Glad fredag från Bangkok

Swedeline F28

ScanFlyer Silver
Glad fredag från Bangkok

Glad fredag från Bangkok. Här ska det imundigas en frukost och sen blir det en tur med Thai till Chiang Rai över dagen för att titta på det vita templet.
Ha en härlig fredag allesamman!

Re: Glad fredag från Bangkok

Och längre söderut i samma land skall ”Khun Falang” försöka att få lite färg på stranden i Ko Chang.

Ha en flott fredag!

Det er ikke bare svensker her i Thailand
Her i Chiang Mai er det varmt for tiden, så det skal vel snart svømmes en god økt når mesteparten av bassenget ligger i skyggen
Ellers går dagene hovedsakelig med ikke å gjøre noe særlig
Drøyt halvveis i ferien, men fortsatt 11 dager igjen til hjemreise

God morgen fra det jyske, tilbage i DK igen efter 5 uger i Thailand. Mit indre ur kører stadigvæk på thai tid, den fortæller mig at klokken er 8 selvom uret viser 2:( Det bliver en lang dag inden jeg skal se dyne og hovedpude igen:cry:

Glad fredag fra Ris. Fikk vasket, plantet og gjort klar verandaen i går…så skal se det blir en pause med kaffe og marsipan der ute i ettermiddag også. Men først skal det kontoreres og fysisk møtes i sentrum. Siden vi spiser fisk eller sjømat sånn annenhver dage så blir det stopp på Sjømaten på vei hjem. Fredag er digg.

God fredag og siste Oslo-dag av prosjektet for denne gang før det bærer til WFs hjemby over helgen. Straks på tide å hive seg på L1 retning Lillestrøm så får man se hvor sent det blir før man er ferdig-ferdig.

Ha en fin en.

Mornings fra Asker. Hjemmekontor, så da blir det hjemmebakt brød til frokost. Ferdig så snart jeg har levert i barnehagen. En løpetur og lunsjdate med kona er også planlagt. Eldstemann skal ha med noen kamerater hjem til middag og filmkveld, så blir vel rimelig høy guttastemning etterpå. Ha en fin dag.

Skjer med at halve forumet er i Thailand sånn ca samtidig? Jaja god morgen fra Oslo - en treningsøkt står på programmet og ellers blir det en rolig dag og kveld da jeg skal jobbe dagvakt i morra. Heldigvis på Ullevål og ikke Riksen, da det er Holmenkollhelg og det skaper jo ofte krøll på linje 1.
Ja så er det bare å gratulere alle kvinner med kvinnedagen.

Her er det også god morgen fra Asker! -6 nå på morgenkvisten, fuglene er oppe og synger og solen titter frem ser ut til enda en dag med vår i lufta. I dag blir det en utvidet lunsjpause for å få tatt en skitur i finværet. Ha en fin fredag og helg når den tid kommer.

Ha ha.. Thai-forum ja. Hadde vært noe å være der nå ja..

Her er det hjemmekontor med peis og Evergood.. Litt mer Teams enn ønsket, men la gå. Det ble faktisk meget hyggelig melding fra skatteetaten noe som ikke var ventet og gjør vel at vi kan jazze opp Califorinia-påsken et par hakk.

Ned på Centra etterpå for å bunkre opp til helgen.

God morgen fra Kongsberg.

Ikke noe grunn til å reise helt til Thailand for å oppleve solen nå i dag i allefall. Her er det skyfri himmel og strålende vær. Skal ta meg en arbeidsøkt først nå, så blir det trim etterpå. Skattetaten har ikke sendt noe brev til meg ennå, men det komme vel en av de nærmeste dagene. Forventer at det kommer en liten slant tilbake. Ellers er jeg nok i den situasjonen har jeg har hentet ut atskillig større summer fra fellesskapet enn det jeg har spyttet inn siste årene, så skatten betaler jeg med glede.

