Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Snart klar for å starte hjemmekontoreringen før det blir et kundemøte på Løren. Så blir det et lunsjmøte på OSL før arbeidsdagen avsluttes ved Hurdalsjøen. Bruk dagen:-)

God morgen fra Ensjø.

En liten tur til kiropraktor før man setter kursen til kontoret (på Løren, men ingen EB-besøk etter det jeg vet [emoji14]) for en innsats på inneklemt dag.

Ingen større planer som gressenkemann i ettermiddag. Gjenforenes med resten av gjengen i Elverum i morgen.

Ha en nydelig fredag!

Morn fra Tønsberg. Sånn god norsk inneklemt dag her, som ikke betyr så mye når NAV står for inntekten til begge voksne i huset. Blir å ta med arvingen til legen etterpå for å sørge for at sommeren ikke blir flått men bare flott.

God morgen fra Parkveien. Noen timer kontorering uten møter står på planen. Foreldreinnrykk i ettermiddag og mer feiring av familiens 70-åring i helgen. Ha en bra fredag.

Mornings fra Tjøme. Både barna og jeg sov til over 08 i dag. Det er ikke vanlig. Et bristet ribbein er fortsatt ikke hindringen for en løpetur, men får se hvordan det føles når man hopper og spretter litt på sti. Ha en fin dag.

God morgen fra heimen, godt i gang med hjemmekontoreringen. Rolig dag da de fleste kollegene sysler med andre ting enn å jobbe. Dagen avsluttes nok noe tidligere for et litt sent lunchmøte med en leverandør. Så må det legges litt planer for helgen da man er gressenkemann lørdag og søndag. Ha en finfin fredda[emoji3]

God morgen fra Munchen. Første natten jeg har fått sove skikkelig her. Travle dager med back-2-back møter hele dagen etterfulgt av alt for lange kundemiddager om kvelden. Tar på for en gamling. :)

Tre dager igjen nå.

Ha en best fredag!

Da har men vært i garasjen for å flytte bilen ut på grunn av vårrengjøring
Så kan man fortsette å sove

God dag fra Abu Dhabi.

32grader før kl 11 så dagen blir ved bassenget og/eller i skyggen. Så må eg finne ut hva eg skal gjøre her.
De eg skal møte har ikke fri før til kvelden.

Så blir det å finne en salat å spise [emoji20] blir en travel dag dette. God langhelg

FQTV

God morgen fra kontoret.
Manfluen har ikke gitt seg og det finnes ikke noe engelsk ord for "inneklemt" så da er det vel full gass.. Gleder meg til sofaen om noen timer..

Morn fra Jåttåvågen,

Morgenmøter og fredags vinlotteriet done! Vant ei flaske i dag og.
Noen arbeidsoppgaver skal sluttføres før det igjen blir helg.
Satser på tidlig utskei i ettermiddag.
Ha en fortsatt fin dag.

God morgen fra kontoret.
Manfluen har ikke gitt seg og det finnes ikke noe engelsk ord for "inneklemt" så da er det vel full gass.. .

Noen ganger er det visuelle enklest .. ;)

af4350f72ac53629e71a92092a26bddf.jpg

G’morgen. Ikkeno inneklemt dag her heller. Beistet er i storform, så må ut og gå så fort vi er ferdig med frokost. Var ute og testet Williemac, en ny restaurant nede ved lake’n i går. Veldig bra mat og fin utsikt over vannet, så vi skal nok tilbake dit.

God dag fra Kongsberg. Her jobbes det for fullt. Mye som skal gjøres i dag gitt. Men jeg merker at det er innklemt dag. Det er jo nesten ingen på jobb og ikke de jeg skulle hatt tak i dag. Vel, vel, jeg får prøve å finne ut av tingene på egenhånd.

God ettermiddag fra bortekontoret på Ensjø,

Første uken som kollektivreisende har egentlig gått strålende,
Får brynet det små grå når man sitter på andre siden av bordet og plutselig skal gjøre masse greeier som er litt annerledes enn det man er vant til.
Blir vel å drive litt taxi virksomhet i kveld, frøkna som er Russ ymtet frempå om det var mulig med noe levering utpå kveldinga.
Ellers må man en tur innom noen som selger låser og slikt og få plukket opp en ny Yale Doorman, etter at den gamle tok kvelden.

Jaja, slik går nu dagan

S

Sprit-taxi? Trodde det markedet var overtatt av polakker? :p

Eller kanskje pirattaxivirksomhet? Begge deler er like ulovlig anyhow. Selv om tja jeg vil nå si at en del av de taxiene som kom etter Solbergs taxireform er semi-pirattaxier. Ofte er det bare en bil med en taxilampe på taket uten så mye informasjon om firmaet bak. En sjåfør jeg satt på med hos Oslo Taxi en gang kalte det en gjeng med Erna-taxier.

Nuvel god ettermiddag fra Oslo, i helsesektoren er det lite som heter inneklemte dager og sånn Her må man ha drift 24/7/36 så derfor ble det nå en dagvakt i dag og en dagvakt i morgen gitt. Legene fikk nå chippet ut en del pasienter før vaktens slutt i dag, så tror det blir en grei start på helgen for de som er på vakt der jeg var i dag. Ha en brillefin fredag videre.

Jeg har i mange år hatt ulønnet bistilling som drosjesjåfør for ungene som skal hentes her og der, kjøres til fest mm. Virksomheten avtok litt når ungene fikk førerkort for et par år siden.

Her her jeg også måtte bruke litt tid på helsevesenet i dag. Pandionstatus gjør dette heldigvis mye enklere enn ellers. Jeg måtte få tak i A-vitamner som skal settes muskulært. Preperatet finnes ikke i felleskatalogen og markedsføres ikke i Norge. Det viste seg at det fantes bare en pakke hos grossist. Denne fikk jeg bestilt i dag heldigvis. Jeg har flere slike medisiner som ikke markedsføres i Norge og det kan være litt styrete.

Morn fra Tønsberg. Sånn god norsk inneklemt dag her, som ikke betyr så mye når NAV står for inntekten til begge voksne i huset. Blir å ta med arvingen til legen etterpå for å sørge for at sommeren ikke blir flått men bare flott.

Hvor mye flått får man på småbarn i Tønsberg? Ser for meg det kan være ganske ille.

PS: ang brennesle fra i går, google mal «Brennesseljauche» - bedre Düngermittel får man ikke + kan sprayes på bladlus. Stinker, men genialt.

Back