Glad fredag den 13.

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. Utedag på jobben i dag - snøscooter på vidda i knallvær blir ikke feil. Fyller på noen møter før de grønne flyr meg tilbake til hovedstaden i kveld. Ha en topp fredag du også.

God morgen fra Lillestrøm. Ingen flyplaner denne helga, ikke før neste helg da Hamburg står på planen, deretter Widerøe turen. :)
Ha en fin en! :)

Endelig fredda! Ingen store planer, bortsett fra å besøke Classic Car Show Oslo i løpet av helgen... Og kanskje se om man får liv i motorsykkelen etter vinterdvalen om godværet holder seg. Ha en finfin helg[emoji3]

God fredag 13. morgen -fra Groruddalen. Fredag 13. pleier ikke å ha virkninger på meg - så håper det gjelder i dag også.

Ha en flott helg.

Jan

Mornings fra trikken. Arvingen er levert i barnehagen og Flypodden er på øret. Ernest møter på kalenderen, men ellers klar for helg. Pizza i kveld, så kanskje en tur innom Strøm-Larsen for noe god skinke. Ha en fin dag

God morgen fra Linje 1 mot Gaustad. Typisk kontordag igjen og så er det vaskeekte hjemmehelg!!

Først opp til moderen for å låne oss noe verandamøbler. Så på med solbrillene, vippe frem en solid dose øl og så skal vi slappe noe så innmari av mens vi slurper i oss.

Ha en fin en

EDIT: Jeg hater, hater, hater autocorrect noe så inni gampehekken...

Last edited:
Hepp hepp fra kontoret. Noen timer gjenstår her før det er helg. Senere blir det å reise med SK over fjellet til hovedstaden en tur.

God morgen fra Klepp. Tiden som arbeidsledig ser ut til å bli kortere enn hva jeg hadde trodd mulig. Men så skal man heller ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, så uken som kommer blir spennende. Får nyte roen så lenge det varer...:drink

God fredag fra Frederikshavn!

Full fart i alle retninger før man skal hjem med SuperSpeed i kveld.
Fantastisk gode restaurantopplevelser i Frederikshavn i går.
Restaurant Smørgåsen i gågata Danmarksgade har helt fantastiske smørrebrød. Godt utvalg i både det og øl og snaps. Hadde en fantastisk lunsj der.
Middag ble det på restaurant Essens. Velg mellom 3 og 5 retter som kjøkkenet bestemmer. Det var enestående. 5 retter for 389 kr var et varp. Lenge siden jeg har vært så fornøyd med et restaurantbesøk. Synd jeg ikke skal være her lenger, for så ville jeg sannelig gjenta suksessen. Men jeg skal nok rekke en tur på Smørgåsen i ettermiddag før jeg setter kursen mot Hirtshals.

Nuvel! God fredag og god helg!

God fredag, også fra Klepp. Her har det vert halv dag på jobb og halv dags møte med kommunehelsetjenesten.
Jeg er nok en kravstor borger, men nå, etter halvannet års utriveligheter begynner gjengen i kommunen og forstå at her står man på krava til siste slutt, og taper en, starter vi på nytt med litt annen vinkling. Nå gir de etter, eller rettere sagt, de hører etter.
Rådgivning fra jurist som jobber for en av landets eliteadvokater hjelper også godt på.
Straks blir det handling og et besøk i glass-banken. Siden god middag og kveldskos.
Ha en glitrende flott fredag.

God fredag fra 7A på LH863. Ble ikke tid til lounge idag og nå skal det drikkes Apfelschorle mens man forbanner FlyNet som man sikkert ikke kommer inn på til tross for status, denslags får man bare gratis på såkalt low cost airlines.

Tok fast track idag da kun én person stod der, men hvem kunne vist at hun ville bruke 5 minutter på å gå gjennom bagasjen sin mens hun blokkerte båndet. Det burde vært innført sertifisering på at de klaret komme seg gjennom uten å somle for å så lov til å bruke fast track. Etter 70 år burde man være nødt til å fornye sertifikatet hvert år da det ser ut til å gro mynter i alle lommer hos gamle folk.

