Her nytes en fridag, før første halvdelen av påsken skal benyttes til jobbing. Fruen skal ha fri hele påsken, så jeg er bare litt misunnelig.... Straffen for å jobbe skift...
Nå skal det vaskes og ryddes litt før snuppa hentes i barnehagen. Det blir nok en tidlig kveld siden jeg må innfinne meg på galehuset (les Gardermoen) sånn ca 0430 i morgen tidlig.
Ønsker alle forumister en glad påske hvor en den nå tilbringes.
Da var det straks klart for en ny travel dag på jobb.
Krysser fingrene for at alt går bra i ettermiddag, og at vi slipper forsinkelser.
Ferieutfarten har startet, men toppen er ikke nådd ennå
Ellers så er det nok en påske som skal tilbringes på jobb, for tredje året på rad, men men.....C'est la Vie.
God ettermiddag. Fint vær i dag og har egentlig fri. Men det blir 3timer på SVG i dag for å få avgårde x-antall pilgrimer som skal til Tel-Aviv. God påske til dere alle. 3arbeidsdager igjen så reiser jeg på fjellet.
Laget nettopp en omskrivning uten at SITA ticketing ga meg en feilmelding en eneste gang - det lover godt for helgen! Men mesteparten av helgen vil nok gå med til retting av dommertester. Neste uke er det jobb på mandag og tirsdag, 1000-1400. Så er det påskefri, men aner ikke hva jeg skal finne på.
Kom akkurat inn til Seattle med LH 0755 som i dag ble operert av M/V Tacoma....Lufthansa sponser fergen min....fine plakater strategisk plassert rundt om paa fergen...som spiller paa Seattle's "brewing" tradisjoner (Kaffe og Mikro Bryggerier) ... ikke mye paaskefoelelse her heller....dagen byr paa en snartur over fjellene med Q400 tur / retur foer nesen settes mot Portland i V70en...trevlig paask...
God fredag kveld. Hele dagen har gått med til besøk fra et interessert utenlandsk flyselskap som ville studere våre magiske og effektive metoder;-) Så nå er innsalget gjort og det gjenstår å se hva som kan komme ut av dette. Her er det ikke noen påskefri ennå. Fullt av prosjekter, slik at det er nok ikke noe som minner om fri før neste onsdag kveld.
God helg om ikke annet.