Glad fredag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen! Siste arbeidsdag denne uken...skal prøve å lagt inn en treningsøkt FØR arbeidet i dag... Ellers blir det vel en rolig ettermiddag, kveld og helg. Ha en bra fredag...

Æda bæda, helgen er begynt for min del. Om 90 minutter blir det avgang til Lom for å delta i festligheter flere dager til ende - og forhåpentligvis tilbake i sivilisasjonen igjen utpå mandagen.

Ha en god helg

Goooood morgen godt folk!!

Er inne i siste arbeidsøkt før jeg tar helg, og for en helg det blir... Tiendebytte i Mosjøen. Konsert med Marit Larsen i kveld også spiller Åge og sambandet opp til dans i morgen ^_^
Været er akkurat som det bruker å være under Tiendebytte, grått og regnfullt... Men temperaturen nå i morgentimene er svimlende 15 varme. Lovert bra detta!

Egil

God morgen fra København. Snart klar for dagens forelesning får det blir litt lesing også er det helg :D

glad fredag - litt hjemmekontor i dag mens jeg venter på fotografen som skal gjøre leiligheten vår til et hett salgsobjekt... Satser på stor interesse og raskt salg til mange millioner!:D

God formiddag fre Tromsø!

Hjemmeværende i dag på grunn av planleggingsdag i barnehagen og stengt på SFO/skole. Mandag morgen 0650 stikker jeg først til Bergen og på tirsdag blir det London gatwick direkte fra BGO. Fredag skal jeg teste ut LCY som avreiseflyplass - det påstås at det holder å være på plass 30 minutter, men jeg antar at jeg stiller litt før det...:smile2

Originally posted by TOS
. Fredag skal jeg teste ut LCY som avreiseflyplass - det påstås at det holder å være på plass 30 minutter, men jeg antar at jeg stiller litt før det...:smile2

Forventer saftig rapport etter at LCY er testet ut!! Spesielt de berømte 30 minuttene ;)

God tidlig ettermiddag, folkens!

Jeg inntok hele tre fly-dokumentarer på video i går, så her har det gått litt tregt i dag. Den omtalte Ryanair-filmen var sørgelige greier, men jeg syntes kanskje den var mindre sjokkerende enn mye av omtalen skulle tilsi? En hipp dokumentar om A380 (mest om produksjonen) var veldig artig, men selve kongen var filmen "DC-3:ans sista resa"; om det svenske signalspaningsflyet som ble skutt ned av russerne i 1952. Hele produksjonen var flott, men den intelligente bruken av 3D-animasjoner og gjenskapingen av nedskytingen med en SK60 og Flygande Veteraners Dak var jo spesielt fengende for en flyentusiast. Filmen kan trygt anbefales!

Ha en riktig god helg,

Mvh Helge Helgeklar

Hei alle sammen!

Endelig fredag og siste dag i grønnt! Forventer dimmisjon i løpet av halvannen time!!

I kveld skal det bli ekstra godt med biff og rødvin!!!! I siviliserte former. I morgen skal jeg bare slappe av. Det skal bli ganske godt det også!

BF:)

Det var overhodet ingen god morgen for meg, gårsdagens "par øl" ble til mange øl (måtte jo drukne cup-sorgene) og kvelden varte til langt på natt. Hodepinen sitter fortsatt i. Eneste trøsten var alle de søte førsteavdelingsdamene som var ute i går, de gjør at jeg ikke angrer fullt så mye på at jeg var ute! ;)

Fredag lunch i hoeyhuset paa Cumberland .. jeg har akkurat svelget i meg matpakken. Pondus-boken, kalender og kortstokk laa i postkassen i gaar, kanskje er Valdemar der i dag?? ^_^

Graatt og smaatrist ute - som en norsk hoestdag. Kaldt i bygget - her skrus ikke airconditionen av foer 1. november - enten det trengs eller ikke!

En riktig god morgen fra vest, hvor vaeret tydelig ikke likte min far....i det SK937 kom inn for landing stoppet regnet...og frem kom solen.....hmmm begynner aa lure paa om han ikke har vaert snill nok:D

Her startet dagen med Ometepe Peaberry Latte, det er kaffens svar paa Single Malt av ypperste klasse....de samme superlativene kan klart brukes om denne edle drikken ogsaa....deler av dagen gaar med paa planlegging av en Oslo tur i slutten av Oktober....:-p

Back