Glad fre…onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fre…onsdag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hvor det definitvt er en stemning av fredag. Utsetter avreisen til Verdens Ende til i morgen - vi er jo ikke så glad i Bærum, Asker og Drammen at vi må ha de i sakte film. Nå kaffe, forum og nyheter før en av de elektriske tar meg til toppen av byen. Kjør på.

Re: Glad fre…onsdag:-)

Gjeeesp fra Glyfada. Nok en fin matopplevelse nord for Athen i går med en herlig kunde. Det ble møter med syv forskjellige redere og mye gresk kjøring så det ble åtte timer helt koma-søvn. Gresk mat begynner å puste spansk mat i nakken over middelhavs-favorittene.I dag er det copy/paste bare at middagen blir på stranden.

I dag kan jeg faktisk si at jeg skal hjem i overmorgen :nor

God morgen fra Grønland, endelig sol og blå himmel igjen[emoji846] Starter dagen med en sjekk hos medisinmannen på Volvat, og deretter blir det hjemmekontor resten av dagen. Ikke langhelg og ingen store planer. Kanskje en øl i sola i ettermiddag? Ha en finfin onsdag!

Goood onsdag morgen. Lønnen er tikket ind. Morgenkaffen drukket, og ferie, er under bestilling. Klokken har slået 7.47, og det er jo den bedste tid på dagen.

Nu der Kristi Himmelfarts ferie, og for mange betyder det en forlænget weekend. Det gør det også her i familien, hvor vi tager en tur til Venedig, jeg og konen. Hav en dejlig Fre....... Onsdag <3

God morgen fra Tananger,
Ingen morgenmøter i dag , straks ankommer taxien for første etappe ut til fygeplassen og dagens kollektiv transport ned til CPH og videre med SK937 i 12-tiden.
Det blir godt med et par ukers ferie borte i nordvest.
Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger. Her er en på siste fridag før jobbhelg. kaffe nytes mens en titter i nyheter og forum. Solen titter fram i øyeblikket, men det er veldig vekslende vær, kaldt er det også med bare 10°C. Hadde planer om litt utomhus arbeid i dag, men tror jeg utsetter det til neste uke.
Ha en flott onsdag :)

Gjeeesp fra Glyfada. Nok en fin matopplevelse nord for Athen i går med en herlig kunde. Det ble møter med syv forskjellige redere og mye gresk kjøring så det ble åtte timer helt koma-søvn. Gresk mat begynner å puste spansk mat i nakken over middelhavs-favorittene.I dag er det copy/paste bare at middagen blir på stranden.

I dag kan jeg faktisk si at jeg skal hjem i overmorgen :nor

Heeeeei.. er det fridag i Norge i morgen???:wow:

Heeeeei.. er det fridag i Norge i morgen???:wow:

Ja, og fredag er inneklemt dag. You know the drill….

Mornings fra kontoret. Får vel surre rundt kaffemaskinen som en møll rundt en fjøslykt. Begge gutta har fotballkamp i kveld, en skal jeg bidra som assistent på, den andre kun som supporter. Så da var den juksefredagskvelden.

Ha en fin dag

Hei fra Forus. Ukens andre vakt her på bruket og merker at det er litt roligere enn vanlig på en onsdag. Det henger kanskje med helligdag i morgen og inneklemt dag på fredag? Ha en fin dag forumister!

Back