Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Ris. Klar for dagens møter i sentrum...og i dag kan jeg vel satse på å gå til byen uten paraply. Slipper å vanne hagen på en stund også... Ha en topp fredag du også.
God morgen fra denne kanten.. her klargjør man seg for en liten tur ut til Lillestrøm for siste dagen av herlige Nor Shipping. Har aldri vært så mye i Lillestrøm før nå og er overrasket over hvor mange utlendinger det er der, emiratere, singaporianere, grekere osv
Denne helgen blir svært velkommen med tre dager rehab og kos.
. Kommer et par hotties innom i dag for for å gi tilbud .. men
Hmm, vær forsiktig, kanskje var du på feil FB gruppe og dem kommer for å pusle med noe annet enn huset ditt?
For oss som bor usentralt for slike trender.... er Dunkin helt ut?Ah - dette holdt jeg på å glemme. Det er den nasjonale smultringedagen i dag! da må man en tur på Krispy
For oss som bor usentralt for slike trender.... er Dunkin helt ut?
Har aldri prøvd Dunkin og det er ganske mange år siden jeg prøvde smultringer. Om jeg skal prøve på en fremtidig USA-tur så skjønner jeg at jeg trenger mere research.Dunkin er 'The McDonalds of donuts'. Kun når man er desperat og på farten.![]()
Ser at de har det hos Tesco i Taunton.Da må du komme deg på Krispy Kreme neste gang. Det er sykt godt.
Ser at de har det hos Tesco i Taunton.
Er de like bra i Europa og bør man få dem ferskere fra egne utsalg?
Og hvilken variant er det som gjelder?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.