Glad 1. mai

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet dagens første kopp kaffe. Fikk plantet i potter og krukker på verandaen i går så i dag kan fridagen nytes. Faktisk er fridager smittsomt ( særlig i mai ) så da blir det frifredag denne uken også. Nyt dagen og varmen:-)

Morn fra havet.

Så var vi her på bøljane blå igjen. Under en uke siden sist og helgens ASMR-run til Ankara er fort glemt. Hva passer vel best å fokusere på inntjening når fokus på forbruk er noe redusert. Så blir ombord her i en ukes tid og gjør de daglige rutinene resten av uken. God helg.

FQTV

God morgen fra Bangkok hvor en er ute på det vanlige ritualet på morgenen. Spasere, kjøpe ice Mocha og spasere mer. Hoppet over frokost i dag, var på thai grillings i går og ble såpass stapp mett at jeg fortsatt føler meg mett, ja slik kan det gå når det er spis hva du klarer for 100 norske kr.
Utpå eftan blir det pooltjeneste, må jo få trimmet av noe av det som gikk ned i går.
Ha en glitrende flott 1. mai :)

Morn fra Tønsberg, hvor det går i Paw Patrol og espresso. Offisielt arbeidsledig er man nå som det er blitt arbeiderenes dag, men om ikke annet godkjente NAV søknaden om dagpenger etter kun to uker og ikke ni som de indikerte.
Grilling hos noen venner i ettermiddag og kona som er 38 uker gravid ønsker å sykle dit

Mornings fra Hvalstad. Den internasjonale villaeiers hagearbeidsdagen i dag, så har et par mindre prosjekter, for å fylle plikten som en borgelig huseier. Virker som om benet bra nok, til å forsiktig løpe med også. Ha en fin dag.

God morgen, mange morgenfugler her inne på en fridag. Litt usikker på hva dagen bringer utover en kopp kaffe som er klar om 3 min, men muligheter for terassevask, fjerning av presenning fra båt og bilvask er mulige stikkord.

Kanskje til og med noen timer jobb.

God morgen fra Grønland. Kaffe og nyheter på senga. Var innom en ny sjappe i nabolaget i går, en italiensk restaurant ved navn Limone. Må innrømme at jeg var meget skeptisk, da italienerne visstnok er fra Tyrkia... Men innehaveren har faktisk bodd og drevet restaurant i Italia, og snakket flytende italiensk. Hadde en planke med spekemat og ost til forrett og gikk for pizza med parmaskinke til hovedretten. Og det var faktisk overraskende godt[emoji106] Vinkjelleren er ikke så mye å skryte av, men de har italiensk øl på tap.

Det blir fotball på Intility senere i dag, der OBOS-ligaens største skuffelse får besøk av eliteseriens største skuffelse. Bør bli hjemmeseier. Satser på tidlig oppmøte og par kalde øl i sommersola. Ha en finfin «søndag»[emoji3]

God 1 mai. Selv borgerlig anlagte arbeidsfolk som Someone bør skjenke dagen en liten tanke om grunnen til hvorfor de kan bruke dagen til hagearbeid. Nok om det , her blir jeg opptatt med et 1 mai arrangement og jeg kjenner det ble litt sent i går. Dette er for øvrig en av to dager i året bussene er pyntet med flagg , den andre dagen er 17 mai.

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Her har man hatt slow morgen og reflektert over at vi har fri. Nå skal vi reflektere videre over egg og toast mens jeg leser Aftenposten Innsikt på papir (hvit og over 50).

Så skal jeg sitte og reflektere over at Storsmurfen sitter og jobber på hjemmekontoret mens jeg ser på TV.

Så tar vi det derfra

Ha en best onsdag

God 1 mai fra Knausen. Ferskpresset mimosa smaker på tirsdager også.. Hunnkjønnene i familien skal spelle turnering nede på klubben, mens gutta skal gå tur med Senior. Deretter er det grillfest for alle på tennisklubben til kvelds. Mai er deilig ass..

21c8b301-b880-494f-a1c0-7c4d08756ec0.jpg

G’morgen, ja .. nei, ingen helligdag her i vestsørøst, men har fridag åkkesom ettersom et offentlig kontor skal utfordres og beseires. Så wish me luck ..

Famt endelig det norske flagget dypt nede i en flytteboks, så vurderer om jeg forsiktig skal vente til den søttende med å heise det opp, eller om jeg skal la det få annenplass på stanga allerede nå.

Det lysner, insektene har allerede spilt opp og nå skal vovsen mosjoneres.

God 1 mai fra Knausen. Ferskpresset mimosa smaker på tirsdager også.. Hunnkjønnene i familien skal spelle turnering nede på klubben, mens gutta skal gå tur med Senior. Deretter er det grillfest for alle på tennisklubben til kvelds. Mai er deilig ass..

View attachment 54691

Hva spiste du til frokost i dag - onsdag?

God frionsdag.

Ser ut som dagen går med til å krangle med laptopen, som plutselig har funnet ut at den ikke vil koble seg på nett. Tror rekorden hittil i dag er at den har klart å være online den tiden det tar å åpne en fane for å se om det er noe nytt på forumet, og i det man åpner en annen for å sjekke Facebook, så vil den ikke... Makan!

Back