God fredag fra nyloungen på OSL. Da er det klart for nye historiske destinasjoner for helgen, men jeg må toge i vel en time for å komme frem. Syns SAS ikke har kombinasjonen fly og tog i Tyskland.
Ser forresten at det har kommet skopusser på OSL. Gratis står det på skiltet.
Ha en god en alle som prøver å lære noe i helgen.
Til Leipzig og Lutherstadt Wittenberg. Har full kontroll på tog og vet hvilket spor togene går fra. Bruker bahn.de og appen deres. Ser og at jeg kan spare 20 euro, men bruke litt mere tid med buss hele veien.Hvor skal du?
Jeg visste det ikke för, men pä google flights kommer det automatisk opp togforbindelser om de er bedre enn flyforbindelser![]()
Til Leipzig og Lutherstadt Wittenberg. Har full kontroll på tog og vet hvilket spor togene går fra. Bruker bahn.de og appen deres. Ser og at jeg kan spare 20 euro, men bruke litt mere tid med buss hele veien.
Selv på Interrail før Internett ble allmenneie fikk jeg gurustatus da jeg reiste rundt fordi jeg hadde fått tak i den tyske tog-bibelen med alle ruter i Europa.
Til Leipzig og Lutherstadt Wittenberg. Har full kontroll på tog og vet hvilket spor togene går fra. Bruker bahn.de og appen deres. Ser og at jeg kan spare 20 euro, men bruke litt mere tid med buss hele veien.
Selv på Interrail før Internett ble allmenneie fikk jeg gurustatus da jeg reiste rundt fordi jeg hadde fått tak i den tyske tog-bibelen med alle ruter i Europa.
G'ettermiddag fra rett vestenfor!
Nattvakt venter. Halloweenfeiringer står på agendaen for mange disse dagene, så jeg tror det blir travelt. Overstadig beruselse og slåssing er ofte det endel koser seg med denne helgen (også). MEN det er frivillig å jobbe skift, så det er bare å knuge på
Neste uke ser bra ut. Tror faktisk jeg skal klare å få til et par dager til fjells. Og uka etter skal jeg i jobbintervju... Grøss...
Barfrossen slutt på arbeidsuka ønskes.
Hehe jobber du i politiet eller noe siden du nevner overstadig berusa folk og slåssing i samme setning?![]()
Antagelig, men da jeg ikke er i målgruppen har jeg ikke satt meg inn i det.Siden du er guru, vet du forresten om det finnes noe frequent traveller program hos DB?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.