Glad fredag

Savipix

ScanFlyer Rusty
Glad fredag morgon från Tashkent South Railway station,

Hoppar strax på expresståget till Bukhara. Det är än så länge ett väldigt spännande land, men varmt!

Ha en fin fredag och helg när ni kommer så långt.

God morgen fra Lillestrøm!
Siste dagen før ferie er alltid herlig! :) Austrian til Wien i morgen i biz og deretter blir det etterhvert ferieleiligheten i Larvik. God fredag og helg folkens!

God sen aften fra Orlando

Her lyner det godt, men hadde nok sol i dag til å bli Red Lobster.

Ford Expedition MAX XLT ble bilen vi tøffer rundt med noen uker, fytte grisen for ei balje. Wow, selv store SUV ser ut som Fiat når jeg kommer… :):)

Uke i Florida nå før vi drar videre til New Orleans. God helg!

Kim

God morgen fra Bangkok! Ferien er straks over. I dag skal vi forflytte oss til området nær flyplassen. Hvorfor? Konemor har bestemt at det er slik det skulle være! Jeg har nok vært enig! Fly hjem på søndag og jobb på mandag.

God frifredag fra Ris. Setter kursen mot Verdens Ende og landstedet - for første gang med el-bil…(3,5 meter med sjarm). Ute minner det mest om høst men det skal da bades i Oslofjorden i helgen.

God fredag fra Majorstuen. Tilbake i byen etter herlige soldager off-line i skjærgården. I dag regner det så da passer det med en liten mileage-run for å sikre noen Senator-legs. Det er meldt pent vær i Zurich og reisen går med LOT.

Mange morgenfugler i dag? Eventuelt noen av oss i andre tidssoner.

God morgen fra Forus. Høstlig stemning i dag da det ligger mange fine mørke skyer over som gir noen gode regnbyger. Jeg var heldig og kom meg inn døra på kontoret før det begynte å pøse ned.

Morn fra Fevik. Ikke så sommerlig i dag, så da går turen inn til Arendal med bil for et par ærend, og så blir det nok innom bakeren for ei purke også mistenker jeg

Mornings fra Flytoget. SK4009 til SVG, plukke opp en bil, også kjøre hjem over fjellet. Ha en fin dag.

Mornings fra filialkontoret i sentrum. Kun sett to andre sjeler her i dag… Får besøk av broder, niese og to små nurk i dag. Så da blir det middag og sosialt samvær i heimen utover kvelden. Fint innevær i Oslo. God helg ønskes[emoji846]

Goedemorgen vanuit Breda! Her venter vi på toget til BRU og siden WF til BGO.

Herlig bortekamp med Brann i Deventer i går som var en perle av en Hollandsk (små)by.

G’morgen fra en tidssone hvor det fortsatt er mørkt .. Her skal pelsdotten (og jeg) mosjoneres før søpla skal til pers. Deretter blir det vel en tur gjennom vpn-tunellen før det er helg. Kan se et glass med brunt innhold på avstand langt der borte …. ;)

P1+ på radioen .. mye gammel sommermusikk.

8a36879b78701979779d188988193c76.jpg

Last edited:
Goedemorgen vanuit Breda! Her venter vi på toget til BRU og siden WF til BGO.

Herlig bortekamp med Brann i Deventer i går som var en perle av en Hollandsk (små)by.

God dag fra Riksen. Det blir ingen løslatelse i dag heller. Prøvene er fremdeles for høye (ganske normalt etter ERCP), men legene vil at de skal litt ned før jeg sendes hjem. Ikke veldig mye som skjer på avdelingen her på sommeren. Det er kun transplantasjoner og akutte ting som gjøres på sommeren virker det som.

Jeg skulle gjerne vært i Deventer i går men det var umulig å få til all den tid jeg er Riksen så det ble å følge kampen på fjernsynet. Vi får satse på at Brann varter opp med en festforestilling i Bergen neste uke og tar seg greit videre til neste runde.

God ettermiddag fra Beitostølen og Trollrock. Her skal det jobbes fra 1930 til 02. Forventer at ølkranene går varme men forhåpentligvis ikke ølen da.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God fredag fra Lillestrøm. Så en overraskende bra film i går. Dream Scenario. Anbefalt av DN Lørdag og helt uten laserkanoner.

I kveld blir det mer film fra DN sine anbefalinger. Men først litt mer indretjeneste og så en tur i regnet.

Ha en best fredag

Hikk fra Escobar-mansion. For en dag.. Har begynt med vekkerklokke så bakeren 0800 med arving #2, mimosa-frokost, stranden og deretter en herlig Florida-lunsj i vannkanten på en skikkelig flipp-flopp sjappe. Lurte Fru Sud ved å bestille floatere i pinacoladaene hennes så hun løper rundt og synger her.. Ocean Prime leverte som pokker i går og vi får se hvilket tema kvelds-foret blir i kveld. Amerika? Ja takk.

Back