Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Selv om ikke været gir oss noen sommerfølelse så er det uansett starten på en helg. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

God Morgon från ett mulet och småregnigt Stockholm.

Continental är på väg in, beräknas landa 07:50. Thai är lite försenad till 13:40, ska egentligen komma 06:50.

Ser fram til ARN-bilder til morrakaffen!
Bainbridge melder ustabilt og smaakjoelig vaer ... dagen har vaert rolig, har hatt mye morro med 'fangeflyet' .. morro ogsaa med journalister som ikke er interesserte i fakta ..

Fredag er Tristardag - kanskje blir det ogsaa Freddsbilder??

God morgen. Eller er det god kveld? Noe midt i mellom her for tiden. Har nettopp kost meg med denne tråden http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/2145554/

En del gamle kjente, men mot slutten er det et laaangt innlegg med mange kanonbra samtaler. Enjoy:lol

och just nu har COA följande status
07:55 Newark CO068 5 Inkommande 0750 CONTINENTAL AIRLINES Inc

Trevligt med ett nytt bolag. Mindre trevligt att jag inte är där. C'est la vie. Får istället långsamt svettas bort i värmen. Min termometer visar att det redan är 24,4 grader... Det kommer att bli VARMT! idag.

Mor och far kommer på besök senare under dagen.. En fin helg tillönskas er alla..

Happy Friday from the heart of Fornebu :)

Lite trafikk idag i forhold til de siste dagene som har vært ille,bare 40 min mellom Kløfta og FBU kan man ikke klage over.

Det er ikke akkurat sommervær her på "øya" idag heller. ca 7 grader kalt og overskyet. Regner ikke med at det blir så inmari mye bedre heller akkurat..

Kamraet mitt er fremdeles på reparasjon så det ser stygt ut for Torp-bildene imårra. Det er meldt drittvær i allefall.

Vel vel nå er det EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLGGGGGGGGGGGG :D

Back