Glad fredag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Da er det klart for ukens 5. julebord på 5 dager...Vangseter neste!

God aften fra Frederiksberg hospital... Jeg var akkurat kommet ned til Raadhusplassen og begynt og lete efter stedet hvor Flyertalks minijulebord skulle ta plass, hvorpå jeg fikk en mindre hyggelig sms... Noen hadde visst kjørt inn i min samboer på sykkel, og hun ble kjørt et helt kvartal i sykebil... Jeg trodde det betød at man kom først i køen, men siden det kun er bruddskader eller noe må man pent vente i kø, estimated til to timer.

Istedet for julebordsmat til middag blir det en proteinbar...

God aften fra Frederiksberg hospital... Jeg var akkurat kommet ned til Raadhusplassen og begynt og lete efter stedet hvor Flyertalks minijulebord skulle ta plass, hvorpå jeg fikk en mindre hyggelig sms... Noen hadde visst kjørt inn i min samboer på sykkel, og hun ble kjørt et helt kvartal i sykebil... Jeg trodde det betød at man kom først i køen, men siden det kun er bruddskader eller noe må man pent vente i kø, estimated til to timer.

Istedet for julebordsmat til middag blir det en proteinbar...

Off, vond beskjed å få. Gode ønsker for dere.

En god kveld ønskes alle forumister.
Jeg har ryddet kontoret idag, og tar nå en for min del uvanlig 2 ukers juleferie, med litt avspasering og noen feriedager til gode.

Selv driver jeg med litt kjevekirurgi for tiden, og har for tiden noe metall i munnen. Som brakk på venteværelset på hospitalet (og da fortalte noen oss at det var en privat legevakt fem min med taxi unna, men det var jo litt sent). Så for nin del blir det tannlege på mandag i oslo. Føler vi har hatt vår share av ulykke i dag. I morgen drar jeg med første flight til oslo for å vaske leiligheten vår der og sette i stand til jul, mens piken flyr ved tretiden - vi hoster et julebord med drinks hos oss først. Jeg begynner så smått og bli svett allerede.

yes, det får være klagingen for i dag. Måtte morgendagen til samtlige bli enda bedre enn i dag!

Vel hjem i morgen, vi kan være behjelpelig med odontolog om herren ønsker det ved ankomst, eller vil De ha bistand fra Medema? En ulykke kommer sjelden alene var det en som sa...

Back