enml ScanFlyer Gold 12 May 2006 #81 Replying to Topic 'Gjett the flyplass!' Tja... visst var betong! Men uansett imponerende å ta den der!:devot:
Replying to Topic 'Gjett the flyplass!' Tja... visst var betong! Men uansett imponerende å ta den der!:devot:
LN-MOW Flyklapper Medlem 12 May 2006 #82 Replying to Topic 'Gjett the flyplass!' Originally posted by enml Skulle til å si at det er Camp Ripley ved Brainerd i Minnesota LN-MOW, men det er for mye som ikke stemmer.... ble vanskelig den ja. Ikke akkurat noe ovenfa og ned bilde dette. . Click to expand... Saa er du ikke HELT autistisk likevel ... Ft. Wainwright utenfor Fairbanks.
Replying to Topic 'Gjett the flyplass!' Originally posted by enml Skulle til å si at det er Camp Ripley ved Brainerd i Minnesota LN-MOW, men det er for mye som ikke stemmer.... ble vanskelig den ja. Ikke akkurat noe ovenfa og ned bilde dette. . Click to expand... Saa er du ikke HELT autistisk likevel ... Ft. Wainwright utenfor Fairbanks.
enml ScanFlyer Gold 12 May 2006 #83 Replying to Topic 'Gjett the flyplass!' Ja, nei den hadde jeg ikke klart samme hvor lenge jeg hadde studert den.
Replying to Topic 'Gjett the flyplass!' Ja, nei den hadde jeg ikke klart samme hvor lenge jeg hadde studert den.