• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Glad fredag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Snart ut døren for å fly med Norwegian til Trondheim og møte i Luftfartsforum i Trøndelag Fylkeskommune - morsomt at man får betalt for å mene noe om luftfart også - her inne betaler vi jo for å mene noe om samme sak. Hjem igjen i ettermiddag til italiensk ragu. Nyt fredagen.

Ekstra best fredag fra Lillestrøm! :)
God morgen! Her nytes en litt sløv morgen før Austrian venter med blokkert midtsete i ettermiddag på OSL og tur til Wien starter.
Blir fint å titte litt på julemarked der igjen!
Men først litt indretjeneste i heimen og pakking.

God fredag! :)

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Knausen.. Deilig med litt hjemmekontor igjen.. Peisen brenner og kaffebønnene skal males nå.

Blir noe så sjeldent som en hvit fredagskveld da det er siste dagen med antibiotika. Nå skal pinnekjøttet klargjøres til morgendagens intim-julebord - jeg gleder meg faktisk som en unge.

Mornings fra Hvalstad. Endte opp med en taktisk hjemmekontor i dag, med planer om litt multitasking. Ha en fin dag

Morn fra foten av Bærumsknausen. Skal ramle innom et par snekkere i dag for å fullføre div småarbeid som gjenstår, så da tar man hjemmekontor for å sjekke at man får med seg alt.

Prøver på en ny episode av Vinprat:
Tips til bobler i prisområdet 300-400 kroner på Vinmonopolet?
Det ble foreslått denne (https://www.vinmonopolet.no/Land/Fr...dez-Vous-Champagne-Blanc-de-Blancs/p/13086301) fra oppi knausen i går, men alltids fint med alternativer, og vet det finnes et par her som setter pris på moste druer.

Prøver på en ny episode av Vinprat:
Tips til bobler i prisområdet 300-400 kroner på Vinmonopolet?
Det ble foreslått denne (https://www.vinmonopolet.no/Land/Fr...dez-Vous-Champagne-Blanc-de-Blancs/p/13086301) fra oppi knausen i går, men alltids fint med alternativer, og vet det finnes et par her som setter pris på moste druer.

Montaubret har jo en skikkelig value for money vintage ('14) champagne i den prisklassen. Ditte med standard A.D. Coutelas. I tillegg ligger soleraen hans akkurat 10 øre innenfor kravet ditt ;)

God morgen fra Kongsberg.

Her starter vi dagen med litt forum og golf på fjernsynet. Kjølig i Kongsberg i dag med rundt 0 grader. Jeg tror jammen innetemperaturen ikke var så langt unna det heller, men nå er det fyr i peisen så da blir det nok snart varmere. Ingen store planer for dagen og for en gangs skyld står ikke besøk på sykehuset på agendaen i dag.

God formiddag fra Forus II,

Morgenmøter er ferdige og resten av dagen skal tas i et rolig tempo her i prosjektet.Flott vær fortsatt her over i sørvest og dersom vinden roer seg litt får jeg kanskje tatt båten på land idag og inn på vinterlagring.
He en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra bortekontoret

Grå dag, et lass av møkkasaker. Plenty av ting som ikke er hvor det bør være når det må være der, biler som stoppes på grenser grunnet andres f.ups, manglende kapasitet på enkelte fly for å få til det jeg vil (screw that war) Og så greide jeg å love bort noe jeg ikke kunne love bort fordi jeg tydeligvis sliter med å lese.... jaja ser frem til blåmandag over helgen.

Men når det er sagt, så er det straks helg, og jeg har antagelig fått til beste juletrafikken for ene kunden ever. Og julegave netshop linken kom fra sjefen, så da kan jeg velge meg årets julegave (helt genialt konsept, man får link til en webshop, og velger helt seg hva man vil ha)
Så totalt sett er det ikke så galt, bare et par timer til så er det helg :)

S

G’morgen! Fin fredag, kaldt men fin. Tykk pakke fra Christer Falck lå i postkassen i går, flere glemte skatter som er kommet på cd. Lækkert!

Ellers telles det ned til nok en tredagers helg ..

Back