Gjett the flyplass!

Replying to Topic 'Gjett the flyplass!'

enml som drar fra i teten med 5 poeng, Extra320 har 3 poeng, FBU 1 poeng og andrev 1 poeng, LN-MOW har 1 poeng.

Her er en til, og klarer enml denne like kapt er det rett tilbake til små bonde-flyplasser i midvesten og ikke noe mer lytting på at ting er så vanskelig ;)

flyplass-11.jpg

-A :)

enml kjører på med 6 poeng, Extra320 har 3 poeng, FBU 1 poeng og andrev 1 poeng, LN-MOW har 1 poeng.

Og nå, dette burde stogge mannen over natten:
flyplass-12.jpg

-A :)

Jeg må si at jeg er mektig imponert over enkelte her inne...!:D Har dere studert luftfoto av alle verdens flyplasser.....:devot:

OK, før jeg poster neste... jeg har sjekket for EXIF, og annen embedded info. Er det noe du vet jeg ikek vet her? ;)

-A

Originally posted by ph-ndr

OK, før jeg poster neste... jeg har sjekket for EXIF, og annen embedded info. Er det noe du vet jeg ikek vet her? ;)

-A

Hva er EXIF og embedded?

Informajon som er i bildet om lokasjon, etc. Men o du tar dette på så strak arm, så tar jeg hatten av og forsøker å gjøre neste mer vrien. ;)

-A

enml rykker snart opp i divisjonen for autister med 7 poeng, mens Extra320 har 3 poeng, FBU 1 poeng og andrev 1 poeng, LN-MOW har 1 poeng.

Neste:
flyplass-13.jpg

-A

Originally posted by ph-ndr

-A

Skal ikke påstå at jeg vet så forferdelig mye om flyplasser. Men jeg har vel det man kan kalle en litt sær interesse for organisasjonskunst. Kombinerer man denne interessen med en utpreget intersesse for luftfart så blir det gjerne til at man sitter endel med AFCAD i FS2004 og korrigerer alle feil man finner der slik at flyplassene fungerer best mulig med AI trafikk som jeg legger inn med korrekte rutetider. Slik blir man litt kjent rundt om i verden.

Samtidig er jeg av den sorten menneske som sitter ved vinduet når jeg er ute å flyr og jeg drar IKKE ned gardina (for en kjeft jeg fikk ombord på LH fra LAX til FRA for at jeg ikke hadde gardina nede når de andre skulle sove). De som på død og liv ikke vil se ut kan pokker meg sette seg ved midtgangen og ikke ved vinduet BARE for å vise hvor reisevant de er når de drar ned gardina! Slik som han id****n som satt ved vinduet og jeg ved midtgangen når jeg fløy mellom LAS og LAX.

Linate LIML.

Ble litt værre denne. Men med alle MD80 og TNT så ble Italia nærliggende. Så kom jeg på dette med den tragiske ulykken og den karateristiske plaseringen av terminalen.

EDIT: Da er det dags for å krype opp i kassa der det ligger en annen autist...:p

Du er uovervinnelig, jeg er mektig imponert, jeg gir opp! God natt!

- Thore ;-)

OK, men klarer du denne ER du autistisk ..... ;)

Attachments

• hva4.jpg
    hva4.jpg
    31.8 KB · Views: 2

Skulle til å si at det er Camp Ripley ved Brainerd i Minnesota LN-MOW, men det er for mye som ikke stemmer.... ble vanskelig den ja. Ikke akkurat noe ovenfa og ned bilde dette.

Når det gjelder LN-ATC sin så aner jeg ikke... I`m not in to grass....

Det er Herdla ja! :up:

Og slik så det ut da Fritz og gjengen holdt til der.

enml, se det var betong der før! :)

Back