EDIT: Jeg hater, hater, hater autocorrect noe så inni gampehekken...
Godt å høre at det gikk meget bra, har akkurat observert helsetjenestene i forbindelse med en alvorlig operasjon av en svogerene mine, og ja det er svært profesjonelt - men det er jo viktig å ta med at det er jo ikke byråkrati, det ren administrasjon fra private forsikrings selskaper, HMO´s som er til grader skakk kjørt og enormt fordyrende.Det første jeg slår av når jeg får ny telefon er autocorrect og spelling. Deretter alle plagsomme varsler som jeg heller vil se når det passer MEG.
God morgen! Her har man tatt fri for å være sykepleier, noe som nesten var unødvendig. Fruen hadde hofteoperasjon i går. Inn 05:45, ut 12:45. Mindblowing. Hun må opp og gå med gåstol hver time, og bortsett fra det og passe på at hun får rett mengde smertestillende, har jeg en svært lett jobb. Dette gikk langt enklere enn vi forestilte oss. Med tanke på inngrepets art, er det ganske fantastisk.
Amerikansk helsetjeneste er i det store og hele svært bra, men byråkratiet kan drive en stakkar til vannvidd.
Sol og fint og det blir nok tid til å fise litt rundt på gressklipperen litt også.
Tviler ikke på det, men et sted gå grensen for hyppigere fornying av alle sertifikater gå.Robert da, jeg er 72 og har "Gullkort Fasttrack":lol: Har aldri blitt stoppet.. Trekker opp gjennomsnitt for gamlinger 70+:colgate::colgate:
Godt å høre at det gikk meget bra, har akkurat observert helsetjenestene i forbindelse med en alvorlig operasjon av en svogerene mine, og ja det er svært profesjonelt - men det er jo viktig å ta med at det er jo ikke byråkrati, det ren administrasjon fra private forsikrings selskaper, HMO´s som er til grader skakk kjørt og enormt fordyrende.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.