Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Helsingborg. Det ble en meget bra tur hit med BRA i gå ettermiddag. Helsingborg er definitivt en positiv overraskelse...tidligere har jeg vel kun sett på denne byen som et fergestopp. Nå venter et par møter før kursen settes mot København og helg med gode venner. Ha en dejlig fredag du også.

God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Da var det endelig freddan igjen. Tur til Stockholm i morgen med SAS. :) Helsingborg skal vi titte på i påsken EB når vi skal til Ängelholm. (Selvsagt er det 3 flightsegmenter til Skåne, min kone ble også med på det...)
Ønsker alle en fin fredag og helg! :)
Dessuten er jeg et år eldre i dag, det kan man ikke gjøre noe med... ;)

God morgen fra Stavanger. Her hadde en første runde med våronna, både hjemme og på utleiegodset. Resultatet ble en halvstor henger med påbyggings karmer, fylt til randen med mose. Bensindrevet plenlufter gjorde susen. Står nå å venter på at Ramirent skal åpne.
ha en fin fin dag :)

G'morn fra nordøstre Romerike. Straks avreise mot jobben der det heldigvis ikke er så sykefraværende som det har vært hittill denne uka. Skal mildt sagt bli digg med helg, og en helg uten planer overhodet. Skal bli digg det også.

God fredag ønskes :)

God morgen fra Sandaker. Planleggingsdag i barnehagen, så her venter jeg på barnevakten skal dukke opp så jeg kan komme meg på jobb. Pizzaer skal lages i kveld, så blir som vanlig dilemmaet om jeg skal gå for øl eller vin til. Ha en fin dag

God morgen fra deltabyen Lillestrøm. Da var det endelig freddan igjen. Tur til Stockholm i morgen med SAS. :) Helsingborg skal vi titte på i påsken EB når vi skal til Ängelholm. (Selvsagt er det 3 flightsegmenter til Skåne, min kone ble også med på det...)

Ønsker alle en fin fredag og helg! :)

Dessuten er jeg et år eldre i dag, det kan man ikke gjøre noe med... ;)

Gratulerer med dagen! Samme dag som kona og svigerfar. Med andre ord var det tidlig opp for å lage frokost på sengen og dertilhørende gaveoverrekkelse. Så blir det nok litt kake og pizza i ettermiddag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Phuket. Har nå tilbrakt et par dager på Holiday Inn Express i Patong. Helt greit hotell, hverken mer eller mindre... Men kort vei til stranda og der har man ligget og grillet flesket i dag. Veldig varmt i går, litt behageligere temp i dag og i løpet av søndag melder YR om fare for regn. Ut å treffe gamle kjente i kveld, først barbeque etterfulgt av litt barhopping. Ha en super fredda[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

God fredag fra SQ317.
Fikk innvilget nødutgangssete på toppen av hvalbussen i gaten i stedet for å sitte lengst bak i dassveggen på main deck. Da ser man langt lysere på tilværelsen de neste 13 timene.

Ha en finfin fredag folkens! :-)

God fredag fra OSL Premium lounge (!!!). Min første tur som KLM Plat i dag. Tror ikke egentlig vi har tilgang til Premium delen når vi fly economy, men pga dårlig utvalg ellers måtte jeg ta et Fnate-triks... "løpe som f**n inn i Premium delen".

Så nå sitter jeg og storkoser meg med sykt digge egg med dillmajones, kaker, vafler med jordbærsyltetøy, oster og alt mulig.

Nå er jeg virkelig klar for 1,5 timer i eco hos KLM, etterfulgt av nye 1,5 timer i Thalys First. Et tog som ser ut som et førkrigs gledeshus. Burguner velur og røde vedlamper. Elsker det.

Desverre ender jo alt opp i arbeid. Det elsker jeg hårfint mindre.

Men dere får ha en fin og avslappende helg, folkens.

God fredag fra OSL Premium lounge (!!!). Min første tur som KLM Plat i dag. Tror ikke egentlig vi har tilgang til Premium delen når vi fly economy, men pga dårlig utvalg ellers måtte jeg ta et Fnate-triks... "løpe som f**n inn i Premium delen".

Så nå sitter jeg og storkoser meg med sykt digge egg med dillmajones, kaker, vafler med jordbærsyltetøy, oster og alt mulig.

Nå er jeg virkelig klar for 1,5 timer i eco hos KLM, etterfulgt av nye 1,5 timer i Thalys First. Et tog som ser ut som et førkrigs gledeshus. Burguner velur og røde vedlamper. Elsker det.

Desverre ender jo alt opp i arbeid. Det elsker jeg hårfint mindre.

Men dere får ha en fin og avslappende helg, folkens.

Hva er det hemmelig trikset for å få klm plat uten å fly Skyteam til krampa tar deg?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Å se ut som en elefant (Det med ørene og nesa, altså)??

Jepp... og når man er så pen kommer de åpenbart også bak i economy, bærende på iPad, og henter deg frem til Business.

Veldig trist start på KLM "karrieren" min

Er det link mellom BA's og KLM's ipader? ;)

Hei og hå fra Amerika sørøst. Her venter arbeidsdag og -helg. Ellers ikke så mye spennende som skjer.

God fredag fra gullstua på OSL. Da er det helg og tid for nye eventyr. Ikke helt badetemperaturer på denne turen, men slott og gamle rosemalte hus som skal beundres i 18 grader og solskinn høres ut som greit tidsfordriv. Og har hotell med basseng og rom skal etter planen ha balkong og utsikt til kjent elv. Blir det for lite for å fylle hele lørdagen så er det ikke langt til nabobyen som er mer av det samme.

Ha en god en alle som planlegger en behagelig helg.

Og da ble gate endret til "REM". Sikker noe med remote parking, men hvor i alle dager skal man gå? Typisk OSL å forvirre de reisende.

Gettermiddag...i kveld skal man slappe av i sofaen. Og det er det.

Og da ble gate endret til "REM". Sikker noe med remote parking, men hvor i alle dager skal man gå?

REMoved :lol:

Ha en fin dag, med eller uten fjernede fly!

Jaja, der ble man booket om via BRU. Pluss og Diamant sparte mye tid ved å bli booket via CPH. Blir vel noen ekstra poeng av dette med dobbel opptjening. Har allerede ringt hotellet oppidalen som skal la nattportieren slippe meg inn. Utrolig kronglete tysk dialekt så jeg vil få kjørt meg i helgen.

Back