Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny arbeidsdag - og ny dag på reise. Henter snart ut en leiebil fra Avis og setter kursen mot Son og et større kundearrangement i helgen. Fra Son går veien rett til Gardermoen på søndag og ny reise til stockholm - så nå er kofferten pakket for møte de fleste "utfordringer" en selgers arbeidsdag kan by på. Ha en strålende helg...

Og vi skåler fra Bainbridge Island!!!

fa72ee6d.jpg

God morgen fra Tananger

Ble vekket av en mms fra en "over there"... Det er visst noen som har "tatt en BSSW"... :8: ;) Det er en viss menig og en korporal (formerly known as The Assistant) som har tatt turen dit ;) De som lurer på hva "tatt en BSSW" betyr, så kommer det fra min første julebordstur (jan 08), da jeg dukket opp uten at de fleste visste at jeg skulle komme.

De får kose seg der borte sammen med resten av gjengen :) Hæv føn!

Her i gården så er det å komme seg på jobb og leke malermester :8: :p

Ha en fin dag, og helg, forumister :)

God morgen fra Forus!

Da var dagen i gang. Det er faktisk fredag i dag! :)

Blir nok en travel dag på jobb. Satte i gang noen prosesser (data) i går, og så får vi se om en times tid om det gir det resultatet som jeg håper på.

Skal forøvrig ha ungefri denne helgen, så planen for dagen og morgendager er vel ca INGENTING! ^_^

Ha en fin dag da forumister! :)

God torsdagskveld fra et tåkelagt Calgary. Holder på med siste rest av pakking, før det bærer av sted til San Francisco med UA6392 fredags kveld.

Hadde håpet på litt sol og varme under California turen, men det ser dårlig ut med sol i SFO. Blir visstnok bedre nedover mot LA og San Diego.

Ønsker alle en riktig god dag :)

God morgen fra den største byen i Norge.
Nå venter enda en skoledag, også er det helg!!

Ha en strålende dag alle sammen! :)

God morgon frå FBU!

LN-MOW: No blei eg misunneleg -skulle vel ha vore der ja ;)

Men her er det siste kursdag, så eg må losa studentane trygt gjennom dagen -evt marerittet...? ;)

I ettermiddag er det heim! Ha ein fin dag alle saman! :)

God morgen, siste arbeidsdag denne uken, deretter skal det drikkes litt "gravøl" for en kollega som slutter. Forhåpentligvis kan jeg ta en gravøl for forkjølelsen også i løpet av helgen.

God morgen,

Mye å gjøre på jobb i dag også. Skal bli godt med helg.

Harrytur står på planen, så får vi se hva helgen bringer med seg av andre aktiviteter.

God morgen fra Krsand!
Her er det grått og med litt snø i lufta. Fortsatt glad for at jeg jobber innendørs!
Og jobb skal det bli i doble porsjoner i dag. Først vanligdag på kontoret før det skal serveres dyre drinker i aften.

Skal bli godt med lørdag gitt!! Bizflyer airlines er oppe i 39 fly i flåten, men ingen ble sendt opp i luften i morges da systemet var nede for vedlikehold. Frustrasjonen er derfor stor rundt på de mange flyplasser hvor folk er redde for å få ødelagt weekenden pga forsinkelser!

BF:cool2

God morgon! Da er det snart helg og det er HEEEEERLIG! :D Dette har vært ei lang uke. Hjemmevakt denne helga men det skal gå fint, for nå er det kun dager til det blir ferie. Neste uke tester jeg SAS, Brüssel Airlines og TAP. I tillegg skal det gamle (men likevel pålitelige) utstyret til NSB på Nordlandsbanen også testes. ;)

Ha ei fin helg forumister!

God morgrn... Litt utpå vertfall. -4,5 og lett snø i lufta. Mulighet for en lite spotte tur i dag også, få utnytte muligheten når jeg endelig har tid.
Ha en fin dag alle sammen.

God ettermiddag - så vidt innom etter jobb her før det bærer ut igjen. Ha en fin dag/ettermiddag/kveld/natt på kloden!

God ettermiddag fra kontoret i verdens navle, Sandvika. Nå sitter jeg og lager rapporter over ukens aktiviteter og budsjett og er ikke redd for å rapportere videre! En liten tur på puben ved siden av blir det garantert senere!

Det er helt grusomt hos Boeing, ENGM 911... Skjønner ikke hvorfor det blir besøkt der igjen.... :p ;) :colgate:

Hilsen en som ønsker at han kunne vært der... *sukk*

Det var helt forferdelig, men vi fikk klappet baade 787'er, 777'er og 747-8'er .. :p

Nydelig vaer, og naa venter det diverse kjOELig drikke ....

38f220d5.jpg

Back