Det kan også innføre sertifikater på de som klarer bruke et offentlig toalett uten å tisse på ring og gulv. Hadde folk visst hvor mange dresskledte menn som forlater toalett uten håndhvask etter å ha tisset på gulvet så ville de vært mindre ivrige ettet å håndhilse med dem.

Skal videre til Bamberg så jeg tester fly&train fra Luftwaffe. Fredag 13. er antagelig ikke beste dag for å teste nye konsepter.

Ha en god en alle som utfordrer skjebnen.

Last edited:
EDIT: Jeg hater, hater, hater autocorrect noe så inni gampehekken...

Det første jeg slår av når jeg får ny telefon er autocorrect og spelling. Deretter alle plagsomme varsler som jeg heller vil se når det passer MEG.

God morgen! Her har man tatt fri for å være sykepleier, noe som nesten var unødvendig. Fruen hadde hofteoperasjon i går. Inn 05:45, ut 12:45. Mindblowing. Hun må opp og gå med gåstol hver time, og bortsett fra det og passe på at hun får rett mengde smertestillende, har jeg en svært lett jobb. Dette gikk langt enklere enn vi forestilte oss. Med tanke på inngrepets art, er det ganske fantastisk.

Amerikansk helsetjeneste er i det store og hele svært bra, men byråkratiet kan drive en stakkar til vannvidd.

Sol og fint og det blir nok tid til å fise litt rundt på gressklipperen litt også.

God solskinnsdag fra Lillestrøm... Herlig vær, snart kan jeg jobbe på "farmen". Les hagen..

Robert da, jeg er 72 og har "Gullkort Fasttrack":lol: Har aldri blitt stoppet.. Trekker opp gjennomsnitt for gamlinger 70+:colgate::colgate:

Det første jeg slår av når jeg får ny telefon er autocorrect og spelling. Deretter alle plagsomme varsler som jeg heller vil se når det passer MEG.

God morgen! Her har man tatt fri for å være sykepleier, noe som nesten var unødvendig. Fruen hadde hofteoperasjon i går. Inn 05:45, ut 12:45. Mindblowing. Hun må opp og gå med gåstol hver time, og bortsett fra det og passe på at hun får rett mengde smertestillende, har jeg en svært lett jobb. Dette gikk langt enklere enn vi forestilte oss. Med tanke på inngrepets art, er det ganske fantastisk.

Amerikansk helsetjeneste er i det store og hele svært bra, men byråkratiet kan drive en stakkar til vannvidd.

Sol og fint og det blir nok tid til å fise litt rundt på gressklipperen litt også.
Godt å høre at det gikk meget bra, har akkurat observert helsetjenestene i forbindelse med en alvorlig operasjon av en svogerene mine, og ja det er svært profesjonelt - men det er jo viktig å ta med at det er jo ikke byråkrati, det ren administrasjon fra private forsikrings selskaper, HMO´s som er til grader skakk kjørt og enormt fordyrende.

God ettermiddag fra sommerbyen på Solkysten. Har fått meg en Siren Sound Wave i glasset og venter på middagen. Blir nok noen øl i solen i kveld, i hvert til det faller mot 0 igjen.

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Robert da, jeg er 72 og har "Gullkort Fasttrack":lol: Har aldri blitt stoppet.. Trekker opp gjennomsnitt for gamlinger 70+:colgate::colgate:
Tviler ikke på det, men et sted gå grensen for hyppigere fornying av alle sertifikater gå.

Gikk greit å bare springe rett på ICE-toget fra FRA uten reservasjon og bare finne en ledig plass. Så Train&Fly sparer en for treg kø med forviŕrede reisende som ikke helt vet hvor de er eller hvor de skal. De neste togavgangene ville vært via en rute som i appen til DB idag har varsel om Technische Störung.

Godt å høre at det gikk meget bra, har akkurat observert helsetjenestene i forbindelse med en alvorlig operasjon av en svogerene mine, og ja det er svært profesjonelt - men det er jo viktig å ta med at det er jo ikke byråkrati, det ren administrasjon fra private forsikrings selskaper, HMO´s som er til grader skakk kjørt og enormt fordyrende.

Jeg kaller ikke slik administrasjon. Administrasjon er stort sett ordnede forhold. Dette kjøret med contractors, delfaktureringer, blanding av både roller og interesser ... det er bare rot. Byråkrati forbinder jeg med rot.

Back