• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for dagens møter i sentrum...og i dag kan jeg vel satse på å gå til byen uten paraply. Slipper å vanne hagen på en stund også... Ha en topp fredag du også.

God morgen fra Sem.
Ute på spasertur idag. Laaaang sådan.
Sitter og koser med kaffe og bolle på Circle K, før ferden fortsetter nordover.

Attachments

• A1AEA61D-E1BB-45FB-82A8-636AFA1BE1C5.jpg
    A1AEA61D-E1BB-45FB-82A8-636AFA1BE1C5.jpg
    83.1 KB · Views: 259
Morn fra BGO

Travle dager betyr tidlig i seng. Utslitt. Som igjen betyr unødvendig tidlig våken på en fridag.

Fikk booket en svipptur i går kveld til ALC med avreise i morgen tidlig. Retur på mandag. SK ned og DY opp.

imm må gå 5 km ekstra i dag. Lykke til. Skal sende mine tanker til han når eg velter kroppen i go’stolen og begynner på en ny Netflix serie. Tsjernobyl.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Ser ut som regnet er i ferd med å gi seg. Så sitter her med en Nespresso mens vi venter på at barnehagen skal åpne. Til Tjøme etter jobb. Ha en fin dag

God morgen fra Ris. Klar for dagens møter i sentrum...og i dag kan jeg vel satse på å gå til byen uten paraply. Slipper å vanne hagen på en stund også... Ha en topp fredag du også.

Tja...regner godt i Oslo - så paraplyen er fortsatt en god venn:-(

God morgen fra denne kanten.. her klargjør man seg for en liten tur ut til Lillestrøm for siste dagen av herlige Nor Shipping. Har aldri vært så mye i Lillestrøm før nå og er overrasket over hvor mange utlendinger det er der, emiratere, singaporianere, grekere osv :D

Denne helgen blir svært velkommen med tre dager rehab og kos.

God morgen fra denne kanten.. her klargjør man seg for en liten tur ut til Lillestrøm for siste dagen av herlige Nor Shipping. Har aldri vært så mye i Lillestrøm før nå og er overrasket over hvor mange utlendinger det er der, emiratere, singaporianere, grekere osv :D

Denne helgen blir svært velkommen med tre dager rehab og kos.

Utrolig multikulturell by dette her... under Nor Shipping.

Siden jeg er fra byen leste jeg da så klart også at du skulle slappe av med kebab og kos.

Nå tid for kontorering.

Ha en fin en

I dag er en bra dag for de som er glad i masse regn :)

Begynner å glede meg til sommerferien, selv om den er en drøy 6 uker unna.

Ha en flott langhelg alle!

God fredag fra Hamartoget. Det var så fullt på det vanlige lokaltoget at man bare måtte gi opp å presse flere inn der. Japanske forhold ved alle 5 dørene jeg prøvde.

Skal igjen prøve meg uten lounge og med boardinggruppe 5 på OSL. Bare jeg får med bagasje uten styr og rekker toget fra Paddington så er jeg happy.

Ha en god en alle som reiser uten status.

Hei hallo! Straks klar for litt hjemmekontorering. Etter at vi 'sparket' firmaet som hadde renhold i huset, er vi igang med å finne erstatning. Etter en temmelig overveldende respons i en lokal FB-gruppe, har vi bestemt oss for å satse på lokale krefter. Kommer et par hotties innom i dag for for å gi tilbud .. men desverre jobber kona hjemmefra i dag. :p

Ser ut som vi får litt regn og torden her i dag også, uten at de lokale tabloidene synes å være nevneverdig interesserte.

Hjemmekontorerererere i alle land, foren eder!

Deboarding fra buss med beskjed om ny boarding om 1 time... værkaos på Heathrow. Der ryker togturen videre som ikke er fleksibel.

Og så sier de at folk på økonomi må kjøpe med seg mat og drikke... de mangler på flyet.

. Kommer et par hotties innom i dag for for å gi tilbud .. men

Hmm, vær forsiktig, kanskje var du på feil FB gruppe og dem kommer for å pusle med noe annet enn huset ditt?

Hmm, vær forsiktig, kanskje var du på feil FB gruppe og dem kommer for å pusle med noe annet enn huset ditt?

Greit for meg .. :)

Hun ene meldte imidlertid avbud .. men det er ingen mangel på slike småfirmaer her har jeg funnet ut. Blitt 'plaget' jevnt og trutt på PM selv om jeg slettet posten i går kveld.

Ah - dette holdt jeg på å glemme. Det er den nasjonale smultringedagen i dag! da må man en tur på Krispy Kreme ...

61922119_2243206665764880_376950587872247808_n.jpg

Dunkin er 'The McDonalds of donuts'. Kun når man er desperat og på farten. ;)
Har aldri prøvd Dunkin og det er ganske mange år siden jeg prøvde smultringer. Om jeg skal prøve på en fremtidig USA-tur så skjønner jeg at jeg trenger mere research.

Da må du komme deg på Krispy Kreme neste gang. Det er sykt godt.

Forøvrig god kveld fra Ullevål der man har fraktet Svigers til kontroll. Men sannsynligvis sitter jeg snart hjemme med en kald øl.

Ha en fortsatt fin en

Da må du komme deg på Krispy Kreme neste gang. Det er sykt godt.
Ser at de har det hos Tesco i Taunton.

Er de like bra i Europa og bør man få dem ferskere fra egne utsalg?
Og hvilken variant er det som gjelder?

Ser at de har det hos Tesco i Taunton.

Er de like bra i Europa og bør man få dem ferskere fra egne utsalg?
Og hvilken variant er det som gjelder?

Vil tro det gjøres lokalt. KK fås også i mange kolonialer her borte og de er dagsferske, men de beste er alltid å finne et utsalg. De er aller best helt ferske. Smaken er forskjellig .. men mange sverger til 'klassikeren' med god grunn.

Det er farlig å bli 'avhengig' ... men skeier ut en sjelden gang i blant.

Back