• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
...våren er her:-) 1. april - ut for å lete etter aprilspøkene. Nå en rask tur innom kontoret før kursen settes mot et kundearrangement i Valdres. Ha en bra start på april du også!

Mornings fra Sandaker. Ikke helt umulig dagen blir langt bedre enn gårsdagen. Da havner jeg først på den sure 2. plassen på en jobb jeg ville ha, også fikk jeg beskjed at jobben jeg faktisk har ser ut som ryker. Men i kveld er det fly&øl [emoji3]

Mornings fra Sandaker. Ikke helt umulig dagen blir langt bedre enn gårsdagen. Da havner jeg først på den sure 2. plassen på en jobb jeg ville ha, også fikk jeg beskjed at jobben jeg faktisk har ser ut som ryker. Men i kveld er det fly&øl [emoji3]

Det er kjipt!!!

Her sitter jeg og kuker mens en overrørforlegningsmester driver og kobler til oppvaskmaskinen min.

- "er alle transportsikringer og sånt tatt av?"
- "øøøøøøuuuhmmmmmm.... ja?.... kanskje"
- "sikker?"
- "...ja?"

Så begynte naboslangen isteden å lekke. Fine ting.

Fly&Øl i kveld, som de sier.

Morn frå HKG. Kom oss fint fram før rute og alt. C var fint... Kanskje det kjem bilde ein gang, men då blir det vel overflod av SK-C til HKG-rapportar :)

No får ein prøve å komme seg opp på ein peak...

God morgon från Göteborg,

Full fart i transporternas värld och det trivs jag med :) Ha en strålande fredag!

God morgen fra Berger

Her har man fått i seg litt yoghurt til frokost og er klar for møte resten av dagen.
Blir en litt kortere dag i dag, da man bare skal ha fly i stedet for fly&øl.
I ettermiddag settes kursen mot vest i en rødsnute for å besøke slekta på Stord. ¨
Har ikke vært der på mange år, så skal bli veldig fint å komme seg over en tur. Bare litt dumt at man går glipp av fly&øl i kveld. Får ta det igjen litt senere :)

Ønsker alle en flott dag!

S

God morgon från Göteborg,

Full fart i transporternas värld och det trivs jag med :) Ha en strålande fredag!

Det står en elg utenfor vinduet ditt

God morgen fra Berger

Her har man fått i seg litt yoghurt til frokost og er klar for møte resten av dagen.
Blir en litt kortere dag i dag, da man bare skal ha fly i stedet for fly&øl.
I ettermiddag settes kursen mot vest i en rødsnute for å besøke slekta på Stord. ¨
Har ikke vært der på mange år, så skal bli veldig fint å komme seg over en tur. Bare litt dumt at man går glipp av fly&øl i kveld. Får ta det igjen litt senere :)

Ønsker alle en flott dag!

S

Ditt åsså

...våren er her:-) 1. april - ut for å lete etter aprilspøkene. Nå en rask tur innom kontoret før kursen settes mot et kundearrangement i Valdres. Ha en bra start på april du også!

Hos deg er det en giraff.

Sol og "sommer" i Stavanger, turen går hjem til Trøndelag etter jobb i dag! Blir det knekkebrød og rødvin på returen....

Mårn mårn fra Trondheim
Her snør det, nærmest laver ned med schwære filler... jizzes....

Ha en bedre fredag :p :p

God formiddag fra Forus. Her har man parert april-spøker hele morgenen. Denne unge mannen lar seg ikke vippe av pinnen så lett. Lunsj inkludert kake er akkurat inntatt. Det betyr at det nærmer seg helg. Og det er ingen spok....

God formiddag fra Oslo vest. I kveld bærer det avgårde på en kort heisatur til CPH, hjem i morgen formiddag allerede. Ser frem til å teste SAS sitt nyeste påfunn Fresh Bites ombord i Plus, blir nok et par Mikkeller også.

G'dæi! Ferdig med nattens uvær. Sov over så det kan ikke ha vært så ille hos oss. Skal bli litt mer i ettermiddag før solen titter frem igjen. Samme for meg - har hæljevakt likevel.

Registrerer at flere forargede kom på chat i morges. men det var jo bare en spøk. Crewet vårt ønsket imidlertid at det var på riktig. De er lei av å finne snusklyser i setelommer, vinduskarmer, golv og mellom seter.

Mårn mårn fra Trondheim
Her snør det, nærmest laver ned med schwære filler... jizzes....

Sikkert bare aprilsnarr! :p

Her går atter et skift mot slutten før det bli "langhelg" til neste lørdag! Ølet er og på plass! :)

Tjo og hei!

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    147.4 KB · Views: 104
Last edited:
LN-MOW;1043204 Registrerer at flere forargede kom på chat i morges. men det var jo bare en spøk. Crewet vårt ønsket imidlertid at det var på riktig. De er lei av å finne snusklyser i setelommer said:
Forby shiten!

God kveld fra havet. Ting er på plan. Var en strek i regningen at ikke noe dokumentasjon er gjort klar av mine kjære kolleger, så blir masse pes i helgen med å ferdigstille det.

Back