Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
oooops - 04:45 er tidlig når man har vært ute med kunder og Gino Valente. men nå er det klart for pakking og avreise til Vilnius. Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

God morgen fra København. På jobben idag også før det ikveld er klart for fest:colgate: :cheers:

tidlig på'n - det skal EB'en ha!
Her på kontoret startet vi dagen med eplekake, is og snop! The Breakfast of Champions!

God morgen. Tåka siger innover Oslo, ser helt bedrøvelig ut herfra. Vel, mens andre skal både reise og feste tar vi nok en tur i Tryvann og står litt på ski og snowboard. Ungene må bare prøve det nye utstyret sitt, og det er jo artig.

God morgen fra Bodø.
Den fantastiske snøen er borte igjen:cry: is og slaps er alt som er igjen.
I dag er det en tur på kafe før jeg starter i ny jobb. Ha en bedre helg godtfolk.

Straalende vaer paa Bainbridge, men kaldt...veldig kaldt - vi var kun 7 suklister paa 07:55 fergen....mot normalt 70....det var godt aa komme inn paa fergen og opp i Business Class med en trippel Latte fra Blackbird Bakery!!!:lol:

Ikke fullt saa bra her oestpaa ... bilen er paa verksted (goodbye $1000......), kjerring og begge unger har influensa og jeg jobber hjemmefra idag .... skulle oenske jeg var paa jobben ...

Et lyspunkt i moerket: Postmannen kom med min foerste Flight International! Time for bathroom break!!!

God kveld.
Da er snart en laaang og mangeslungen dag.
Startet dagen med 45 min Squash kl 0700, deretter jobb til 17, rett hjem og av med dressen og på med Felleskjøpkjeledressen for å være dreng for fruen i noen timer.
Så nå er over 20 kyr melket, 3 hester stelt med og resten av buskapen foret;)
Så nå er jeg endelig kommet meg i godstolen med en gammel Renault konjakk.
Ungene er i seng og fruen kommer ikke hjem før om mange timer så nå kan jeg nyte noen timer i fred og ro:p

Back