• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Klar for en treningsøkt med to kunder på morgenkvisten. Så hjem for å pakke til helgens cruise. Klokken 14:00 setter vi sjøbein på Color Magic - skal se det kommer en rapport. Ha en bra start på fredagen og helgen.

Mornings fra Grønland. Ser ut til å bli nok en fin vårdag. Starter dagen hos fastlegen for en liten helsesjekk slik at førerkortet kan fornyes. Deretter på kontorer som vanlig. I ettermiddag blir det litt forberedelser til broderens bursdagsfeiring i morgen. Ha en aldeles fortreffelig fredda[emoji106]

Sent from my iPad using Tapatalk

God Morgon från Göteborg!

Strålande flygning över Göteborg och skärgården igår kväll. Idag skiner solen och det blir studiebesök i hamnen och after work med ett gäng glada kollegor.

Ha en fin fredag!

Go dmorgen fra Prærien. Strålende sol og innboksen er under kontroll for lengst. Etterpå blir det hjem og lage pizza. Ha en fin dag

Guten morgen fra Lillestraum. Endelig fredag, og... så sykt kult å ha hatt en hel uke hjemme. Det har liksom vært en uke sånn som normale mennesker har.

Satser på kake til lunch i dag. Det er en fredagsvinner.

Ha en fin en

Morn!
Våkna til snø idag, ikkje at det bryr meg stort sidan eg skulle på jobb. Her er det ferdigstilling av eit paper for Malta-tur, nettopp fått beskjed om at eg er komme inn på konferanse i Guadalajara i Mexico til hausten også. Så får vi sjå om eg må planlegge meg dit. Elles så funderar eg på om eg skal vere konfliktsky eller konfliktete... Vi får sjå.

God helg!

Gooood fredag fra Trondheim
Sludd/snø-vær her , skikelig dritt med andre ord.

Ha en flott dag :D:D

God Morgen fra oljelandet, noen timer på jobb før man setter seg i en sas maskin og traver til hovedstaden.

God ettermiddag fra Akersgata. Her er man sløv pga kjøttbullar, saus og tyttebær, samt vafler med brunost og smør.... Men ikke verre enn at man må komme seg til Jacbos for å få kjøpt årets kje. Et kulinarisk høydepunkt. Hvit asparges har visst også ankommet. Så en god mathelg skal være sikret. Og det er vel det viktigste i livet, tross alt? Ha en fin-fin helg!

G'morgen .. åpne dører og vinduer og regnet lager søvndryppende lyder utenfor. Så man får lyst på en lur ...

Fri i dag, men arbeidshelgen lurer i det fjerne. Beatles-show på Fox Theatre i kveld - samme sted Prince hadde sin siste konsert i forrige uke.

God fredag fra E16 på OSL. Hadde en snarisitt innom gullstua, men nettet var lite medgjørlig der idag. Skal som vanlig ut på nye eventyr.

Hørt ved Fast Track:
-Beklager men de du flyr med er ikke i den alliansen
-Men jeg har jo diamantkort!

Hørt ved loungen:
-Du må fly med noen i Star Alliance.

Ha en god en alle som vet hvilken allianse dere flyr med.

God fredag fra E16 på OSL. Hadde en snarisitt innom gullstua, men nettet var lite medgjørlig der idag. Skal som vanlig ut på nye eventyr.

Hørt ved Fast Track:
-Beklager men de du flyr med er ikke i den alliansen

Hørt ved loungen:
-Du må fly med noen i Star Alliance.

Ha en god en alle som vet hvilken allianse dere flyr med.

Kan hende han hadde vært BA Gold medlem før. De hadde en "open doors" policy i mange år. Om du var gullmedlem kunne du bruke BA loungene uansett hvem du fløy meg. Men de kuttet dette litt etter finanskrisen.

Kan hende han hadde vært BA Gold medlem før. De hadde en "open doors" policy i mange år. Om du var gullmedlem kunne du bruke BA loungene uansett hvem du fløy meg. Men de kuttet dette litt etter finanskrisen.

Eller kanskje han var Pandion før[emoji6]

Ok, så man flyr frem og tilbake mellom noen byer tre-fire ganger og løper rundt på isen, og premien er en bøtte delt på ca 20 personer????

Bøtter hjem til Vestlandet er som at gullet skal hjem til Bergen, det skjer hvert 44. år.[emoji42]

Ok, så man flyr frem og tilbake mellom noen byer tre-fire ganger og løper rundt på isen, og premien er en bøtte delt på ca 20 personer????

Bøtter hjem til Vestlandet er som at gullet skal hjem til Bergen, det skjer hvert 44. år.[emoji42]

Oilers tok bøtta hjem for femte året på rad! :nor

Back