Last edited:

God ettermiddag, også fra Thailand - Bangkok.
Her har en vert ute på ekspedisjon på morgenkvisten. Nå går det i indretjeneste, klesvask og generell vask, sykt med støv som samler seg oppå skap og hyller, har ikke balansert ventilasjon her, kun avtrekk og ved lufting tenker jeg det kommer masse godsaker inn dørene ja.
Straks blir det en liten tur ut igjen.
Til kvelden blir det mulig et besøk på Hard Rock.
Ha en super fredag :)

Ha ha.. Thai-forum ja. Hadde vært noe å være der nå ja..

Her er det hjemmekontor med peis og Evergood.. Litt mer Teams enn ønsket, men la gå. Det ble faktisk meget hyggelig melding fra skatteetaten noe som ikke var ventet og gjør vel at vi kan jazze opp Califorinia-påsken et par hakk.

Ned på Centra etterpå for å bunkre opp til helgen.

Jeg satser også på å få igjen noe fra staten. Men jeg får aldri den skattemeldinga i første pulje. Får alltid nesten sist.

God morgen fra en som vil til Thailand og nesten gar klart å få bonusbilletter cph-bkk, men tror nesten det er en robot som plukker dem opp, de blir iallfall borte før jeg rekker å klikke.

Får vel se på alternative planer for påsken. Tre medarbeidersamtaler i dag før det blir helg. Søndagen er fullbooket med håndball og fotball, men kanskje det blir en skitur i morgen.

Får vel se på skatteetaten jeg også. Tror bonusen på jobb kommer i mars så måneden kan gå begge veier økonomisk.

Morn fra Tønsberg. Godt å være hjemme, og her er det behagelige mengder snø heldigvis.
De to neste dagene skal brukes til å leke snekker, ikke nødvendigvis mitt sterkeste fagfelt, så tenker arbeidsfordeling blir slik at jeg stiller med bærekraft og så gjør kona alt av måling, kapping og skruing stort sett

God fredag fra Parkveien. Tannlegen unnagjort, og med null hull er det bare å glede seg til helgen.

God formiddag fra kontoret. Hektisk dag med mye møter. I ettermiddag må det pakkes for fire ukers ferie. Første stopp blir Køben i løpet av kvelden. Så om et par dager kan nok jeg også hilse god morgen fra Thailand[emoji41]

Hahah lite Flyprat.co.th har det blivit i den här tråden men har faktiskt inte hört en skandinav på 48 timmar…

Sent from my iPhone using Tapatalk

God... uhm, nei... FANTASTISK morgen fra Lillestrøm. Ble ferdig med jobb litt tidligere enn antatt i London i går. Fikk booket en BA billett med siste fly hjem istedenfor å sove over på LHR natt til i dag.

Fantastisk å sove ut 10 timer etter en rimelig hard uke, og våkne sammen med hun dingsen her hjemme istedenfor et putevar på Garden Inn T2/T3.

Som en liten bonus, og hotellet ikke kunne avbestilles, sjekket jeg likesågodt inn på Garden Inn allikevel med appen. Valgte Mobile Key, og så sjekket jeg ut nå for 5 minutter siden. Så får jeg i det minste poengene. :)

Som en enda litt større bonus hadde LHR T3 fått nye security scannere, så "the big f-ing mess" var helt køfritt. Og det hele ble toppet av en helt nydelig torskerett på BA på vei hjem. Fisk som flaker seg på short haul fly er nokså spes.

Alt i alt 3 ting som bidrar til å lette at min største aksjepost falt 92% i verdi i løpet av gårsdagen.

Ha en best dag!

Tralla-la Fredag! Skal bli godt med helg, men blir nok ikke så mye avslapping. Travle dager på privatfronten, og i tillegg må jeg prøve å fyre opp gressklippertraktor'n .. begynner å samle seg grønne tuster både her og der, så en liten barbering er på sin plass.

Tror det blir litt skotsk myrvann i glasset i kveld etter at jeg har vært en tur på Costco.

Fisk som flaker seg på short haul fly er nokså spes.

Ikke uvanlig etter at den har lagret seg en måneds på feil temperatur ... ;)

Alt i alt 3 ting som bidrar til å lette at min største aksjepost falt 92% i verdi i løpet av gårsdagen.

Ouch .. den er tøff. Kjøp aksjer i Hudson News isteden. Bankers.

Last edited:
Back