K Klgn ScanFlyer Blue 31 Jan 2013 #1 Som EBG kan man ta med en gjest i fast track, i alle fall i Skandinavia. Er det noen som vet om denne fordelen gjelder på andre flyplasser også når man flyr med SAS og evt også andre Star alliance selskaper?
Som EBG kan man ta med en gjest i fast track, i alle fall i Skandinavia. Er det noen som vet om denne fordelen gjelder på andre flyplasser også når man flyr med SAS og evt også andre Star alliance selskaper?
V VirreVapp ScanFlyer Silver 31 Jan 2013 #2 Re: +1 i Fast track Har hatt med gjester i London og Venezia uten problemer....
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 31 Jan 2013 #3 Re: +1 i Fast track +1 har funket på både MCO og EWR (Premier Access med UA og fast track hos SAS)
Scanflyer ScanFlyer Blue 31 Jan 2013 #4 Re: +1 i Fast track Noen som har erfaring med +2? Altså ta med seg to gjester.
N no-backpacker ScanFlyer Blue 31 Jan 2013 #5 Jeg er ikke EBG, men har gullkort hos KLM. Jeg har tatt med meg to gjester gjennom fasttrack. De fikk også "priority" lapp på koffertene sine. Xxx.
Jeg er ikke EBG, men har gullkort hos KLM. Jeg har tatt med meg to gjester gjennom fasttrack. De fikk også "priority" lapp på koffertene sine. Xxx.