Glad fredag fra Napoli

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra en utrolig spennende og annerledes italiensk by. Snart klar for en espresso ute på piazza`n. Så leier vi bil og drar til Pompei før det blir lunsj et sted langs Amalfikysten. Ha en bra fredag du også.

God morgen fra Bergen.

Fikk svar på PCR testen i går. Så tar de nødvendige tiltak i dag ved å holde meg hjemme.

Blir en rolig helg.
God helg.

FQTV

Hei fra Knausen. Peisen skal fyres opp, matpakker mekkes og barn leveres - så blir det deilig hjemmekontor.

I kveld er det ut med gamle DXB banden hvor en av deltakerene mesker seg på EK159 nå.

Mornings fra L1, riktignok et kvarter bak skjema. Litt kontorering, noen møter og vipps er det helg. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Her skinner solen og det tegner til å bli en riktig fin dag. Ikke mye på tapetet i dag bortsett fra en rutinesjekk hos legen.

Ellers var det utrolig moro med Bordø/Glimt i går som tok seg til kvartfinalen i Conferanse league. Blir spennende å se hvem de trekker i kvartfinalen klokken 15.00 i dag.

God morgen fra Lillestrøm. Sitter og graver meg igjennom hvilke skjema og dilldall som må fylles ut for Tyskland og Canada i neste uke. Kjenner dette er greit "irr" etter at man har levd noen uker i frihet her i nord.

Hadde også en liten "first" opplevelse i går da BA95 flyet mitt til Montreal ble "uncanceled". Det var jo i og for seg fint. Tydeligvis noen som hadde snublet i tastaturet på Waterside.

Uansett... DET ER FREEEEEDAG. BESTE DAGEN I UKA

God formiddag fra flystripa på FBU. Et par timer til med jobb før det blir helg. Noe som blir bra!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

En miks av sol og regn her i Skaun i dag.

Ser ut på mailrunden i dag som det skal bli en nogenlunde tidlig helg, ingen reiser heller før 30 Mars så i mellomtiden får man hjemmkontorere så godt man klarer.

Kona skal på jentekveld i morgen, så da blir vel jeg taxi frem og tilbake. Rolig helg i vente med andre ord... :)

Kim

God formiddag fra Tananger,
Hjemmekontor i dag før helgen setter inn.
Flott vær her i sørvest idag , når jeg ser ut så ser jeg grønnskjæret av spiring på trærne. Våren er her.
Senere på dagen litt våronn i hagen.
Ha en fin dag og god helg.

G’morgen nordvestfra. Her er det straks ut i bilen i retning flyplassen. Dumme meg har valgt en fredag å reise hjem på. Som alle andre. Men når jeg reiser standby, havner jeg bakerst i køen. Og gjerne bakerst i standbykøen i tillegg. Velvel, målet er Delta direkte. Så får skjebnen bestemme resten.

Grått og regntungt i grålysningen. Det blir det. sikkert når det lysner også .. Happy Fridays!

Skjebnen var i godlune idag, gitt. Så nå sitter jeg her i 19B med benavstand frem til klappsetet. Fikk med meg 2. omgang av Wolves-Leeds også, så ingen tvil om at gudene er på min side i dag!

26a7de9282dbe40c86c9a9b85c43e925.jpg

Back