Glad frifredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
pre-boardet en fyr med 3 gitarer i håndbagasje. ;)

Bedre med tre i hånden (hvordan i huleste klarte han å få de med seg?!) enn ti i bagasjerommet. Kan jo ta en trudelutt mens resten av gjengen går om bord og leter etter plass.

God Helg!

Bedre med tre i hånden (hvordan i huleste klarte han å få de med seg?!) enn ti i bagasjerommet. Kan jo ta en trudelutt mens resten av gjengen går om bord og leter etter plass.

God Helg!

Ha smøg seg ikke inn. Han gikk til gaten og stilte seg forrerst og veivet med gitarene for å få boarde før alle andre. Det fikk han, slik at det skulle bli plass til gitarene. Så gikk andre sin håndbagsje i hold isteden. Supert håndtert.

Ja, for selskapets del var det jo det. En skrikende musiker i midtgangen ønsker jo ingen seg .. ;)
Trodde det var den nye fredsgsunderholdningen hos SAS jeg. Konsert i midtgangen altså

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Prøvde de seg ikke en gang med han rørleggeren fra Bergen på en eller annen "festlig" flytur?

Haha - jo - jeg var på en av de flightene. Var ikke så ille. Dro bare en sang, og bak midten var det nok ikke så mange som hørte noe særlig.

Back