber jeg bare, at vi skal lande på bane 10 (left or right, whatever)
i SFO, så jeg får det flotte syn af Golden Gate broen med!

I ønskes alle en god torsdag!
:fly

God morgen fra OSL!
Nettopp landet med SK 908. Det kom regnbyger på ettermiddagen rundt Newark Airport så det var betydelig skumping den første timen ut i flighten selv der fremme på 1D. Nesten så jeg ble litt sjøsyk, men det roet seg etterhvert og det hjalp å spise litt.

Klarte å sove noen timer på denne forholdsvis korte flighten. Har fått handlet absolutt ALT på min handleliste i New York, så jeg er strålende fornøyd med turen:)

Nå hjem å få seg en god dusj...og liten siesta!
Ha en fin torsdag!

Attachments

• 72453A99-75D4-4863-A86A-7A351FD99901.jpg
    72453A99-75D4-4863-A86A-7A351FD99901.jpg
    85.5 KB · Views: 177
God morgen fra BOO! Her er man godt i gang med arbeidsdagen på moderskipet. Dagen går stort sett med til møter, før man setter nesen hjemover i ettermiddag! En flott dag ønskes alle!

God morgen fra Gløshaugen :)
Litt koding, litt møteing, mye kaffe, og så er arbeidsdagen plutselig over. En helt vanlig torsdag. Har lært å like vanlige dager.

Håper dere får en vanlig, rolig dag også!

G’morgen, ja ....

Kun 5 grader ute .. ny rekord for sesongen. Kort vei fra topp til bånn. Men grei akklimatisering for Mosjøen. T-1.

Siste jobbdag før turen. Måtte gå til anskaffelse av ny koffert. Den er laksefarget, noe som sikkert gir ‘noen’ her sure oppstøt. Men den burde være lett å se på båndet. :p

God torsdag fra Toronto. Rettere sagt Westin Toronto airport, der jeg skal bo i 4 dager før å si ting og spille sanger. Ikke alltid man får oppleve de mest eksotiske stedene på jobbreise...

Ha en fin en

Ikke alltid man får oppleve de mest eksotiske stedene på jobbreise.

Neida, det vet jeg som driver på i Horten for tiden.

God ettermiddag fra toget til OSL. På vei hjem igjen, selv det ikke er helt helg. Må ofre noen timer i morgen også. Uansett, greit å prøve egen seng igjen.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God torsdag fra Toronto. Rettere sagt Westin Toronto airport
Ha en fin en
Hvis du har et par timer fri en dag, ta deg en liten spasertur østover på Dixon, kryss over Carlingview og gå et par hundre meter sydover på Carlingview. Da finner du lett AV WORLD, et sted som har mye interessant snadder....

Scooter01

Back